Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatko äitiäsi ja/tai isääsi myös yksin ilman lapsiasi?

Vierailija
19.06.2020 |

Olen monesti ehdottanut äidilleni, että voisin mennä kyläilemään hänen luonaan tai pyytänyt häntä esim. kahville. Hän haluaa aina, että otan
lapset mukaan. Lapset ovat jo 17 ja 19. Menee aina maku tapaamisesta ja luovun ajatuksesta, koska äidilleni en ole toivottu persoona vaan joku, joka tuo päähenkilöt paikalle. En ole mustasukkainen lapsilleni, on hienoa, että isoäiti pitää heistä, mutta joskus olisi kiva, että äiti olisi kiinnostunut myös minun seurastani. Olenkohan lapsellinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein! Käydään teatterissa, kahvilla, kuoharilla jne. jne. Äiti pyytää monesti jättämään lapset kotiin:D

Vierailija
2/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa normaalilta, että haluaa välillä viettää aikaa äidin kanssa ilman lapsiakin. Erikoista, jos äitisi ei sitä ymmärrä. Olethan kertonut hänelle ajatuksistasi?

Vierailija
4/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tuossa tapauksessa lapset keskenään isoäidin luo ja jäisin itse kotiin. Jos ei huvita nähdä omaa lastaan, olkoon ilman. 

Vierailija
5/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilman lapsia. Äitini on niin ilkeä, etten halua viedä lapsia enää hänen luokseen loukattaviksi. Ja koska hän ei muuta käytöstään, niin nyt minäkin lopetan hänen luonaan vierailut.

Vierailija
6/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa äitiäni ja isääni yksin, en myöskään lasten kanssa, en soittele tai köy, emme ole missään yhteyksissä.

Tämä on vanhempieni valinta, eivät oikein olisi kai lapsia koskaan halunneet ja ilmoittivat 18v täytettyäni että nyt on aika muuttaa kotoa ja tää oli tässä, jatkossa saat pärjätä itse.

Sain repullisen vaatteita mukaan, en mitään apua, tukea, rahaa, apua asunnonhankintaan tms. Siitä eteenpäin olen elänyt ilman vanhempia.

HALUAISIN hyvät vanhemmat ja läheiset suhteet, mutta yksin niitä ei voi tehdä.

Vierailija
7/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin tuossa tapauksessa lapset keskenään isoäidin luo ja jäisin itse kotiin. Jos ei huvita nähdä omaa lastaan, olkoon ilman. 

No eivät lapset mene ilman minua, vanhempi varsinkaan.

Ap

Vierailija
8/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vanhempani kuolivat ennen kuin nuorimmainen täytti 3 vuotta, joten aina oli lapset mukana tapaamisella.

Mutta varmaan olisin tavannut heitä myös ilman lapsia ja lapseni ilman minua.

Vierailija
9/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ilman lapsia. Käydään kerran vuodessa jossain viikonreissulla, siskoni on silloin myös mukana. Mennään akkaporukalla.

Välillä käydään shoppailemassa, teatterissa, tapahtumissa ja lounailla työpäivien aikana.

yksi juttu meillä on saunominen. Lapset voivat olla paikalla, mutta äidin kanssa käydään kaksin saunassa. Siellä sitten puhdistaudutaan fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
10/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan ilman lapsia. Käydään kerran vuodessa jossain viikonreissulla, siskoni on silloin myös mukana. Mennään akkaporukalla.

Välillä käydään shoppailemassa, teatterissa, tapahtumissa ja lounailla työpäivien aikana.

yksi juttu meillä on saunominen. Lapset voivat olla paikalla, mutta äidin kanssa käydään kaksin saunassa. Siellä sitten puhdistaudutaan fyysisesti ja henkisesti.

Kuulostaa mukavalta.

Ap