Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö oikeudenmukaisena, että kaksi SDP:n miesoletettua edustajaa on yhdellä lounaalla käyttäneet yli 150 euroa veronmaksajien rahoja mm shampanjaan, leivoksiin ja sen sellaisiin

Vierailija
19.06.2020 |

Itse kun olin vielä joitain vuosia sitten raksalla töissä, niin mulla oli aina omat eväät ja jos jossain tyyliin huoltoasemalla käytiin välillä vähän paremmissa piireissä, niin saattoi mennä jopa 3-15 euroa lounasmeininkeihin.

Itselläni ei vaan ollut samaan aikaan ilmaisia takseja tai mitään muutakaan, mutta kaipa nuo SDP:n miesoletetut ovat kokeneet, että työpäivää on lounaan jälkeen mahdotonta jatkaa ilman shampanjan kilistelyjä.

Samaan aikaan PM-Marin kertoo iltalehdessä leveä hymy naamallaan, että meidän ex- ja teidän nykyisten työläisten veroja olisi hyvä .korottaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei duunissa pitäisi alkoholia juoda. Maksakoot omasta pussista viinansa.

Vierailija
22/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaahan tuo oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei duunissa pitäisi alkoholia juoda. Maksakoot omasta pussista viinansa.

Eihän nämä rassukat saisi mitään tehtyä ilman päivän viina-annosta. Sen takia olemmekin ksessa.

Vierailija
24/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en nyt jaksa nähdä tuota kovin epäoikeudenmukaisenakaan. Ja korostan että en todellakaan ole demareiden kannattaja.

Vierailija
25/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni summa leivoksista ja samppanjasta. Samat tuotteet valitsisin itsekin kyllä.

Onneksi ei ollut persu, se olisi ostanut koko rahalla Atrian kyrsää ja Koskenkorvaa.

Vierailija
26/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on oikein, niillä on niin kiire, että ne ei ehdi leipäjonoon. Köyhillä työttömillä on aikaa seisoa leipäjonossa.

Vierailija
27/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueesta viis, mutta kyllä tuolla palkalla pitäisi olla varaa kustantaa itse omat syömiset ja juomiset.

Vierailija
28/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmuni maksaa esiintymiskoulutuskulut omasta pussista, mutta Harakka jättää leivoskulut veronmaksajille.

Vierailija
29/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole summasta. Vaan siitä asenteesta että kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Ja kun piikki on auki niin meidän päättäjät ovat röyhkeitä ja vievät kyllä kaiken mitä vaan irti saavat. He saavat jo hyvää palkkaa, ei ole mitään tarvetta antaa mitään ilmaiseksi heille. En puhu vain sdp tai muistakaan puolueista. Vaan kaikista päättäjistämme. Suomessa ei ole yhtään puoluetta tai poliitikkoa joka minulta saisi ääntä. Jokainen puolue on tällä hetkellä todella surkea ja niiden edustajat samoin.

Vierailija
30/30 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi paljon valtion kassassa tunnu IMHO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän