Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pölyjen pyyhkimen on yksi elämän suurimpia nautintoja

Vierailija
18.06.2020 |

En tiedä mikä tuossa on, mutta tuottaa suunnatonta nautintoa välillä pyyhkiä kunnolla pölyjä ja/tai likaa ja vielä kun on jotain hyvää kodin puhdistusainetta jota voi suihkautella..... Todella meditatiivista jotenkin... Vielä kun tekee sen oikein hitaasti ja keskittyen vain siihen käden liikkeeseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulla pyyhkimään myös mun luokse?

Vierailija
2/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne kans kiitos. Vihaan pölyjen pyyhkimistä. Ja sitä pölyä vaan riittää ja kohta taas saman näköinen. Varsinkin koriste-esineitä, ruukkuja jne on rasittavaa pyyhkiä. Jää sameat raidat pintaan. Millä pyyhit ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull Mentula kehui muuten samaa, ihan siitä oikeastaan tuli mieleenikin. Olen siis mies itsekin. Terv. Ap

Vierailija
4/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen zen hetki? 🙄

Vierailija
5/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon tuollaisen ihmisen pysyvästi luokseni. N36, joka vihaa pölyjen pyyhkimistä, vaikka muuten siivoaminen menetteleekin.

Vierailija
6/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi tervetuloa tänne!

Inhoan pölyjen pyyhkimistä niin syvästi, että teen suurimman osan muista kotitöistä, jotta mies huolehtii yksinään pölyjen pyyhkimisestä.

Vierailija
7/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan, koska siihen liittyy niin paljon tavaroiden siirtelyä. Imurointi sitä vastoin on ihan mukavaa.

Vierailija
8/8 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakasta silittämistä. Silitän kaikki tekstiilini, jotka sen vain kestävät. Myös tiskaaminen on minulle nautinto. Pölyjen pyyhkimisestä en pidä yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän