Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tutustunut ihanaan naiseen, mutta on pikkuisen liian pullukka

Vierailija
20.06.2020 |

Jos mahasta olisi vähän hoikempi, eikä olisi toisinaan näkyvää kaksoisleukaa, voisin pyytää kahville.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171/56 ja silti minulla luultavasti näkyy kaksoisleukaa ja vatsaa jos satun tietyssä asennossa istumaan.

Todella pinnallista.

Vierailija
22/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sama juttu ja liekö sama nainenkin. No joo, ei nuo ole nykynaisessa harvinaisia ominaisuuksia vaikka kumpikin onkin totaali turn-off kun saa naisen näyttämään plösöltä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat sen vaimoksi, niin voit painostaa sitä laihtumaan.

Vierailija
24/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Hän on arviolta 160cm ja siinä 60kg, joten voin sanoa pullukaksi. Arvio perustuu lähipiirini naisiin vertailuun.

Vierailija
25/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tää juttu kun täytät 18

Vierailija
26/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa todella vastenmieliseltä ihmiseltä. Jätä vaan nainen rauhaan, hän ei menetä yhtään mitään.

Vierailija
27/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on jostain syystä normimestat suominaiselle kerätä ihraa ja just ne kaikista huonoimmat. Vaikka semmoinen hehtaariperäkin olisi parempi kunhan sitten yläkroppa ei ole kuin sumopainijalla vaan on suht pieni.

Vierailija
28/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Pyöreys nuorentaa ja lihavat on lepposia. Ymmärtävät ison nälän päälle. :D

Vierailija
29/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut ihanaan mieheen, mutta se on vähän tyhmä ja pinnallinen.

Mitä niin ihanaa miehessä voi olla, että se kompensoisi tyhmyyden ja pinnallisuuden?

Vierailija
30/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Pyöreys nuorentaa ja lihavat on lepposia. Ymmärtävät ison nälän päälle. :D

Olen kai se poikkeus mikä vahvistaa säännön, koska nyt lihoneena en todellakaan ole leppoinen vaan kuin persiiiseen am muttu karhu 24/7 ja kaikki tympii oikein huolella.

Hoikkana (ja vielä normipainoisenakin) olin kuin eri ihminen enkä pahalla päällä oikeastaan ikinä.

Vierailija
31/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. En pyydä kahville. Täytyy ottaa vähemmän ihana, mutta timmimpi nainen. Sänkypuuhissa pullukka löllykkä maha ei oikein viehätä.

Voi näitä palstan miehiä! :D Nyt se kuvittelee jo sänkyyn itsensä naisen kanssa, jota ei voi edes kysyä kahville! :D

XD - kertoo jotain miehen "vaihtoehdoista" kun pitää oikein harkita sitä oman riman alitusta.

Vierailija
32/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on jostain syystä normimestat suominaiselle kerätä ihraa ja just ne kaikista huonoimmat. Vaikka semmoinen hehtaariperäkin olisi parempi kunhan sitten yläkroppa ei ole kuin sumopainijalla vaan on suht pieni.

Kuinkas sitä vartalotyyppiään muuttaisi? En minä ainakaan ole valinnut olla omenavartaloinen. :(

Vierailija
33/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat sen vaimoksi, niin voit painostaa sitä laihtumaan.

Kotikuri toimii tuossa hyvin.

Vierailija
34/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Naisella käy varmasti hyvä flaksi ilman ap:takin, joten ei syytä huoleen. 

Vierailija
35/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Hän on arviolta 160cm ja siinä 60kg, joten voin sanoa pullukaksi. Arvio perustuu lähipiirini naisiin vertailuun.

Minä olen 169 cm/97 kg, ja ihan itkettää tämä muistutus siitä että ap:n kaltaiset kiertävät minut kaukaa eikä tarvise korkkareitaan pilata niiden jaloista potkimisella.

Mukavia, fiksuja ja kivannäköisiä miehiä on kyllä löytynyt elämään aina kun sellaista on alkanut kaivata, : )

joten en usko että tuokaan ihana nainen kauan on yksin ennen kuin joku joka osaa arvostaa häntä löytää ja nappaa hänet. Ja harrastaa hänen kanssaan kiihkeää s..ksiä monta kertaa päivässä.

Vierailija
36/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 169 cm/97 kg, ja ihan itkettää tämä muistutus siitä että ap:n kaltaiset kiertävät minut kaukaa eikä tarvise korkkareitaan pilata niiden jaloista potkimisella.

Mukavia, fiksuja ja kivannäköisiä miehiä on kyllä löytynyt elämään aina kun sellaista on alkanut kaivata, : )

joten en usko että tuokaan ihana nainen kauan on yksin ennen kuin joku joka osaa arvostaa häntä löytää ja nappaa hänet. Ja harrastaa hänen kanssaan kiihkeää s..ksiä monta kertaa päivässä.

Niinpä. Ei tarvita muuta kuin se profiili deittipalstalle niin alfat juoksevat pullukankin naisen perässä.

Vierailija
37/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, todellakin tämän naisen onni ettet pyydä häntä ulos :DDD Varmasti tarjolla parempaakin miestä/naista

Vierailija
38/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä suosiolla seuraavaan, suhteessa naiselle tulee 10-20 kiloa lisää.

Vierailija
39/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa hoikka nainen, koska 40 ikävuoden jälkeen viimeistään kilot lisääntyy.

Vierailija
40/55 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta harmittaa, jos nainen on samanlainen kuin minä. Laihdun aina rakastuessani.