Mikä vaimoa vaivaa?
Ennen oli tosi kova mäkättämään joka asiasta. Nyt yht'äkkiä lopetti sen. Kuitenkin levottomuus, joka on ollut aina osa häntä on jotenkin lisääntynyt. Ei ole pitkään aikaan ollut kiinnostunut oikein mistään. Eli enää ei nalkuta, mutta on muuttunut entistäkin levottomammaksi. Mistä johtuu?
Kommentit (25)
Kun on luovuttanut ei tarvitse enää nalkuttaa. Voisitko tehdä vielä jotain tilanteen pelastamiseksi? Mikäli siis haluat pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Löysi jo paremman
En usko koska on aina vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Saa isoa ja kyvykkäämpää muualta.
Katso kohta 4. Lapset on aina kotona eli ei oikein taida onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi jo paremman
En usko koska on aina vaan kotona.
Löytää kai sitä uusia netistäkin. Vai vahditko 24/7?
Jos haluat erota, niin älä tee mitään. Jos et halua erota, ala muistella mistä asioista se vaimo ”mäkätti” ja tee niille jotain.
piilota terä-aseet ja pakkasnesteet, rotanmyrkyt jne.
Palaampa taas asiaan. Nyt koko juhannuksen olen koittanut keksiä jotain kivaa tekemistä. Vaimoa ei kiinnosta mikään. Lukee vaan kirjojaan. Lapsille puhuu normaalisti minulle vastaa lyhyesti. Yritin saada edes jotain reaktiota aikaan ja väitin vessan menneen tukkoon. Tämä aina ennen sai vaimon suuttumaan, nyt ei eväkään liikahtanut. Ei se mitään tukkoon oikeesti menny, kunhan yritin saada sen liikkeelle ja puhumaan jotain.
Voisko siltä vaimolta kysyä onko sillä vaimolla joku hätä/paha olla/huolia eikä koittaa valehtelemalla saada aikaan reaktiota. Sano, vaikka että oon huolestunu, kun on muuttunu ja kysy voitko auttaa häntä jotenkin. Ystävällisellä, aidon empaattisella äänensävyllä höystettynä.
En voi puhua vaimon puolesta, mutta mä olen itse käyttäytynyt noin aina silloin, kun koen ettei suhteella enää ole tulevaisuutta eikä siten jaksa enää yrittää muuttaa asioita. Ainoa mikä voi pelastaa suhteen on joku helvetin iso ele mikä osoittaa ettet halua menettää häntä eikä pelkät puheet vaan teot. Ja pysyvät muutokset niihin asioihin mitkä hiertää. Miehet tekee usein sen virheen että passivoituvat entisestään, EI, NYT PITÄÄ TOIMIA!!
Selvä peli. Suunnittelee eroa. Ehkä järjestelee jo käytännön asioita. Se vie huomion eikä enää kiinnosta pätkääkään suhun liittyvät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Voisko siltä vaimolta kysyä onko sillä vaimolla joku hätä/paha olla/huolia eikä koittaa valehtelemalla saada aikaan reaktiota. Sano, vaikka että oon huolestunu, kun on muuttunu ja kysy voitko auttaa häntä jotenkin. Ystävällisellä, aidon empaattisella äänensävyllä höystettynä.
Vaimo sanoo olevansa masentunut ja käy terapiassa. En mä ole huolissani koska on aina selvinnyt kaikesta. Vaikka on ollut masentunut kauan jaksoi silti meikata ja laittaa hiuksensa ja jaksoi aina mäkättää ja valittaa. Nyt ei meikkaa aikä kampaa eikä valitakaan. Lapsista ja kodista kyllä huolehtii kun mulla niin pitkät työpäivät ja harrastukset vie aikaa. Aina ennen siitäkin valitti kun olen paljon pois eikä pääse mihinkään ja nyt kun sanon että senkun menet vastaa ettei huvita eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoo olevansa masentunut ja käy terapiassa. En mä ole huolissani koska on aina selvinnyt kaikesta. Vaikka on ollut masentunut kauan jaksoi silti meikata ja laittaa hiuksensa ja jaksoi aina mäkättää ja valittaa. Nyt ei meikkaa aikä kampaa eikä valitakaan. Lapsista ja kodista kyllä huolehtii kun mulla niin pitkät työpäivät ja harrastukset vie aikaa. Aina ennen siitäkin valitti kun olen paljon pois eikä pääse mihinkään ja nyt kun sanon että senkun menet vastaa ettei huvita eikä kiinnosta.
Yhteiset lapset ja yhteinen koti, joten vähemmän harrastuksia ja enemmän perhe-elämää ja kotitöitä. Tietenkin.
Tappaa itsensä mutta ethän sä ap välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiset lapset ja yhteinen koti, joten vähemmän harrastuksia ja enemmän perhe-elämää ja kotitöitä. Tietenkin.
En jaksais tehdä niin paljoa töitä jos en saisi harrastaa, tätä olen koittanut vaimolle selittää. Sillä on enemmän aikaa kotitöihin ja nyt kun vois hänkin lähteä harrastamaan ei lähde kuitenkaan.
No suunnittelet nyt ap, miten pärjäät yksin lasten kanssa. Olen melko varma että vaimosi suunnittelde itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Tappaa itsensä mutta ethän sä ap välitä.
Niin ja annapa ap kun arvaan, sulla on aina siinä sivussa ollut muitakin, eikös niin? Ymmärrätkö, että vaimosi on lastesi äiti, vaikkei sulle vaimona ja ihmisenä liiemmin mitään merkitsekään. Kuvittelet, että ihmismerkkisen kotitalouskoneen korvaa naisella kuin naisella.
On luovuttanut sinun suhteesi. Hautoo avioeroa.