Mihinköhän aikaan uskaltaisi mennä
linnanmäelle, että välttäisi ne tukeva peräiset ja reitiset mammat pyöräilyshortseissaan ja karjakkohuiveissaan ja sporttisandaaleissaan huutelemassa käskyjä pesueelleen.
Viimeksi kun oltiin niin ajattelin että never again kun joka jonon etunenässä pönötti mamma jakelemassa ohjeita tyyliin " JASMIN! se on MEIDÄN VUORO seuraavaksi, pysy TARKKANA!" tai " ME MENNÄÄN SITTEN TUOHON SINISEEN VAUNUUN, tules nyt camilla, MEIDÄN perhe pääsee nyt"
Argh.
Kommentit (11)
T: Kolmonen, joka ei edelleenkään ulkoasultaan kuulu ap:n kuvailevaan ihmistyyppiin, vaikka se ilmeisesti pelastaisikin ap:n (ja jonkun muun) päivän.
Ps. Kaikilla ei vain ole tarvetta lytätä ja alentaa muita, jotta saisi oman olonsa tuntumaan edes hetkittäin paremmalta.
ei minua mammojen kilot vaivaa vaan käytös.
Sitten sanotaan että lasten pitäisi oppia että ei etuilla, annetaan aina omasta toisille ja ollaan kohteliaita muille, niin mitenköhän se mahtaa onnistua kun kovaääninen nainen osoittaa että ainoa keinoa pitää hauskaa huvipuistossa on se että pitää kynsin hampain kiinni " se saa joka on nopein" -meiningistä.
Tottakai jokainen odottaa vuoroaan, mutta voi senkin tehdä vähän kivemmin.
Ap
ja samaan hengenvetoon varmistat oikein moneen otteeseen, että SINÄ et kuulu noihin pyöräilyhousu-ihmisiin missään tapauksessa:) ontuva logiikka.
Juu varmistin moneen otteeseen etten kuulu " pyöräilyhousuihmisiin" , kaikki kunnia heille, sillä jos täällä jotain ryhmää puolustaa, leimaantuu aina itse heihin kuuluvaksi. Monta vuotta av:lla palstailleena olen kyllä oppinut leikin säännöt.
Ja varmaan itsekin huomaa logiikkansa ontuvan aina silloin tällöin.
Vierailija:
ja samaan hengenvetoon varmistat oikein moneen otteeseen, että SINÄ et kuulu noihin pyöräilyhousu-ihmisiin missään tapauksessa:) ontuva logiikka.
sinut leimattiin ihmiseksi-joka-haluaa-erottua-pyöräilyhousuihmisistä.
Se kertoo ihmisestä tosi paljon, mistä ryhmistä pitää oikein erikseen kertoa, että ei kuulu niihin.
Terveisin äiti-joka-ei-ole-musta-eikä-aasialiaine-eikä-uskovainen-eikä-tyhmä-eikä-lihava-eikä-eikä...
ymmärsitkö?
Vierailija:
Juu varmistin moneen otteeseen etten kuulu " pyöräilyhousuihmisiin" , kaikki kunnia heille, sillä jos täällä jotain ryhmää puolustaa, leimaantuu aina itse heihin kuuluvaksi. Monta vuotta av:lla palstailleena olen kyllä oppinut leikin säännöt.
Ja varmaan itsekin huomaa logiikkansa ontuvan aina silloin tällöin.Vierailija:
Jos joku on noin ahdasmielinen kun ap niin omaapa päätään kiristää,ei mun.
ja puukengät ( tytölläkin on! ): kyllä niillä muutamat karjakkomammat
Marimekko-huiveineen ruotuun saadaan ; )
Oikeasti, samanlaista käytöstapojen hallintaa peräänkuulutan minäkin.
Itse viimeksi kohtasin ap:n mainitsemia" leveäpersuksia " uimarannalla.
Huh, huh.
Silloin vältän Lintsin ja Korkeasaaren kaltaisia paikkoja kuin ruttoa. Läskit jurvelot Aurinkomatkapaidoissaan, vyölaukuissaan, lippiksissään ja sukka-sandaaliyhdistelmissään saa minut voimaan pahoin. Vielä kun pitäisi laitteissakin pystyä käymään, niin ei voi ottaa riskiä. Painutaan itse perheen kanssa mökille heinäkuuksi.
Ihan vakavasti, elä ja anna ihmeessä toistenkin elää! Ja vilkaise peiliin, jokin ongelma sinulla taitaa olla =)
T: Kahden lapsen hoikka, kaupunkilainen äiti, joka ei käytä pyöräilyhousuja edes pyöräillessä, ja joka ei stressaa muiden habituksen takia.