Olin lenkillä ja joku mies lähti perääni juoksemaan ja huusi HEI PYSÄHDY
No en todellakaan pysähtynyt vaan lisäsin vauhtia, näin kuinka mies alkoi hiukan jäämään, onneksi kerkisin kotiin nyt tärisen vessassa.
Kommentit (92)
Mitä jos sulta oli tippunut jotain ja hän vain yritti auttaa? Ei ne saalistajat huutele perään, vaan yllättää kaikessa hiljaisuudessa takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sulta oli tippunut jotain ja hän vain yritti auttaa? Ei ne saalistajat huutele perään, vaan yllättää kaikessa hiljaisuudessa takaapäin.
Kenellä on lenkillä mukana jotain irtotavaraa, joka ei ole suljetussa taskussa tms?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Suomen syntyvyys laskee.
No ehkä tän ei niin tarviskaan jatkaa sukua.
Sille joku oli kertonut, että lenkkipoluilta löytää seuraa.
Niin täälläkin usein väitetään.
Itse kävelin juuri pubista kotiin ja minuakin seurasi yksi äijä, onneksi ehdin äkkiä kotiin.
Patriarkaatti on uhka naisten turvallisuudelle.
Jos ap:lta olis tippunu jotain niin kai se huutelija olis voinu huutaa "hei, anteeks teiltä putosi avaimet, lompakko, whateva" Eikä komentaa pysähtymään.
Mua on muutaman kerran lähtenyt joku mies seuraamaan ja on huudellut perään. Ei todella ole tullut mieleenkään jäädä jutustelemaan. Ihan sama jos multa joku lapanen olisikin sattunut tippumaan. Se on aika automaattinen koko kehon paniikkireaktio kun olet yksin jossain metsäpolulla tai pimeällä kadulla ja mies lähtee juoksuaskelin ottamaan kiinni. Se on moro!! Onneksi ei ole koskaan silti käynyt mitään ja onneksi en enää asu itäkeskuksessa.
Villakangasmi kirjoitti:
Kyllä mutta ei pitää pysähdy huutoja tarvita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Kyllä mutta ei pitää pysähdy huutoja tarvita siihen.
No mitä huutoja sitten? Olisiko "seksi seksi" parempi huuto?
Ja se on muuten ehdottomasti hirvein mahdollinen tilanne myös alkaa iskemään ja flirttailemaan, kun joku äijä tulee yllättäen vastaan jossain autiossa paikassa. Tulee hirveän turvaton olo ja toisaalta haluaa olla niin tyly kuin mahdollista, ettei toinen luule mitään. Toisaalta haluaa mielistellä, jottei mies vain hermostu.
Ja mitä ihmettä sellasen miehen päässä voi edes liikkua, joka tulee jossain tyhjässä parkkihallissa iltakymmeneltä sanomaan että "hei anteeks häiriö, mutta huomasin sut tossa aiemmin ja aattelin vaan tulla sanomaan että oot kaunis. Onko tää sun auto? Minne oon menossa, missä asut?". Kaikki ihokarvat pystyssä ja silmät suurina sitte äkkiä autoon ja pois paikalta kaasutus. Sairas äijä!
Minä olisin pysähtynyt. En olisi edes tajunnut pelätä. Joku haukkuu ap:ta typeräksi, mutta minusta olisin itse toiminut typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja ja saalistajia.
Nykyisistä mammanpojista ei kyllä ihan ekana saalistaja tule mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Ja se on muuten ehdottomasti hirvein mahdollinen tilanne myös alkaa iskemään ja flirttailemaan, kun joku äijä tulee yllättäen vastaan jossain autiossa paikassa. Tulee hirveän turvaton olo ja toisaalta haluaa olla niin tyly kuin mahdollista, ettei toinen luule mitään. Toisaalta haluaa mielistellä, jottei mies vain hermostu.
Ja mitä ihmettä sellasen miehen päässä voi edes liikkua, joka tulee jossain tyhjässä parkkihallissa iltakymmeneltä sanomaan että "hei anteeks häiriö, mutta huomasin sut tossa aiemmin ja aattelin vaan tulla sanomaan että oot kaunis. Onko tää sun auto? Minne oon menossa, missä asut?". Kaikki ihokarvat pystyssä ja silmät suurina sitte äkkiä autoon ja pois paikalta kaasutus. Sairas äijä!
Meistä miehistä olisi vaan ihanaa, jos joku nainen lähestyisi tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Suomen syntyvyys laskee.
No ehkä tän ei niin tarviskaan jatkaa sukua.
Rehti mies joka yritti palauttaa jotain ap:lta tippunutta tai ehkä halusi pyytää häntä treffeille? Kyllä sellaisen pitäisi sukuaan jatkaa.
Pahat mielessä olevat ei perään huutele. Olit idiootti. Saattoi mennä elämäsi mies sivu suun, ja kohta ihmettelet miksi olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Haha, kaikille ei ole hirveästi sosiaalista älykkyyttä suotu.
Toinen on se, ettei miehet välttämättä osaa samaistua siihen, että naisista tuollainen voisi olla epämiellyttävää. Olen itsekin joskus nuorena ajanut yöllä kadulla kävelleen naisen vierellä ja huudellut ikkunasta että olisi kyytiä tarjolla. Ei ollut pahat mielessä. Jälkeenpäin jutun kuultuaan kaverinainen selitti ettei ehkä paras idea. Ei minulle tullut mieleenkään, että joku voisi pelätä minua.
Eihän sulta tippunut mitään, jota mies olisi yrittänyt palauttaa?