Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä heräsi ukkosiin klo 4 ja en nukkunut sen jälkeen

Vierailija
18.06.2020 |

Väsyttää tämä helle muutenkin niin on kuin olisi pienessä humalassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei herännyt? Mulle tosin on normaalia herätä noin aikaisin vaikka ei siis tarvitsisi.

Vierailija
2/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaa jo juhannuksen kunniaksi niin olet oikeassa humalassa eikä enää harmita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkumaan 2.47, ukkonen jymähteli jossain kaukana... pikku hiljaa, mutta varmasti se tuli. 4.44 heräsin jumalattomaan räksähdykseen. Naapurin puuhun iski. Eikä uni enää tullut, edes päikkäreitä kerennyt vetää, kun pitää kaikenlaista... ja lähteä.

Vierailija
4/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koko ajan väsyttää ja v***ttaa! Siis tämä seisova ilma ja kuumuus, en jaksa enää:( Kämppä kuin sauna, ulkona yhtä kuuma, mitään ei jaksa ja järki ei juokse,sitäkään vähää...Ja kyllä, olen nuori ja hoikka mutta nestevajauksessa elävä sairauden takia, turha tulla huutamaan et laihduttaisin, en laihduta, eikä se mitään auttaisikaan sairauteen.

Vierailija
5/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei ollut ukkosta yöllä. Ilta oli tosi kuuma ja jätin parvekkeen oven yöksi auki, että kämppä viilenee. Kuumuuden takia oli vaikeaa saada unen päästä kiinni. Mutta yöllä sitten heräsin, että oli mukavan viileä ja jouduin ihan vetämään peittoa tiukemmin päälle. Mutta ulkona oli ihan järjetön mekkala kun linnut raakkuivat kuin Hitchkokin elokuvassa. En tajua, mikä niitä vaivasi. Vielä aamullakin hirveä meteli, enkä edes tiedä, mitä lintuja ne olivat, kun ei näkynyt mitään. ajattelin, että olen tulossa hulluksi. 

Vierailija
6/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kuudelta aamulla töistä, menin sänkyyn heti ja heräsin ukkoseen 7.07. Siinä päivän unet ja kohta töihin takas. Ja joku sanonut että etätyö kotona on kuulemma rankkaa....

Vierailija
7/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Rautalammilla alkoi ukkonen vasta ennen seitsemää ja se viilensi kelin niin, että äsken oli vain 20 astetta ja se tuntui useamman hellepäivän jälkeen todella kylmältä, kun järveltä vielä tuuli.

Uimavedet on tosi lämpöiset.

Vierailija
8/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuohon aikaan jo töissä. 

Vierailija
9/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kamalaa kun ukkonenkin vielä herättää. Väsyttää helvetisti, mutta silti vaan pitää kukkua aaveella ruikuttamassa. Kyllä on elämä julmaa.  

Vierailija
10/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Heräsin jyrinään neljältä enkä saanut enää unta. Olikin sitten tosi uuvuttava työpäivä, viimeinen ennen lomaa. Oli tungettu kaikki ensi viikonkin asiakkaat tälle viikolle, kun ensi viikon oon poissa. Kesti 11 tuntia saada työt tehtyä kun niitä oli niin paljon ja väsytti. No nyt onneksi pääsin kotiin ja lomalle!

Vierailija
11/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uni ei meinannut tulla kuumuuden takia, katsoin kelloa vielä puoli yhdeltä. Kello 4 herätys ukkosen jylinään ja hereillä meni ainakin puolitoista tuntia. Herätyskello oli soimassa 7.30. Työpäivä meni ihan pipariksi, väsytti ja sisällä oli kuuma.

Vierailija
12/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin nukkua pari tuntia kun alkoi paikkaa

Vierailija
13/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin töihin tuohon aikaan, kuten joka arkiaamu.

Vierailija
14/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 3:30 järkyttävään pamaukseen. Ei haittaa, nukun sitten taas joskus. Pystyn toimimaan vartin yöunilla. Ei tietenkään jatkuvasti, välillä on pakko nukkua.

Vierailija
15/15 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperolla angiina. Herää nyt tokaa yötä vähintään kerran puolessa tunnissa, kipulääkkeistä huolimatta. Lystiä ei ole tämäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi