Missään maailmassa ei ole kauppojen hevi-osastoilla varattu niin paljon tilaa paprikoille kuin Suomessa!
Kertoo vain mitä junttilan lampaita suomalaiset on 😂😂😂
Paprikaa leivän päälle 🤦🏻
Kommentit (39)
Suomalainen perussettihän on ollut tähän asti kurkku ja tomaatti?
12 Amazing Health Benefits of Paprika (Updated and Extended to 20+ Health Benefits)
https://www.ecellulitis.com/12-amazing-health-benefits-of-paprika/
Paprikassa on c-vitamiinia todella paljon, keltaisessa varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme juttu tää taas on? Paprikahan on ylivoimaisesti paras "vihannes" -- rapea, mehukas ja maukas. Ostan paljon vihanneksia ja hedelmiä, mutta paprika on ykkönen. Ihme asioista teillä on ylemmyydentunteita.
Moni syö tavallista paprikaa, vaikka kärsii närästyksetä. Suippopaprika ois parempi vaihtoehto, myös maultaan.
Asun Alankomaissa. Tällä paprikoille on enemmän tilaa kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda jäävuorisalaattia. Suomaliset rakastavat kantaa vettä kotiinsa ja maksaa siitä.
Paprikassa on enemmän c-vitamiinia kuin appelsiinissa.
Nyt mä sitten haluaisin semmoisen RAIKKAAN paprika voileivän.
Huomaan että ei ole tullut Unkarissa käytyä.
No ei kyllä ole ainakaan niissä kaupoissa missä minä olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda jäävuorisalaattia. Suomaliset rakastavat kantaa vettä kotiinsa ja maksaa siitä.
Joo, unohdin! Klassinen kolmikko, kesät talvet.
Olin joskus Unkarissa (82) työleirillä ja siellä vasta paprikoita riittikin. Erityisesti muistan vaaleat suippopaprikat joista jotkut harvat erittäin tulisia! Siellä oli erinomaisen hyvää (juureen leivottua?) leipää ja supermaukasta makeahkoa punaista paprikakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Suomessa nimenomaan ostetaan kaupasta vettä vähän, vaikka jäävuorisalaatinkin laskisi vedeksi. Tässä onkin hyvä seuraava häpeäketjun aihe, kuinka on junttia juoda hanavettä, koska sitä ei jossain lomakohdemaassa (eli kaikkialla Suomen ulkopuolella) juotu.
Paprikassa on esimerkiksi enemmän c vitskua kuin appelsiinissa. Erittäin hyvä vihannes. Ennen lapset rouskuttivat porkkanoita, mutta koska niiden taso on laskenut pohjalukemiin(täysin mauttomia) nykyään syövät paprikoita mielummin.
No sitten olen iloinen juntti, kun mulle maistuu paprika melkeinpä ruoassa kuin ruoassa. Niillä saa oikeasti makua ruokaan, toisin kuin esim. kesäkurpitsalla...
Vierailija kirjoitti:
Paprikassa on esimerkiksi enemmän c vitskua kuin appelsiinissa. Erittäin hyvä vihannes. Ennen lapset rouskuttivat porkkanoita, mutta koska niiden taso on laskenut pohjalukemiin(täysin mauttomia) nykyään syövät paprikoita mielummin.
Ja rautaa
Paprika on parasta, lapsille varsinkin maistuu eniten kaikista vihanneksista. Paprikanpalasia on niin mukava rouskutella.