Yksinäinen Juhannus itkettää
Kaikki laittavat someen ihania kesäkuvia mökeiltä ja rannoilta, illallispöydistä ja tarjottavista, juomista ja kukkaseppeleistä, veneistä ja saaristoista. Tekee tosi pahaa ei pitäisi katsoa.
Mä olen yksin kotona, vahdin omaa ja siskon kissaa että sisko pääsi mökille. Olen raskaana joten ei voi edes vetää kännejä niin olisi vähän helpompi olo.
Kommentit (32)
Oisin mielummin kissan kanssa kuin missään porukkabileissä. Kestän ihmisiä noin tunnin ja sitten en enää jaksa. Ja kaikki ne upeet kuvat - totuus on usein toinen kuin se idylli mitä esitellään.
No sanopa muuta! En oo humalassa enkä raskaana. Oman perheen kanssa menee juhannukset. Ei oo mökkiä eikä kavereita joiden kanssa olla.
Vierailija kirjoitti:
Öö, sul on mies
Lähti kaveriporukalla mökille.
Ap
Yksinäinen juhannus ei itketä ollenkaan. En ole somessa
Vierailija kirjoitti:
Oisin mielummin kissan kanssa kuin missään porukkabileissä. Kestän ihmisiä noin tunnin ja sitten en enää jaksa. Ja kaikki ne upeet kuvat - totuus on usein toinen kuin se idylli mitä esitellään.
Voi taivas... ja mun unelma olis saada olla yksin. Mietin minne vois tuupata aviomiehen pois jaloista pyörimästä, että sais tehdä omia juttuja rauhassa.
Et ole lähelläkään yksinäistä. Sisko, kissa, mies ja lapsi tulossa. Oikeasti yksinäisenä ihmisenä en voi tuntea myötätuntoa jonkun päivän mittaisesta yksinolosta.
Ymmärrän sua. Muakin on itkettänyt tänään. Tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Tekisi mieli huutaa kaikille, jotka kysyy mitä teen/tein juhannuksena "EN MITÄÄN! KUTEN TAVALLISTA!!!"
Mies ei korvaa naispuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähteny miehes mukaan?
Koska meillä ei ole mitään paikkaa mihin viedä kissa hoitoon. On tarvittaessa ollut hoidossa siskollani mutta hän lähti nyt mökille kavereidensa kanssa joten hänen kissansa tuli hoitoon tänne. Kissamme on jo vanha ja stressaa tosi paljon automatkoja joten en olisi halunnut ottaa sitä mukaankaan :(
Ap
"Kaikki!" Vuodesta -98 yksin jussinsa viettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Et ole lähelläkään yksinäistä. Sisko, kissa, mies ja lapsi tulossa. Oikeasti yksinäisenä ihmisenä en voi tuntea myötätuntoa jonkun päivän mittaisesta yksinolosta.
Tietysti olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on. Ystäviä taas ei ole. Varmaan koronan jälkeen tuntuu pahalta viettää pyhiä yksin kun tosiaan tässä on joutunut olemaan lomautettunakin niin ei ole edes sitä työyhteisöä ollut moneen kuukauteen. Mies on poissa neljä päivää, tulee kotiin maanantaina.
Ap
Vietän ensimmäistä kertaa juhannusta yksin ja tämä rauha on parasta! Hyvää ruokaa ja leffoja riittää mainiosti juhlinnaksi.
Kesä ei ole pelkkä juhannus! Mikä siinä juhannuksessa on niin erityistä? Itsekin olen yksin ja vietän juhannuksen kaupungissa, mutta eipä tässä mitään erityistä ole tehty eikä tarvitsekaan. Uimaan jos jaksaisi lähteä olisi kivaa, mutta kauhea kävelymatka kuumassa ei houkuttele.
Kissoja, vaikka olet raskaana? Niistä voi saada sen loisen, josta sikiö voi vaurioitua. Hankkiudu niistä tämän jälkeen eroon.
Hyvä kun olet lomautettu, sikiö saa rauhassa kehittyä.
Öö, sul on mies