Olen tutustunut ihanaan naiseen, mutta on pikkuisen liian pullukka
Jos mahasta olisi vähän hoikempi, eikä olisi toisinaan näkyvää kaksoisleukaa, voisin pyytää kahville.
Kommentit (55)
Inhottava naidessa semmonen koriseva läski ämmä, jonka läskit ovat jääkylmiä. Näitäkin on joutunut puutteessa panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta harmittaa, jos nainen on samanlainen kuin minä. Laihdun aina rakastuessani.
Mulla toimii ihastuminen/rakastuminen nykyisin ihan samoin ja itseasiassa ennenkin olen aina joko pysynyt painossani tai sitten jopa laihtunut parisuhteessa ollessani.
Ja joo, omppu olen ja tämä vartalotyyppi tekee sen että hoikkanakin on aina vähän pullukannäköinen kun keskivartalo on suhteessa muuhun kroppaan paksu.
Jätä se lehmä, ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jostain syystä normimestat suominaiselle kerätä ihraa ja just ne kaikista huonoimmat. Vaikka semmoinen hehtaariperäkin olisi parempi kunhan sitten yläkroppa ei ole kuin sumopainijalla vaan on suht pieni.
Kuinkas sitä vartalotyyppiään muuttaisi? En minä ainakaan ole valinnut olla omenavartaloinen. :(
En minäkään ja tuskin kukaan muukaan koska tämä on sekä ikävän näköinen kun mikään vaate ei istu nätisti, että ihan hemmetin epämukava ja tukala kun maha tuntuu olevan tiellä kokoajan ja painaa ilmat pihalle esim kumartuessa. Enkä kyllä muista koskaan kenenkään varsinaisesti kaivanneen raskausmahaakaan vaan sekin koetaan yleensä hankalaksi ja tukalaksi ja ei-omppukroppaiset kaverit on olleet onnellisia kun pääsivät mahastaan siitä eroon. Omppumahasta ei pääsekään eroon vaan se on aina sellainen :-(
Silti pakko hieman ihmetellä kuten tuo lainaamasi eli mikä ihme tämän omppukropan on tehnyt täällä näin yleiseksi että pienikin extra on tosi monella vanteena vyötärön ympärillä ja keskivartalo on kuin tynnyri. Edes plusmallit ei ole ikinä tämän mallisia eikä pluskokoiset vaatteet istu yhtään sen paremmin päälle kuin normimallistojenkaan vaatteet. Äitiysvaatteet varmaan istuisi mutta onpa kiva näyttää odottajalta kun ei raskaana ole.
Liikaa mieshormoneja. Näkyy myös tukan heiveröisyytenä, ja yleensäkin sellaisena köriläsmäisenä olemuksena. *puistatus*
Tässä se taas nähdään kumpi on se pinnallisempi sukupuoli. Naiset oikein puolustaa läskejä miehiä ja kertoo kuinka luonne on tärkeintä. Miehet tykkää läskeistä naisista vain jos on joku läskifetissi, eli ei aidosta rakkaudesta.
Lopettakaa nyt näin ilmiselvään ja huonoon vastaamasta. Tämän ketjun ap ei ole tutustunut yhtään kehenkään.
Ja mistäs luulet että lähtisin edes kahville kanssasi? Tapailen jo yhtä ihanaa miestä.
Sano sille, niinkuin mulle sanoi yks taivaan lahja naisille yli 10v sitten. "Jos sä haluat, että me aletaan olemaan yhdessä, niin sun pitää laihduttaa ainakin 5 kiloa".
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, niinkuin mulle sanoi yks taivaan lahja naisille yli 10v sitten. "Jos sä haluat, että me aletaan olemaan yhdessä, niin sun pitää laihduttaa ainakin 5 kiloa".
No laihdutitko?
Mies oli toisen naisen kanssa, eli sika ylipäätään. Olin myöskin jo tarpeeksi laiha muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pyytää pullalle
Pulla päivässä pitää mielen keveänä ja pyllyn pyöreänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jostain syystä normimestat suominaiselle kerätä ihraa ja just ne kaikista huonoimmat. Vaikka semmoinen hehtaariperäkin olisi parempi kunhan sitten yläkroppa ei ole kuin sumopainijalla vaan on suht pieni.
Kuinkas sitä vartalotyyppiään muuttaisi? En minä ainakaan ole valinnut olla omenavartaloinen. :(
En minäkään ja tuskin kukaan muukaan koska tämä on sekä ikävän näköinen kun mikään vaate ei istu nätisti, että ihan hemmetin epämukava ja tukala kun maha tuntuu olevan tiellä kokoajan ja painaa ilmat pihalle esim kumartuessa. Enkä kyllä muista koskaan kenenkään varsinaisesti kaivanneen raskausmahaakaan vaan sekin koetaan yleensä hankalaksi ja tukalaksi ja ei-omppukroppaiset kaverit on olleet onnellisia kun pääsivät mahastaan siitä eroon. Omppumahasta ei pääsekään eroon vaan se on aina sellainen :-(
Silti pakko hieman ihmetellä kuten tuo lainaamasi eli mikä ihme tämän omppukropan on tehnyt täällä näin yleiseksi että pienikin extra on tosi monella vanteena vyötärön ympärillä ja keskivartalo on kuin tynnyri. Edes plusmallit ei ole ikinä tämän mallisia eikä pluskokoiset vaatteet istu yhtään sen paremmin päälle kuin normimallistojenkaan vaatteet. Äitiysvaatteet varmaan istuisi mutta onpa kiva näyttää odottajalta kun ei raskaana ole.
Liikaa mieshormoneja. Näkyy myös tukan heiveröisyytenä, ja yleensäkin sellaisena köriläsmäisenä olemuksena. *puistatus*
Ja vastaavasti miehillä on liikaa naishormoneja ja heiltä sitten löytyy se naisellinen lantionkaari eli oikein kunnon synnyttäjänlantio ja sen myötä hyvinkin täyteläinen takapuoli ja kapoiset hartiat kuin kaljapullossa sekä manboobsit..
Mikä lie syynä, että nuo miksautuu noin päin veetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut ihanaan mieheen, mutta se on vähän tyhmä ja pinnallinen.
Mitä niin ihanaa miehessä voi olla, että se kompensoisi tyhmyyden ja pinnallisuuden?
Lue ap:n aloituslause. Sarkasmia, sarkasmia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti miehillä on liikaa naishormoneja ja heiltä sitten löytyy se naisellinen lantionkaari eli oikein kunnon synnyttäjänlantio ja sen myötä hyvinkin täyteläinen takapuoli ja kapoiset hartiat kuin kaljapullossa sekä manboobsit..
Mikä lie syynä, että nuo miksautuu noin päin veetä.
Epäilen sisäsiittoisuutta. Kyllähän tosiasia on, että suomalaiset tavismiehet ja -naiset ei ole ulkomaalaistenkaan silmissä kovin haluttavia. Juurikin värittömiä androgyynejä jurottajia.