Toimiiko aarrekartta?
Onko totta e tarinat missä ilmaiseksi ”taiottu" autoja, taloja jne?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi
Tarkoitatko että mainostajat laittavat miljoonia turhaan mainoksiin.
Ja että alkoholien mainokset on turhaan kielletty samoin tupakkatehtaiden tuotteiden??
Varmaan yrität sanoa jotain alitajunnan ja mielikuvien voimasta, muuten en saa kiinni ajatuksesta enkä että miten se liittyy aiheeseen. Avaatko vähän enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi
Tarkoitatko että mainostajat laittavat miljoonia turhaan mainoksiin.
Ja että alkoholien mainokset on turhaan kielletty samoin tupakkatehtaiden tuotteiden??
Varmaan yrität sanoa jotain alitajunnan ja mielikuvien voimasta, muuten en saa kiinni ajatuksesta enkä että miten se liittyy aiheeseen. Avaatko vähän enemmän?
Jos teet aarrekartan, se on tarkoitus ripustaa sellaiseen paikkaan jossa sen näet vaikka et katsoisi.
Ja siihen liimaat kaikkea mielihyvää tuottavaa sen lisäksi mitä toivot tulevaisuudelta.
Ei ole sattumaa että formuloiden autot oli maalattu tupakkamerkkien mukaisesti.
Aivan samasta asiasta on kyse. Jos katsot joitakin elokuvia, ihmisillä on tupakka käsissä melkein koko ajan. Samasta asiasta on taas kyse.
Laitetaan alitajunta toimimaan asian hyväksi.
Juuri tästä syystä pitäisi vanhempien valvoa mitä lapset aivoilleen tekevät. Esim tappopelit eivät varmasti ole hyväksi.
Suolisto vaikuttaa aivoihimme paljon, on usein masennuksen syynä.
Mäkin olen saanut aarrekartan avulla parisuhteen josta syntyi kaksi lasta. Tosin nyttemmin ollaan erottu. Haluaisin tehdä uuden aarrekartan, mutta en usko mihinkään niistä asioista, joista haaveilen.
En siis ole varma, saisinko tehtyä toimivan aarrekartan. Jos ei itse usko unelmiinsa, en ole varma, toimisiko se.
Haluaisin esim. tyydyttävän, helpon, ei-itseä-henkisesti-raastavan seksisuhteen, jossa vastapuoli olisi uskollinen, vaikka kyseessä ei olisi varsinaisesti parisuhde, mutta en vain oikein usko, että laittamalla sen aarrekarttaan löytäisin sellaisen.
Toiseksi pelottaa ehkä se, että teen sen laadinnassa jotain väärin ja kuvittelen uskovani siihen laittamiini asioihin, mutta en oikeasti sisismmässäni uskokaan, ja ne eivät tule minulle ja pettyisin hirveästi. Siksi epäröin tehdä aarrekarttaa.
Vaikka se tosiaan toimiikin, jos itse uskoo kyseisiin unelmiin, mutta ne eivät vain tapahdu.
Minulla ei ehkä ole unelmia, joihin uskoisin ja se on kurjaa.
[/quote]
Ihanaa että joku kerrankin vastaa AV:llä lempeästi ja rohkaisevasti. Kiitos siitä. [/quote]
Panin merkille ihan saman. Toivottavasti tämäntyyppinen toiminta alkaa lisääntyä!
Aarrekartta "toimii", koska
1. Se auttaa ihmistä määrittämään, mitä todella haluaa
2. Se auttaa ihmistä haaveleimaan
3. Se auttaa keskittymään siihen, mitä haluaa.
-->kun tietää mitä haluaa ja keskittää ajatuksensa siihen, huomaa paremmin tilaisuudet, jotka vievät päämäärää kohti. Kun on uskaltanut haaveilla, uskaltaa myös tarttua tilaisuuteen.
Näin yksinkertaisesta asiasta on siis kyse. Ei ole olemassa mitään vetovoiman lakia. On olemassa vain omaa toimintaa, jota voi suunnata tavalla tai toisella.
Menestyneet ihmiset muuten keskittyvät aina siihen omaan tekemiseen ja vain omaan tekemiseen. Eivät haaskaa energiaa jossitteluun, muttailuun, juoruiluun ja itsesääliin noin esimerkiksi. Aarrekarttaan keskittyminen auttaa myös vähentämään noita haitallisia, energiaa haaskaavia taipumuksia ja keskittämään sen oman käytössä olevan energian päämäärien saavuttamiseen.