Inhoatko juhlapyhiä?
Kommentit (26)
Sitä samaa lastenhoitoa ja ruoanlaittoa sekin on.
En inhoa mutta vietän niitä omalla tavallani
Juhannus pitäisi viettää festareilla ja joulu ulkomailla. Näin olis parasta!
Vaikea ymmärtää, miksi näitä ei voi viettää rauhassa. Aina pitää hössöttää.
Miksi?
En todellakaan inhoa juhlapyhiä, tuntuu hassulta ajatus, että joku inhoaisi. Toki jos niihin liittyy pahoja muistoja lapsuudesta tms, niin ymmärrän, mutta silloinkin kannattaisi varmaan työstää niitä traumoja sen sijaan, että inhoaisi juhlapyhiä...?
Kyllähän joulussa on paljon asioita, miksi sitä voi suoraan sanottuna vihata.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai niitä voi viettää rauhassa, sehän on oma valinta.
Juhlapyhät kannattaa ehdottomasti viettää aina fiiliksen mukaan. Näihinhän voi jokainen luoda ihan omat perinteensä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi hössötät? Mä olen kotona koiran ja kissan kanssa, juon viiniä ja jonkin ajan päästä alan grillaamaan. Varsinkin juhannuksena on kaupungissa ihanan rauhallista, kun suurin osa porukasta painelee maakuntiin mökille.
Ihmiset, jotka kaipaisivat vapaata, ottavat stressiä juhlapyhistä.
Vierailija kirjoitti:
Joulu, juhannus ja pääsiäinen karmeita. Kahdessa ekassa ihmisillä liikaa odotuksia, viimeinen puolestaan muuten vain ahdistava. Viinaa pitää olla tarpeeksi.
Hyvänen aika, onpa ahdistuneita ihmisiä palstalla. Tähän täytyy vaan sanoa, että minkä ihmeen takia kasaatte odotuksia, jos se ahdistaa?
Kun ei ole mitään odotuksia, voi hyvillä mielin vaan ottaa ilon irti juhlapyhistä. Ehkä itsellä vaikuttaa se, kun en käytä alkoholia ollenkaan? Ihan absurdi ajatus, että viina kuuluisi juhlapyhiin, mutta voisiko sitten olla, että sen takia ne juhlapyhät eivät sitten niin kivoja olekaan? Jättäkää viinat alkoon ja nauttikaa toistenne seurasta. Tai vaikka yksinolosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi hössötät? Mä olen kotona koiran ja kissan kanssa, juon viiniä ja jonkin ajan päästä alan grillaamaan. Varsinkin juhannuksena on kaupungissa ihanan rauhallista, kun suurin osa porukasta painelee maakuntiin mökille.
En minä, mutta ehkä läheiset ihmiset. Tiedätkö sellaista, kuin läheiset ihmiset? Niistä voi olla jopa iloa joskus.
Erakoilla tulee peppukipua, kun joku arvostelee toislle juhlapyhinä tulevia "kavereita ja sukulaisia".
Hauskaa, miten helppoa ihmisiä on jekuttaa. Tässäkin viestiketjussa on lasit huurussa koohottavia erakoita ja toisaalta myös näitä juhlapyhäintoilijoita.
Jatkakaa!
Juhlapyhät täysin perseestä ja lampaiden juttuja. Esim itsenäisyyspäivänä heikon itsetunnon omaavat juntit nostavat veteraaneja ylös!
Kyllä! Ja itse arvostan veteraaneja, mutta kiitos-paitaa pitävät ovat kaikkein säälittävintä sakkia!
Juntit selittävät suu vaahdossa kuinka hienoa on olla lämmössä, samalla ihra tirisee ja vituttaa!
Kaikki muut ovat kivoja tai OK paitsi uusivuosi.
Lempijuhlapyhiäni/kalenterijuhliani ovat pääsiäinen, joulu ja itsenäisyyspäivä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Joulu, juhannus ja pääsiäinen karmeita. Kahdessa ekassa ihmisillä liikaa odotuksia, viimeinen puolestaan muuten vain ahdistava. Viinaa pitää olla tarpeeksi.
Juhannus on pahin! Pääsiäinen ei enää ahdista kun tietää että talvi on ohi ja meneehän se joulukin siinä sivussa. Viime vappu oli mieleenpainuva - luonto oli pääosassa.
Mä ainakin tykkäsin joulusta ja pääsiäisestä. oli tallitonttu rämäkkää,histamiinia, rallitonttu rämäkkää ja tömäkkää ja jämäkkää. No ei sentäs mut mut toi tallitonttu rämäkkä oli jeba. aika erikoista oli kattoooo huumemiehenä vankilassa autovaras sarjassa joka myös oli lapsuusajan suosikeita vaikka aika rankka kolmioinen sarja oli.Harri Hyttinen antti majanlahti..