Lolita-kompleksi aikuisena?
Onko kokemusta? Aikuinen nuori nainen fantasioi olevansa vanhemman miehen tyttö, käyttäytyy ja pukeutuu tyttömäisesti, yliseksualisoi itsensä, on ottanut vaikutteita Lolitasta ja Lana Del Reystä.
Yksi ystäväni on ollut tällainen jo alaikäisestä asti. Nyt kuitenkin jo reilusti parikymppinen ja jatkaa vain. Uskoisin, että jotain traumaa taustalla?
Kommentit (8)
Mä oon just toi kuvaamasi tyttö. Mutta mä kyllä toteutan myös tuota fantasiaani. Olen itseäni 31vuotta vanhemman miehen kanssa suhteessa. Seksissä tykkään kaikesta satuttamisesta yms rajuista leikeistä.
Tosin en ole ottanut vaikutteita lolitasta tai lana del raysta, että en nyt sitten tiedä. Ja on traumaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä traumaa? Koska tykkää miehistä?
Ei omanikäisistämme vaan vanhemmista. Ja lisäksi tuo tyttömäinen asenne ja pukeutuminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just toi kuvaamasi tyttö. Mutta mä kyllä toteutan myös tuota fantasiaani. Olen itseäni 31vuotta vanhemman miehen kanssa suhteessa. Seksissä tykkään kaikesta satuttamisesta yms rajuista leikeistä.
Tosin en ole ottanut vaikutteita lolitasta tai lana del raysta, että en nyt sitten tiedä. Ja on traumaa taustalla.
Missä tapasitte?
Ihan normaalia tykätä vanhemmista nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin en ole ottanut vaikutteita lolitasta tai lana del raysta, että en nyt sitten tiedä. Ja on traumaa taustalla.Missä tapasitte?
Happy pancake sivustolla
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
On.
Siis mitä traumaa? Koska tykkää miehistä?