TELIA vaihtoon heti maanantaina!
Nyt riitti. Ei edes netflixiä voi juhannuksena katsoa kun ihmiset elokuvassa näyttää sumeilta palikoilta. Mikä tahansa liittymä on parempi kun tämä.
Kommentit (25)
Ei kai ainakaan mobiililiittymät yleensä näinä aikoina toimikaan, kun käyttäjiä on paljon ja tukiasemine kapasiteetti loppuu kesken. Mulla ADSL liittymä ja se on toiminut koko ajan normaalisti. Paras on kuituliittymä joten jos valokuitu on saatavilla niin se kannattaa ehdottomasti ottaa.
Ei kannata maksaa turhasta, Moi liittymä on vaan paras. Vaikka sekin rajoittuu muistaakseni DNA:n verkon kyvykkyyksiin, mutta ainakaan ette maksa turhasta jollekin vieläkin turhemmalle pörssiyhtiölle
Joo meiltäkin sai Telia kyytiä, ei toiminu mökillä eikä koulussa, jännät katvealueet. Missä sitte mahtaakaan toimia.
Ei ne muutkaan oo sen parempia.
Eräs operaattori väitti kivenkovaa, että vika on minun puhelimessani, mutta jostain syystä pystyttivät muutaman kuukauden päästä uuden mastonsa paikkaan, joka näkyy ikkunastani.
Taloyhtiön netti on heiltä ja muistan kyllä kertoa joka kerta, kun soittelevat sieltä, että en ole unohtanut heidän perseilyään ja että en käyttäisi heidän nettiään mistään hinnasta, jollei se olisi sisällytetty vuokraan.
Ei siinä liittmänvaihto paljoa auta, kun on vain pari verkkoa, joita kaikki käyttävät.
Netflix on muutenki rajoittanut liikennettään koko maailmassa. Eivät tarjoa tällä hetkellä edes HD kuvaa, jos alueella on liikaa liikennettä.
On meillä ollut muitakin liittymiä. Tyhminä vaihdettiin teliaan. Ikinä ei ole ollut näin huonoa liittymää vaikka katolla on lisänä kalliit antennit. Ilman niitä ei toimisi varmaan ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo meiltäkin sai Telia kyytiä, ei toiminu mökillä eikä koulussa, jännät katvealueet. Missä sitte mahtaakaan toimia.
Vaajakosken abc:n kohdalla menee jännästi aina netti poikki.
Vierailija kirjoitti:
On meillä ollut muitakin liittymiä. Tyhminä vaihdettiin teliaan. Ikinä ei ole ollut näin huonoa liittymää vaikka katolla on lisänä kalliit antennit. Ilman niitä ei toimisi varmaan ollenkaan. Ap
Eipä se sginaalin vahvuus paljon kaistanleveyteen vaikuta, jos riittävä signaali kuitenkin on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se sginaalin vahvuus paljon kaistanleveyteen vaikuta, jos riittävä signaali kuitenkin on...
Sovitaan vaan, että huippuliittymä on. 👏
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata maksaa turhasta, Moi liittymä on vaan paras. Vaikka sekin rajoittuu muistaakseni DNA:n verkon kyvykkyyksiin, mutta ainakaan ette maksa turhasta jollekin vieläkin turhemmalle pörssiyhtiölle
Hah, Moista maksat viime kädessä norjalsiselle pörssiyhtiö Telenorille, joka omistaa DNA:n. Moi taas on DNA:n liittymä. Hyvin on yritetty mainonnassa kätkeä tämä omistussuhde ja nököjään onnistuttu.
Telia on perseestä. Pätkii ja hidastelee nykyään joka päivä. Vaihto mielessä itselläkin.
Miksi helvetissä katsot jotain netflixiä jussina, kun voisit samoilla mökillä rantametikössä?
Disconnect!
Joo ei vaihto auta, itsellä telia sekä dna ja molemmat takkuaa. Kiinteä kuitu paras, hommaisi sellaisen tuohon tietokoneelle mutta on niin kallis asentaa että on jäännyt. Eikä nämä mobiilinopeudet tule paranemaan tulevaisuudessa vaikka tulee 5g tai mikälie kun kaikki mahdollinen kytketään nettiin niin sekin tulee takkuamaan samanlailla.
Heippa! Mikäli netin kanssa on pätkimistä/hidastelua, halutaan ehdottomasti katsoa tuo kuntoon ja selvittää, mistä se mahdollisesti johtuu. Laitatteko meille viestiä esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta tai meille voi tehdä myös häiriöilmoituksen lomakkeella. //Hanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Telia oli itselläkin täysi susi. Sen yhden kuukauden jaksoin katsella. DNA on ollut minulla nopein Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Telia on perseestä. Pätkii ja hidastelee nykyään joka päivä. Vaihto mielessä itselläkin.
Itselläni on Telian (prepaid)liittymä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. DNA alkoi hyppimään liittymäkauppaa tehdessään silmille ja asiakaspalvelija sanoi minua huononäköiseksi vanhukseksi, joka ei vaan ymmärrä mikä on ethernet-liitin. Sanoin kymmenen vuotta heillä olleen nettiliittymän välittömästi irti. Puhelinliittymäkin lähtee heti kun määräaikainen loppuu.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Telian (prepaid)liittymä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. DNA alkoi hyppimään liittymäkauppaa tehdessään silmille ja asiakaspalvelija sanoi minua huononäköiseksi vanhukseksi, joka ei vaan ymmärrä mikä on ethernet-liitin. Sanoin kymmenen vuotta heillä olleen nettiliittymän välittömästi irti. Puhelinliittymäkin lähtee heti kun määräaikainen loppuu.
M 45
Mihin tänä päivänä tarvitaan ethernet liittimiä ainakaan kotikäytössä? Netin saa täysin langattomana ja usein juuri parhaat ja nopeimmat netit on langattomia. Esim tähän asuntoon elisa myy maksimissaan 75 megan "korttelikuitu" nettiä mutta langattomana saa jopa 1000 megan 5G netin.
Nyt juhannuksena ei ole pelannut elisakaan, youtubekin takkuaa jatkuvasti.