Olen eronnut, pulskahko, ei-niin-hyvännäköinen ja kahden lapsen äiti. Silti miehet lähestyy koko ajan
Ei mitenkään kivaa. Joka kautta tulee lähestymisiä. Ne jotka tietää että on eronnut ja lapsia on yleensä itse eronneita ja lapsellisia. Mutta muuten yleensä kailenlaiset.
Odotan että rupsahdan lisää.
Välillä tulee lisäksi tosi paha olo, kun muutamakin näistä miehistä oli vielä suhteessa alkaessaan lähestyä. Heti olen heidät torpannut ja uhannut kertoa naiselle jos ei lähestymiset lopu. Noista tulee itselle vaan niin inha olo.
En kaipaa seksiä enkä suhteita ollenkaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat näitä naisten etuoikeuksia. On helppoa olla itsevarma, kun jatkuvasti tulee kehuja ja kiinnostusta.
Suurin osa tässäkin ketjussa sanoi ettei todellakaan koe tuollaista, vaikka olisi ihan hyvännäköinenkin. Näitä lähestymisiä saavat 99% vain ne naiset jotka näyttävät helpolta tai käyttäytyvät helposti, esim "tietämättään" flirttailemalla, tai jotka tulkitsevat sinne päin katsomisenkin iskuyritykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on kamalia ja pinnallisia ihmisiä kommentoimassa. Ja vielä kuvittlette että kaikki ovat samanlaisia kuin te, onko mitään typerämpää.
Menett varmaan naimisiinkin sen kanssa joka "on helppo". Kunnon juntteja.
Hyvin monet miehet menee naimisiin sen kanssa minkä kiinni sai ja mikä jäi, sekä sietää vaikka mitä sikailua. Millään suurella rakkaudella asian kanssa ei ole mitään tekemistä. Kunhan on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat näitä naisten etuoikeuksia. On helppoa olla itsevarma, kun jatkuvasti tulee kehuja ja kiinnostusta.
Suurin osa tässäkin ketjussa sanoi ettei todellakaan koe tuollaista, vaikka olisi ihan hyvännäköinenkin. Näitä lähestymisiä saavat 99% vain ne naiset jotka näyttävät helpolta tai käyttäytyvät helposti, esim "tietämättään" flirttailemalla, tai jotka tulkitsevat sinne päin katsomisenkin iskuyritykseksi.
Ei minun mieheni ainakaan ole ollenkaan tällainen, hän lähestyy niitä joiden ulkonäkö miellyttää ja jotka vaikuttavat kiinnostavilta.
Onko teidän miehet todellakin näin typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on kamalia ja pinnallisia ihmisiä kommentoimassa. Ja vielä kuvittlette että kaikki ovat samanlaisia kuin te, onko mitään typerämpää.
Menett varmaan naimisiinkin sen kanssa joka "on helppo". Kunnon juntteja.
Hyvin monet miehet menee naimisiin sen kanssa minkä kiinni sai ja mikä jäi, sekä sietää vaikka mitä sikailua. Millään suurella rakkaudella asian kanssa ei ole mitään tekemistä. Kunhan on joku.
Todella surullinen maailma sinulla, ja paskaa seuraa olet saanut.
Ihmettelen, että miten toisille käy niin hyvä tuuri. Minä olen ikisinkku, hoikka, kaunis. En kuulu facebookiin tms. Olen ujo, vakava luonteeltani, en osaa flirttailla. Minua kyllä miehet ovat aina katselleet, mutta kukaan ei koskaan lähesty. En kehtaisi koskaan itse aloittaa juttelua miehen kanssa. En osaisi edes puhua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että miten toisille käy niin hyvä tuuri. Minä olen ikisinkku, hoikka, kaunis. En kuulu facebookiin tms. Olen ujo, vakava luonteeltani, en osaa flirttailla. Minua kyllä miehet ovat aina katselleet, mutta kukaan ei koskaan lähesty. En kehtaisi koskaan itse aloittaa juttelua miehen kanssa. En osaisi edes puhua mitään.
Pelkoteoria pätee. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska olet hoikka ja kaunis.
Yksi tapa on lähteä bestiksen kanssa baariin, vetää keskivertokännit ja mennä höpöttelemään estotta mukavimman näköiselle kundille. Tätä kun harjoittaa muutamia vuosia, joskus löytyy se, jonka kanssa haluaa elää. Tai ei löydy, mutta sellaista elämä on.
Toinen, helpompi tapa on ottaa hammasraudat ja hymyillä. Et ole enää niin pelottava, ja flaksi alkaa käydä.
tsemii.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yleensä vakavailmeinen kun olen liikkeellä. Hassua että minua on lähestytty silloin kun on ****n huono päivä jolloin näytän avoimen kiukkuiselta, tai kun olen ajautunut noloon tilanteeseen. Niinkuin temperamenttisuus tekisi jotenkin inhimilliseksi.
Kiva kuulla.
Itse olen 37 eikä kukaan ole koskaan kehunut tai lähestynyt. Joitain miespuolisia ystäviä on ollut elämän varrella ja heitä halatessani olen miettinyt miten hienoa olisi löytää edes yksi minusta romanttisesti pitävä mies. Vielä ei ole löytynyt, omasta aktiivisuudestani huolimatta.
Sen sijaan miespuolista kaveriania joku nainen iskee joka viikonloppu ja joskus keskellä kirkasta päivääkin. Tinder laulaa, ja jokaiset treffit päättyvät sänkyyn jos hän tytön kelpuuttaa. Hänen on helppo olla itsevarma kun kukaan ei koskaan häntä torju vaan itse saa valikoida parhaat. Että kyllä sellaisia miehiäkin on. Ja toisaalta naisia kuin minä jotka emme saa koskaan huomiota.
Luultavasti eksäsi on laittanut sinusta liikkeelle juorun että olet helppo, siksi miehiä kiinnostaa. Ei valitettavasti minkään muun vuoksi. Näin minun eksäni teki ja sain mitä iljettävämpiä puheluita varatuiltakin miehiltä. Olen ollut tasan yhden miehen kanssa eli eksäni. Paha ihminen saa pahaa aikaan. Miehille ero tekee tosi kipeää, joten pitää kostaa jotta kuvittelee asioiden sillä helpottuvan.
Mitä sinäkin siitä tiedät mistä miehet tykkää.
Tiedän naisen joka olisi melkein klassinen maailaisemäntä. Yli 40v, lyhyt, tanakka ala-vartalo, suhteellisen ohuet mutta mustaksi värjätyt hiukset. Hänkään ei ymmärrä miksi kaikki miehet ikään ja siviilisäätyyn katsomatta ovat hänen perässään. Mutta hän vain on hot, vaikkei teknisesti olekaan davincin piirustusten mukainen. Äitimäinen luonne, tiukka mutta oikeudenmukainen, oikein vielä lietsoo etenkin nuorempia kollegoita.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin rukkasia pelätään. Tusinamuijaa uskaltaa retkumpikin yrittää.
Tämäkö se on? Minäkin olen ihmetellyt miksi miehet lähestyy ja saada huomioni. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vakavaluonteinen tai -ilmeinen. Miehet tykkää nauravista naisista, ei pilkkanauravista vaan hyväntuulisista. Pieni rohkaiseva hymy jollekin josta olet kiinnostunut niin tämä uskaltaa lähestyä sinua.
miehet tietää mistä helpoiten saa. piste
Vierailija kirjoitti:
miehet tietää mistä helpoiten saa. piste
Luulee tietävänsä.
Mun vastaus on sama kuin jo mainittu: miehet eivät pelkää tavallisen näköistä naista niin paljon kuin kaunista, joten uskaltavat lähestyä. Miehen vallitseva tunnetila on pelko. Okei, kärjistän ja provoa juhannuksen kunniaksi, mutta on tässä totuuttakin.
Mies näkee naisen, ja haluaa tätä. Mies yleensä haluaa naista, jos ikä on suurin piirtein oikea, ja pari muuta yksilöllistä parametriä.
Kysymys kuuluu, paljonko miestä pelottaa. Jos paljon, ei lähesty. Jos vain vähän, lähestyy.
Näin yksinkertaista.