Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen "kirkastuu" kun saa seksiä?

Vierailija
18.06.2020 |

Ennen -> "iha sama"
Jälkeen -> rin tin tin, tehdäänkö jotain yhdessä bling bloong!?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tekee aloitekyvyttömäksi. Vaikeinta on löytää joku sänkykaveriksi. Sitten kun ollaan iho ihoa vasten, on jo helpompaa.

Vierailija
22/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on tärkeää naisen hormonitoiminnalle siinä kuin runkkaus on miehelle. Jostain syystä toisinpäin ei ole terveysvaikutuksia havaittu eli periaatteessa mies ei seksiä tarvitse eikä nainen itsetyydytystä.

Lähde näille havaituille terveysvaikutuksille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oivaltanut jotain oleellista, ap. Jatka samaan malliin!

Vierailija
24/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on iso ero, käytetäänkö kondomia vai ei. Siemennesteessä on paljon oksitosiinia, joka imeytyy limakalvoilta naisen verenkiertoon. Oksitosiini on mielihyvähormoni, joka ohjaa naista sitoutumaan mieheen. Oksitosiini on yksi syy, miksi nainen voi nauttia seksistä, vaikka ei laukeasikaan.

Sorry dude, ikävä tiputtaa sinut maan pinnalle. Kyllä sitä kortsua vaan nyt on syytä käyttää, niin sinun ei tarvitse sitten jälkikäteen vinkua, ja kyllä se nainen silti olisi mieluummin lauennut.

Totta kai nainen olisi mielummin lauennut. Mutta vaikka olisi lauennut, niin oksitosiiniryöppy tuntuu hyvältä. Samaa hormonia erittyy silittäessä ja hyväillessä. Siksi niistäkin jää hyvä olo silittelyn jälkeenkin.

Kortsua kannattaa käyttää irtosuhteissa. Minä en irtosuhteita harrasta. Ehkäisyn olen hoitanut vasektomialla, joka ei haittaa oksitosiinin erittymistä. Vain siittiöt puuttuvat. Naiseni ei tarvitse hormonivalmisteita. Paljon hyviä puolia.

-17-

Vierailija
25/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kysymys siis koski naisen mielialan muutosta seksin jälkeen. Minä ehdotin oksitosiinia yhdeksi selitykseksi.

-17-

Vierailija
26/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei masentuneille määrätä seksiä?

Auttaa vain lievässä masennuksessa.

Seksin hankkiminen lääkemääräyksellä on vaikeaa.

Kaikki eivät osaa esim. prostituoitua käyttää.

Ja ostoseksi on ongelmallista monin tavoin.

Seksissä on muustakin kyse kuin orgasmista.

Rakastelussa on hellyyttä ja hyväksutyksi tulemisen tunnetta äärimmillään.

Seksin "suorittaminen" on näin naisena ainakin omaslla kohdallani vastenmielistä. Ei tässä kannata alkaa rautalangasta vääntämään ja yksityiskohdilla mässäilemään, mutta ei paljon kiehdo tulla nuolluksi ja sitten seuraavaksi miehen hekuman huippu ja ehkä vielä "vahingossa" mällit naamalle. Ja molemmat ovat "tyytyväisiä". Ei ainakaan nainen.

Vierailija
27/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kirkastuu!

Minusta huomaa heti, jos olen saanut seksiä ja se näkyy kuvissa asti (parhaat kuvani somessa on sellaisia, joita ennen olen saanut seksiä eli kasvot ja katse todella kirkkaat ja onnelliset, tästä on sanoneet muutkin).

Itse olen ollut vaikeasti masentunut, eikä se vienyt seksihaluja koskaan.

Seksin harrastaminen kyllä auttoi masennukseen ja toi energiaa.

Saisipa pian seksiä! Ilman seksiä olen keskittymiskyvytön, liikaa syövä, lazy ass nuhjuliisa.

Vierailija
28/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa vain lievässä masennuksessa.

Seksin hankkiminen lääkemääräyksellä on vaikeaa.

Kaikki eivät osaa esim. prostituoitua käyttää.

Ja ostoseksi on ongelmallista monin tavoin.

Seksissä on muustakin kyse kuin orgasmista.

Rakastelussa on hellyyttä ja hyväksutyksi tulemisen tunnetta äärimmillään.

Seksin "suorittaminen" on näin naisena ainakin omaslla kohdallani vastenmielistä. Ei tässä kannata alkaa rautalangasta vääntämään ja yksityiskohdilla mässäilemään, mutta ei paljon kiehdo tulla nuolluksi ja sitten seuraavaksi miehen hekuman huippu ja ehkä vielä "vahingossa" mällit naamalle. Ja molemmat ovat "tyytyväisiä". Ei ainakaan nainen.

Minä kyllä ihan mielelläni otan vaikka naamalle sen jälkeen, kun olen tullut kunnolla nuolluksi ja saanut siinä hyvän orgasmin!

Makuja on monia, itse teen ihan mielelläni kaiken mitä toinen haluaa jos toinenkin tekee kaiken mitä minä haluan.

Vierailija
29/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein itken vessassa seksin jälkeen. Se olo mikä jää epätyydyttävästä seksistä on musertavaa. Pyynnöistä huolimatta ei paluuta parempaan ole tullut. N37

30/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä usein itken vessassa seksin jälkeen. Se olo mikä jää epätyydyttävästä seksistä on musertavaa. Pyynnöistä huolimatta ei paluuta parempaan ole tullut. N37

Aivan kamalaa ja niin turhaa. Miksi? etkä sinäkään osaa sanoa mitä haluat, via vielä kamalampaa, jos olet sanonut etkä silti saa? Ei voi olla totta että tätä saa lukea kokoajan naislta?  Eikö miehet sano  mitään?

Itse en kattelis, mutta zemppiä, tee jotain!

Vierailija
31/44 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus tekee aloitekyvyttömäksi. Vaikeinta on löytää joku sänkykaveriksi. Sitten kun ollaan iho ihoa vasten, on jo helpompaa.

Mulla se menee niin, että masentuneena en osaa nauttia seksistä vaikka sitä saisikin. Koska ajatukset ovat ihan muualla ja itsetunto nolla.

Vierailija
32/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ketjun nosto 

Vierailija
33/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi siihen auta.

Vierailija
34/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi siihen auta.

Auttaa se. Masennukseen auttaa rakastuminen tai uskoon tulo. Molemmissa kiinnostus ja ajatukset siirtyy itsessä rypemisestä toiseen henkilöön. 

Totta kai  naisen silmät kirkastuu ja olo paranee hyvän seksin jälkeen. Yksi suurimpia syitä tyydyttää vaimo aina kun vaimolla on tehnyt mieli. 

Mutta vähintään yhtä tärkeää seksi on viriilille miehelle. Pelkällä runkulla eläminen tekisi hulluksi ja eikä edes poista panetusta. Aiheuttaa enemmän vain v.tutusta. Siksikin pariuduin jo nuorena halukkaan naisen kanssa jotta ei ole tarvinnut kärsiä kummastakaan. Kun kassit tyhjentää vaimon pilluun on paljon parempi fiilis nauttia vaimon hyvästä tuulesta. 

Vierailija
35/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksi siihen auta.

Auttaa se. Masennukseen auttaa rakastuminen tai uskoon tulo. Molemmissa kiinnostus ja ajatukset siirtyy itsessä rypemisestä toiseen henkilöön. 

Totta kai  naisen silmät kirkastuu ja olo paranee hyvän seksin jälkeen. Yksi suurimpia syitä tyydyttää vaimo aina kun vaimolla on tehnyt mieli. 

Mutta vähintään yhtä tärkeää seksi on viriilille miehelle. Pelkällä runkulla eläminen tekisi hulluksi ja eikä edes poista panetusta. Aiheuttaa enemmän vain v.tutusta. Siksikin pariuduin jo nuorena halukkaan naisen kanssa jotta ei ole tarvinnut kärsiä kummastakaan. Kun kassit tyhjentää vaimon pilluun on paljon parempi fiilis nauttia vaimon hyvästä tuulesta. 

Ei auta jos se on vaan mekaaninen intohimoton haluton suoritus.

Vierailija
36/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on tärkeää naisen hormonitoiminnalle siinä kuin runkkaus on miehelle. Jostain syystä toisinpäin ei ole terveysvaikutuksia havaittu eli periaatteessa mies ei seksiä tarvitse eikä nainen itsetyydytystä.

Ja silti on olemassa maailman vanhin ammatti miehille ja naiset mieluummin itsetyydyttävät kuin huikentelevat miehissä.

Tuo lauseen loppupuoli ei ole totta, mikään itsetyydytys ei korvaa toista ihmistä. Se on totta, että vieraat miehet voivat jo kokonsa vuoksi olla pelottavia, ja ei - toivotut raskaudet ja taudit on otettava huomioon. Nykyään on myös vallalla amerikkalaistyyppinen siveysihanne, joka koskee vain naisia.

Vierailija
37/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Nykyään on myös vallalla amerikkalaistyyppinen siveysihanne, joka koskee vain naisia.

Maailman menossa taas siihen suuntaan, että huonoitsetuntoiset munattomat miehet haluaa säännellä ja sortaa naisia. 

Vierailija
38/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei anna vaan pihtaa, joten olen puutteessa ja jatkuvasti sen takia ärsyyntynyt. Oispa seksiä antava nainen...

Vierailija
39/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ja multa tuo on vielä kokonaan kokematta! Saan kyllä samanlaiset kiksit ihan kahvistakin ja ennen kaikkea hyvistä yöunista :)

Vierailija
40/44 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee ainakin onnellisemman ja hyvinvoivemman oloinen, jos olen saanut seksiä. Siitä saa elämäniloa ja energiaa.

Mies ei ole halunnut pariin vuoteen ja kyllä se näkyy minussa. Voisin vannoa, että olen vanhentunut ja jotenkin sairas ja masentuneen näköinen. Ihmiset kysyvät vähän väliä, että miten minä voin.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi