Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietämme Juhannuksen STRESSITTÖMÄSTI kotona

Vierailija
18.06.2020 |

Uutisista sitten voi popcornin kanssa lukea stressiapinoiden kohellusta ja hukkumisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ikää on 40 vuotta joten alkaa olla juhannuskin jo niin nähty.

Vierailija
2/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä. ei vois vähempää kiinnostaa örventely kokkoa poltellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös, on aikaa ottaa rennosti ja levätä. Ei me kullä muutenkaan hirveesti juhannusta ole juhlittu muuten kuin vähän spesiaalimpaa on ollut ruokapöydässä ja herkkuja vähän enemmän. Mansikkakakku tekis mieli tehdä, mutta onkohan noi mansikat turvallisia?

Vierailija
4/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä v*tuttaa kaikki "pakkojuhlat" kun pitää sitä ja pitää tätä ja on pakko olla hauskaa. Alkoholia voin tissutella vaikka keskellä viikkoa, en tarvitse siihen mitään tekosyytä.

Vierailija
5/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä vietän juhannuksen stressittömästi mökillä, merta katsellen ja kirjoja lukien. Ei kohellusta, örvellystä, kokkoa tai hyttysiä.

Vierailija
6/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä vietän juhannuksen stressittömästi mökillä, merta katsellen ja kirjoja lukien. Ei kohellusta, örvellystä, kokkoa tai hyttysiä.

Mökin kuuluu olla järven rannalla. Ei meren rannalla oleva mökki ole mikään oikea mökki.

Vierailija
7/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä vtuttaa nämä ”stressitön juhannus” ”stressitön joulu” sanonnat. Varmaan kun lehdet aina tekee niitä tyhjänpäiväisiä artikkeleitaan stressittömistä juhlapyhistä ja totuus on kuitenkin aina ihan muuta.

Vierailija
8/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut viimeksi lähteä juhannuksena Helsingistä maalle vuonna 1996 😲

Vierailija
9/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muillekin lämpimästi "No Stress"-elämäntapaani. En tee mitään mikä ei ole pakko enkä todellakaan matkusta mihinkään ellei ole aivan pakko. Pientä lasta voi myös aina kivasti käyttää tekosyynä ettei nyt juuri pysty matkustamaan hautajaisiin toiselle puolelle Suomea.

Vierailija
10/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin. Kotipihan terassilla ja paljon herkkuja suoraan kalatiskiltä valmiina. Potut vaan pitää keittää, that's it.

Vierailija
11/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökin kuuluu olla järven rannalla. Ei meren rannalla oleva mökki ole mikään oikea mökki.

Nääh, järvi on amatöörien lätäkkö. Ihan kiva, mutta ei se koskaan merta voita.

Vierailija
12/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kesän viettänyt järvenrantamökillä ja ei kiitos, kyllä meri vie voiton! Eli kesä saaristossa merenrantamökillä on ehdoton ykkönen. Järvimaisenassa on mökkejä vastarannalla ja vieressä, kaikki kuuluu vettä pitkin, hyttyset kiusaavat, ei tuule. Ainoa mitä kaipaan on kuikan ääni, siinä on jotain hienoa.

Vierailija
13/13 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin ei kiinosta toisten toilailut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi