Näin komean miehen kävelyllä ilman paitaa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että miestä saa pitää seksiobjektiivina, mutta jos miehet kommentoisivat näin, niin noitaroviot olisivat jo valmiina.
Jos naista kommentoitaisiin, olisi täällä kateellisia kilvan haukkumassa ja vaatimassa, että naisten pitää pukeutua peittävästi eikä näyttää halvalta h u o r a l t a.
ÄnkyräAasi kirjoitti:
Miks yhtää hyvännäköistä nähny ilman paitaa,eihä niil mitää nähtävää,tissitkään kaikilla miehillä ole.No kyllä nuo suomi ukot niin nähty :),jos joku Pirkko läähättää niitä niin kertoo Pirkon tasosta.
Suomessa on ihan hemmetin komeitakin miehiä. En ymmärrä kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomasin kyllä teikätädin, ap. 😉
t. paidaton hopeakettu
Ei hän ollut hopeakettu vaan nuori mies. Enkä ole täti vaan parikymppinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että miestä saa pitää seksiobjektiivina, mutta jos miehet kommentoisivat näin, niin noitaroviot olisivat jo valmiina.
ainahan se on ollut näin. Sitähän protestoitiin kun nuoret asfalttimiehet joutuivat alkaa pitämään työpaidat päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. paidaton hopeakettu
Ei hän ollut hopeakettu vaan nuori mies. Enkä ole täti vaan parikymppinen.
ap
Jep, jep. Ja mä olen Puff-lohikäärme.
Minä se en ainakaa sitten ollut. Läskimaha löytyy ja laihat ruikkukädet. Treenattu on vuosia jo.
Mä näin tänään komean miehen salilla. Sillä oli kyllä paita päällä, että ei varmaankaan ollu sama....
Vaikka olisi kuinka komea niin näyttää ihan jun tilta ilman paitaa!
Vierailija kirjoitti:
Vain tiukkapipojen mielestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tiukkapipojen mielestä ;)
En ole tiukkapipo vaan ihan kaupunkilaisnainen jolla on esteettistä silmää miehille. Minusta paljas ja hikinen iho on järkyttävän ruma komeallakin. Kuuluu johonkin puistoon korkeintaan.
Itse näin naisen lenkillä ilman paitaa ja rintsikoita.
Oli muuten isot raitsikat!
Mahtaa olla huomenna reidet kipeät, kun moiset mörssärit läiskyivät niitä vasten.
Missä tää tapahtui? :D Ei ole yhtään tullut vielä vastaan.
Joku kesä sit olin 60v äitini kyydissä kun tienposkella talon pihassa komea nuori mies ilman paitaa pesi autoa. Mutsi meinas ajaa ojaan 😂
t. paidaton hopeakettu