Haluan viettää juhannuksen yksin
En jaksaisi mitenkään lähteä viettämään mökkijuhannusta. Olen aivan poikki jo ajatuksesta. Liian monta ihmistä liian pienessä mökissä, taidan jäädä pois.
Kommentit (7)
Olo on niin väsynyt, etten jaksaisi yhtään ylimääräistä vaatimusta askareisiin osallistumisesta.
Joskus olen viettänyt yksin kaupunkijuhannusta ja kivaa sekin oli. Puistoon piknikille hyvän kirjan kanssa.
Tänä juhannuksena sukulaisten mökille, odotan jo innolla. Viiden jälkeen lähdetään ajamaan.
Mä olen ollut usein juhannuksen töissä ja niin ollen kaupungissa. Mökkijuhannus olis muuten ihanteellinen, mutta en jaksa kun mökki ja piha ovat pieniä ja kuumia. Kaikki muut lisäksi pariskuntia.
Juhannus yksinhän on parasta omaehtoista, painostamotanta olemista mitä on.
Itse nousin imuroimaan aamuneljältä (asun maalla), hommailin kotityöt alta pois kahdeksaan mennessä ja nyt olen yrityänyt perehtyä popularisoituihin tieteellisiin teoksiin ja torkkunut työuupumusta pienemmäksi.
Illalla tuorepestoa sekoittimeen ja herkkueväiden kostukkeeksi.
Mikäs tässä ollessa, kun kissatkin vaihteeksi käyttäytyvät hyvin helteen uuvuttamina.
Mä taas haluaisin seuraa mutta kun ei niin ei. 13:sta juhannus ypöyksin. Onneksi kohta pääsee jo nukkumaan.
Yksi kivoimmista juhannuksistani oli ensimmäinen, jonka vietin muuttuneiden suunnitelmien takia yksin kaupungissa. Kävin pitkällä kävelylenkillä hiljentyneessä kaupungissa ja katsoin yömyöhään elokuvia. Sen jälkeen olen viettänyt monta juhannusta yksin ihan vapaaehtoisesti, kun se on omalla tavallaan hauskaa. Eikä ole krapulaa seuraavana päivänä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muita?