Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TELIA vaihtoon heti maanantaina!

Vierailija
19.06.2020 |

Nyt riitti. Ei edes netflixiä voi juhannuksena katsoa kun ihmiset elokuvassa näyttää sumeilta palikoilta. Mikä tahansa liittymä on parempi kun tämä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi niin, että telian 4G toimii tooodella hitaasti (nopeustesti näytti jotain 0,2 megaa) nyt juhannuksena, vaikka on "täydet palkit". Kun vaihtoi asetuksista niin, että käyttää vain 3G:tä, niin nopeus nousi huomattavasti.

Vierailija
22/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

telian kiinteäkään ei toimi pätkimättä ainakaan helsingissä. lisäksi väkisin myyvät etenkin iäkkäämmille asiakkaille liittymiä, johon asiakas ei ole edes antanut lupaa. petkuttavat minkä ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmuuden vuoksi sopimukset sekä Telian, että Elisan kanssa. Jos toinen pettää toinen toimii. Taloyhtiön valokuitukaapelikin on.

Vierailija
24/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

telian kiinteäkään ei toimi pätkimättä ainakaan helsingissä. lisäksi väkisin myyvät etenkin iäkkäämmille asiakkaille liittymiä, johon asiakas ei ole edes antanut lupaa. petkuttavat minkä ehtivät.

Höpsis!

Olen ollut Telian asiakas niin kauan kuin minulla on ollut matkapuhelin. Ensin Soneran. Koskaan ei ole ollut ongelmia ja asiakaspalvelu loistavaa. Telian Help Deskistä saan hyvää palvelua, vaikka olen jo eläkeläinen.

Tämä Helsingissä.

Vierailija
25/25 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia kyykyttää vanhoja asiakkaita. Eivät enää myy puhelimeen 4g liittymää. Kuulemma uusille asiakkaille vaan. Pakottavat  vaihtamaan  5g. Onneksi vielä voi kilpailuttaa ja ehkä löytyy halvempi vaihtoehto.