24-vuotias "mies" flirttailee minulle, 36-vuotiaalle naiselle, jatkuvasti. Miksi?
Tiedostan kyllä, että hän haluaa kanssani seksiä, ei muuta. Mutta miksi? Mikä tuon ikäistä miestä voi kiihottaa vanhemmassa naisessa?
Kommentit (29)
Pullat uuniin ja oleskelulupa perhesiteen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää hiton ZINC on? Tuntuu ehtivän jokaiseen keskusteluun, jonka olen nähnyt.
Ei kait .. etusivulta klikkaa ja vastaa.
Menee minuutti
Zinc
älä selitä. Olet vaan nolo ja yksinäinen avohoitopotilas, joka yrittää latistaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Saatanpa panna**n. Mikä jottei.
ap
No hitto miksei. Hienoa.
Zinc ei ole mitään muuta kuin palstan ylläpitoa. Ei siitä kannata sen kummemmin välittää.
Et ole edes vanha. Minä olen 50-vuotias ja nuoremmat miehet haluavat seksiä kanssani.
"Ainahan sitä nuorta, mutta jos edes kerran kunnon vanhaa."
-Vanha peräpohjalainen sananlasku
Nuorta parrua tarjolla, tartu tilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 18-25 välillä olisin antanut mitä tahansa, jos olisin päässyt jonkun 30-50v naisen kanssa sänkyyn. Kai siihen liittyi jotain luuloja siitä, että vanhemmat naiset ovat villejä sängyssä ja ... öö en oikeastaan osaa sanoa mikä siinä tuntui niin kiinnostavalta.
Nyt nelikymppisenä, etsiessäni loppuelämän parisuhdetta, en ole kiinnostunut nelikymppisistä naisista vaan kolmekymppisistä. Kokemus on opettanut, että mitä vanhempi nainen, sitä feministisempi, sitä vihaisempi, sitä vähemmän antaa itsestään, sitä vähemmän pystyy rakastumaan, absurdina loppusilauksena myöskin että mitä vanhempi nainen, sitä rajoittuneempi on sängyssä (kun muille miehille on annettu kaikkea, ja minulta kielletään). Elikkä kai ne oli nuorena vain jotain turhia luuloja. Totuushan on että vaikkei nuoretkaan naiset mitään miellyttäviä ole, niin 30-50v naiset on ehkä vittumaisimmillaan koko elämänsä aikana juuri tuona ikävälinä.
Ootko koskaan miettinyt, että jos vanhemmat (= itseään ja halujaan paremmin tuntevat) naiset on sun seurassa tympeämpiä, siihen voisi olla peilistä näkyvä syy?
Mulla on täysin päinvastaiset kokemukset. Vanhemmat naiset tekee sängyssä mitä pyydetään (ei tarvitse edes oikeastaan pyytää) ja antavat tehdä asioita. Vanhemman naisen kanssa on myös mukavempi viettää aikaa ja vain keskustella. Keskusteleminen on myös helpompaa. Ei kiinnosta yhtään oman ikäiset tai nuoremmat naiset.
M29