Sanotaanko kauniita asioita vastakkaisen sukupuolen seksuaalisuudesta
Näin helteisen juhannuksen kunniaksi voidaanko kehua toistemme seksuaalisuutta, vastalauseeksi mies- ja naisvihamielisille kommenteille?
Aloitan: rakastan miehessä sitä, kun hän ottaa varmasti syleilyyn mutta silittää hellästi ja kiusoittelee huulilla. Ihastun siistiin sänkeen ja vähän pörröiseen tukkaan. Mies tuoksuu ihanalle. On eroottista kun miehen boxereissa alkaa pullottaa kun hän näkee mut alasti. Mä oon heikkona sille kun mies antautuu himolle ja hullaantuu mun vartalosta. Ah, ihana mies. Kiitos kun olette olemassa!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon hyvää sanottavaa. Vaimoni seksuaalisuus pilaa elämäni. En saa häntä juuri mitenkään innostumaan ja osani on siis luonnollisesti kärsiä. Talon ja lapset kyllä otti innolla vastaan. Minut on huijattu tähän tilanteeseen ja olen katkera tästä lopun elämäni. Kiitokset ehkä siitä että otin opikseni, ihmisiin ei kannata luottaa.
Voi sua katkeraa reppanaa. Jaxuhalit! ❤️
Haista itse
Haistoin, maistoin ja panin. Mites teillä?
Hei voisitteko kaikki negailijat tehdä oma ketju, älkää pliis tulko droppaan tän kauniin ketjun tunnelmaa. Tän koko pointti on olla vastalause negatiivisuudelle ja ylistää toisen ihanuutta!!!
Onnea kaikille tämän ketjun onnellisille miehille ja naisille, jotka selvästi ootte löytänyt elämässä nautinnon toisistanne. Kaikille muille toivon kaikkea hyvää jatkoon.
Terveisin Ap, nainen pian 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kun on lempeä katse mutta samalla se haluaa ja himoitsee ja asettelee mua ihanasti, se saa mut aina kuumaksi. Mä tykkään myös tehdä aloitteita, koska on niin ihana kuulla kun mies huokaa selvästi nauttien, katsoa kun se nojaa pään taakse ja laittaa silmät kiinni ja antautuu halulle. Miehen penis, se on herkkua. Sitä on niin kiva hyväillä ja lipoa. Mun mies saa mut hulluksi sen sormilla ja suulla, ja mä en tiedä miksi se on niin sairaan hyvän tuntusta kun sen penis tulee mun sisääni.... mut se on vaan taivaallista. Eikä pelkästään seksi vaan koko elämä ja arki sen kanssa on mahtavaa. Keskustelut, hiljaisuus, yhdessä tekeminen, hassuttelu, lasten kanssa touhuaminen. Mä tiedän että oon superonnekas nainen.
En usko tätä hetkeäkään. Vaikka noin ajattelisit nyt niin varmasti tulet pettymään ennemmin tai myöhemmin.
No kuule kiitos tsempistä sinä tuntematon pessimisti. Ainakin aion iloita kaikesta tästä onnesta niin kauan kuin sitä kestää. Kuka tietää kuinka kauan elämää jäljellä on nautittavaksi kellään meistä. Itse aion viettää nämä hetket koittaen iloita ja tuoda iloa rakastamalleni henkilölle.
Voin kirjoittaa sitten jotain kaunista miehistä, kun useampi mies on kirjoittanut tänne kaunista naisista.
Tällä hetkellä ketjussa lähinnä naiset kehumassa miehiä.
Olihan se kaunista katsella kun vaimo nukkui vieressä viime yön. Kun koskea ei oikein ikinä saa niin katselemiseen pitää tyytyä.
Oijoi. Meillä kaunista on se, miten seksi on ollut jo 25 vuotta yksi parisuhteen kantava voima. Vaikka on ollut kaikenlaista, mm kolme lasta, joista on vielä koitunut ehkä normiperhettä enemmän huolta, menemättä tässä sen tarkemmin yksityiskohtiin. Silti seksi edelleen toimii ja paranee ja on säännöllinen ja tärkeä nautinto meidän elämässä.
Eilenkin aamulla vaimo uimasta tullessaan kiinnitti huomionsa shortsieni pullotukseen. No, se oli näköharha, mutta siitä jäi mukava pieni kipinä koko loppupäiväksi, ja illalla käytyämme meressä uimassa ja saunomassa rakastelimme taas kerran kiihkeästi. 😘
Vierailija kirjoitti:
Voin kirjoittaa sitten jotain kaunista miehistä, kun useampi mies on kirjoittanut tänne kaunista naisista.
Tällä hetkellä ketjussa lähinnä naiset kehumassa miehiä.
Hmm, jos sinulla on aidosti jotain kaunista sanottavaa omasta miehestäsi, miksi pidät asian ehdollisena sille, mitä joku muu mies omasta naisestaan kertoo? Onko miehesi jotenkin vastuussa muiden miesten tekemisistä tai tekemättä jättämisestä?
Ja avaapa muutenkin silmäsi, kyllä tässä ketjussa naisiakin ihaillaan. Nautinnollista kesää sinulle, anna hymyn tulla huulille, punan poskille ja pienen kihelmöinnin sinne minne se sitten tuleekin, kun alkaa tehdä mieli. Relax!
Mun mies on koko olemukseltaan seksikäs, etenkin ollessaan alasti. Sopusuhtainen kroppa, sopivasti rintakarvoja, seksikäs parta. Ihana näky. Hän tuntuu olevan aina valmis kanssani seksiin, joten saan kyllä nauttia seksistä niin paljon kuin haluan. Hän näkee vaivaa orgasmini eteen ja tykkää kokeilla myös uusia juttuja vaikka on niiden suhteen (ainakin alkuun) minua hieman estoisempi. Ollaan kumpikin myös motivoituneita pitämään kipinää yllä ja panostamaan hyvään seksiin, näemme sen yhtenä tärkeimmistä asioista hyvässä parisuhteessa. Mieheni osoittaa monella tapaa läheisyyttä ja rakkautta, ottaa kädestä kiinni, pyytää kainaloon ja antaa pusuja keskellä arkea. Minusta on myös ihanaa kun minua kutsutaan kullaksi tai rakkaaksi, koska ennen miestäni en ollut sellaista saanut koskaan kokea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on koko olemukseltaan seksikäs, etenkin ollessaan alasti. Sopusuhtainen kroppa, sopivasti rintakarvoja, seksikäs parta. Ihana näky. Hän tuntuu olevan aina valmis kanssani seksiin, joten saan kyllä nauttia seksistä niin paljon kuin haluan. Hän näkee vaivaa orgasmini eteen ja tykkää kokeilla myös uusia juttuja vaikka on niiden suhteen (ainakin alkuun) minua hieman estoisempi. Olla
Olisi kiva tietää minkä ikäisiä olette? Nuoria luulen..
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on koko olemukseltaan seksikäs, etenkin ollessaan alasti. Sopusuhtainen kroppa, sopivasti rintakarvoja, seksikäs parta. Ihana näky. Hän tuntuu olevan aina valmis kanssani seksiin, joten saan kyllä nauttia seksistä niin paljon kuin haluan. Hän näkee vaivaa orgasmini eteen ja tykkää kokeilla myös uusia juttuja vaikka on niiden suhteen (ainakin alkuun) minua hieman estoisempi. Olla
Olisi kiva tietää minkä ikäisiä olette? Nuoria luulen..
Ei enää nuoria, mutta ei vielä vanhojakaan :) Nelikymppisiä ollaan.
Ihana ikä-- silloin kannattakin panostaa seksiin - kuten aina. Kyllä se seksi on ihanaa aina vaan, vielä kuuskymmpisenäkin! Jokapäiävä on nyt kun on aikaa, ja meillä kivaa ja hauskaakin kun hullutellaan! vitsit, eilen videoin kun mies munasillaan lambadaa tanssi. Tässä onkin hyvä video kiristykseen, jos meinaa olla jotenkin ikävä!!! hahhaa. No ei oikeesti.. mutta hauskaa oli. Ja aamulla taas järjesti mulle taas ihanat orkut.
Rakastan naisissa kaunista hymyä. Se ratkaisee, kenestä kiinnostun. Tehtäväni on houkutella se hymy esiin ja asentona tietysti perinteinen lähis, jossa kasvoista näkee nautinnon. Älkääkä sanoko, ettette tule siinä asennossa. Se pitää tehdä oikein: hitaasti nautinnollisesti syvään, lopussa voimaa lisäten kun kasvot hetken kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan naisissa kaunista hymyä. Se ratkaisee, kenestä kiinnostun. Tehtäväni on houkutella se hymy esiin ja asentona tietysti perinteinen lähis, jossa kasvoista näkee nautinnon. Älkääkä sanoko, ettette tule siinä asennossa. Se pitää tehdä oikein: hitaasti nautinnollisesti syvään, lopussa voimaa lisäten kun kasvot hetken kertovat.
Höpsö, ei se ole syvyydestä tai nopeudesta kiinni. Jos klitorisstimulaatiota ei tule, kyllä se orkku jää vaan omalta kohdalta saamatta. Ja näin on monen muunkin naisen kohdalla.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ihana ikä-- silloin kannattakin panostaa seksiin - kuten aina. Kyllä se seksi on ihanaa aina vaan, vielä kuuskymmpisenäkin! Jokapäiävä on nyt kun on aikaa, ja meillä kivaa ja hauskaakin kun hullutellaan! vitsit, eilen videoin kun mies munasillaan lambadaa tanssi. Tässä onkin hyvä video kiristykseen, jos meinaa olla jotenkin ikävä!!! hahhaa. No ei oikeesti.. mutta hauskaa oli. Ja aamulla taas järjesti mulle taas ihanat orkut.
Mahtavaa kuulla! Ja minusta teillä vaikuttaa olevan yksi ihan keskeinen hyvää seksiä ylläpitävä asia mukana, nimittäin huumori :) Jos mies saa naisen nauramaan, se yleensä saa muutakin... Heittäytyminen ja hassuttelu on tärkeää.
Minulla muutama 5-kymppinen naisystävä on sanonut, että siinä iässä kaikki halut katoaa. Haluaisin uskoa ettei näin ole omalla kohdallani, mutta eihän sitä tiedä. Toivottavasti pysytään terveinä ja vireinä.
Juuu, meillä on kivaa yhdessä kiitos vaan! Ja todella hauskaa on, vaikka kiihkoakin tosin on, ja se seksi parempaa aina vaan.Nuorena luuli että onmpas ihanaa - mutta nyt SE vasta onkin! Ja rakkautta ja himoa riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon hyvää sanottavaa. Vaimoni seksuaalisuus pilaa elämäni. En saa häntä juuri mitenkään innostumaan ja osani on siis luonnollisesti kärsiä. Talon ja lapset kyllä otti innolla vastaan. Minut on huijattu tähän tilanteeseen ja olen katkera tästä lopun elämäni. Kiitokset ehkä siitä että otin opikseni, ihmisiin ei kannata luottaa.
Ei mene paremmin meillä naisillakaan. Loma alkoi just ja kiva viettää se pihtarimiehen kanssa.
Ihan oikein. Hieno mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, ei se ole syvyydestä tai nopeudesta kiinni. Jos klitorisstimulaatiota ei tule, kyllä se orkku jää vaan omalta kohdalta saamatta. Ja näin on monen muunkin naisen kohdalla.
Onko sitä tehty riittävän isolla kalulla sinulle? 14/15 on onnistumiset. Yksi ei saanut kanssani mitenkään.
Todella isopeppuinen nainen, joka pyllistää. En tarvitse muuta kiihottuakseni. Onneksi vaimollani on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä tehty riittävän isolla kalulla sinulle? 14/15 on onnistumiset. Yksi ei saanut kanssani mitenkään.
Vainko kalulla koittelit? Kun sanoit ettei yksi saanut mitenkään...
taas tätä.. ja aina taas yleistys. Kaikkien naisten seksuaalisuus ollut ongelmallista..ja ketkähän siihen olleet syynä? Ja mies täysin syytön, se yksi mies? Hohhoijaa..paljon olis korjattavaa tämän maan seksielämissä. Voi että miten masentavaa. Ehkä minun ei enää pitäisi edes lukea tätä, kun saan maailma tuskan niskaani.