Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö puuttua ystävättären elämään?

Vierailija
08.07.2006 |

Läheinen ystävä tutustui tässä jokin aika sitten nettideittailun ihanaan maailmaan.. Aiempia seurustelusuhteita ei juuri ole, ylipainoa on reilusti ja itsetunto siksi huono, hänen puheistansa kuulee ettei ole sinut painon kanssa. Nyt kuitenkin kun alkoi deittailun, tapailee useita eri miehiä ja tuntuu että miehet käyttävät ihan häikäilemättä hyväkseen..tyyliin käyvät ystäväni kämpillä panolla ja siinä se. Siellä on käynyt muutaman kerran parikin saman päivän aikana (tiedän koska kaverini kertoi). Kyseessä ei ole mikään hutsu, ihan oikeasti, vaan ihminen joka mielestäni pönkittää itsetuntoaan (tai ainakin yrittää) näiden miesten huomiolla. En tiedä mitä voisin tehdä, pelkään jos sanon että hänen täytyy lopettaa ja heti, että välimme menevät kokonaan - eikä kukaan tiedä sitten mitä hän puuhaa ja mitä jos tapahtuu jotain. Pitäisikö puuttua ja mitä voin tehdä? Aikuista ihmistä ei pakottaakaan voi tai kieltää. Kamalan huolissani olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa saa potkua siitä ja ryhdistäytyy. Ei minusta kuulu puuttua.

Vierailija
2/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että menee panemaan ventovieraita miehiä. Ite löysin aikanaan netistä poikaystävän, mutta hän jätti mut koska en antanut sille. En ollut vielä valmis seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun pitää hauskaa, ei ne miehet mua hyväksikäytä vaan minä niitä.. Ja todellakin, kohotan olematonta itsetuntoani juuri tällä tavalla. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
4/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oo ap:n kaveri, kunhan pilailet.

Vierailija
5/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä hän ajattelee sillä saavansa? Monet kuvittelevat, että panojen ja partnereiden määrä kertoo flaksin ja flaksi kertoo taas sen, miten suosittu on.

Se on surullista, jos tuohon ansaan lankeaa. Satunnaisen panon kanssa harvoin on kovin antoisaa.

Vierailija
6/6 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi kyyninen miesten suhteen, varmasti jotkut panisivat seinässä olevaa reikääkin, ei väliä kunhan saa orkut. En usko että kukaan nainen voisi tuollaisesta nauttia pidemmän päälle ainakaan. Ymmärrän sun huolen, ei todellakaan voi tietää koska sattuu joku oikeasti hullu kohdalle. Yritä istuttaa kaveri alas ja jutella vakavasti aiheesta hänen kanssaan. Tuo selkeästi ilmi että välität hänestä ja olet huolissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi