Vietättekö romanttisen juhannuksen?
Kertokaa millä tavoin aiotte muistaa esim puolisoa juhannuksena?
Kommentit (15)
Ei vietetä romanttista juhannusta vaan ihan tavallista. Muistan samoin kuin joka päivä eli hellin ja kerron että rakastan.
Päivän alussa tehdään tyttärien kanssa kukkaseppeleitä, sitten grillataan ja illaksi vetäydyn miehen kanssa mökkiin lasi viinin kera 🍷
Hyvää Juhannusta palstalaisille! Muistakaa pitää huolta lähimmäisistänne.
Eipä oikeastaan. Rakastellaan muutenkin melkein joka päivä. Mennään lasten kanssa rannalle viettämään päivää, iltasella ehkä grillataan.
Mennään piknikille ja sain korvakorut mieheltäni, koska juhlin synttäreitä näin juhannuksena. Romantiikkaa mahtuu kyllä joka päivään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vietetä romanttista juhannusta vaan ihan tavallista. Muistan samoin kuin joka päivä eli hellin ja kerron että rakastan.
Eikö puolisosi ahdistu?
En todellakaan. Olen ollut 21 vuotta selibaatissa ja sama jatkuu varmaan loppuun asti, kun en vain sopivaa miestä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö puolisosi ahdistu?
Se on rakkauden tarkoitus, mikäli ahdistuu rakkaudesta niin ei pidä olla suhteessa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä, internet ja oikea käsi.
Mä en ole vielä päättänyt saako käsi? Mietin niin hurjaa että kävisin kokeilemassa onko mulla juhannustuuria? Kerran olen käynyt yrittämässä tänä kesänä. Oli yllättävän lähellä onnistua. Naisen mukana ollut toinen nainen esti. Vähän harmitti mutta ei siinä mitään vahinkoa. Ehkä joskus jos kaikki tähdet ja kuu on oikeissa asennoissa?
Paljon rakastelua kukkaniityllä ja illaksi saunaan 👍🏻