Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Possun ulkofile. Teenko mukaellun gulassin (possua siivuina pannulla ruskistettuna, kastike, paprikaa, sipulia, aurinkokuivattua tomaattia, tomaattipyretta) vai grillaanko pihveina

Vierailija
09.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain porsaan sisäfilettä jonka anna olla marinaadissa 2-3 päivää.m Mutta jos liha mureaa niin tekisin kyllä tuollaisen gulassin kuullostaa hyvälle!

Vierailija
2/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sun juttus on vähän ristiin. Nimenomaan vähämmän murea kannattaa laittaa kastikkeeksi ja murea taas pihviksi. Oot kyllä varsinainen ruoka-asiantuntija.

Vierailija:

Jaa, no makunsa kullakin. Itse syön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä possusta kuin sisäfilettä ja senkin marinoin, öljyllä, hunajalla, soijalla, valkosipulilla ja persiljalla. Ulkofilettä en käytä, enkä sitkeää lihaa. Mutta varmaan ihan ok, jos tykkää mitäs siitä suuttumaan, makuja on monia, mutta esim. aurinkokuivattuja tomaatteja en huonoon lihaan törsäisi..

Vierailija
4/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se ulkofile on kuulepa ihan tarpeeksi mureaa sekä kastikkeeseen että grillattuna ilman marinointiakin. Kastikkeessa haudutettuna tuskin jää sitkeäksi.

Vierailija
5/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, menehän nyt kokkamaan hyvällä mielellä ap, mitäs sitä riitelemään makuasioita!

Vierailija
6/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön muutenkin vähän lihaa ja kun syön sen on oltava ihan priimaa sisäfilettä on se sitten mitä eläintä tahansa.

Ethän menetä ruokahalua kuitenkaan : )

Vierailija
7/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

murenee vaan hauduttaessa.

Ja jos joku täällä riitelee, niin kyllä se vaan olet sinä, joka sen riidan tästä keksit. Sulle näköjään on riitelyä se, että sun kanssa on eri mieltä. Vai menikö sulla kenties paistit ja fileet sekaisin?

Vierailija
8/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta possun ulkofile vain on rahvaan ruokaa. Itse syön mielummin vaikka tuorepastaa ja katkarapuja hyvissä öljyissä ja sen aurinkokuivatun tompsun kera : )

Halvempaa, terveellisempää ja PAREMPAA kuin possu!

Mutta makuja on monia!

Hyvää kesää!

Vierailija
9/9 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasi. Ja jos kiinnostaa, niin nuo kaikki kommentit tuolla välissä ei ole minun.