Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein nimi näistä?

Vierailija
18.06.2020 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kielinen sukunimi?

Vierailija
2/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää. Kaikki ihan kivoja, mikään ei ole ylitse muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Giggelsson

Vierailija
4/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen tai Adele. Mummojeni nimet.

Vierailija
5/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nimikyselyt laitetaan tonne nimetpalstalle.

Vierailija
6/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne saa laittaa nimi juttuja! Saahan täällä olla kaiken maailman seksi jututkin. Minä tykkään tuosta Ellen nimestä, hyvä vanha nimi :) Sitten jos toinen nimi olisi vielä esim. Ellen Malviina tai Ellen Loviisa, olisi tosi ihana. 

Vierailija
7/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne saa laittaa nimi juttuja! Saahan täällä olla kaiken maailman seksi jututkin. Minä tykkään tuosta Ellen nimestä, hyvä vanha nimi :) Sitten jos toinen nimi olisi vielä esim. Ellen Malviina tai Ellen Loviisa, olisi tosi ihana. 

Sitten saa laittaa varmaan myös myynti ja ostoilmoitukset, seuranhakua yms. Ihmiset ei ajattele nenäänsä pidemmälle. Kiva lukea palstaa jossa joka viides aloitus on jotain muuta kuin mihin palsta on PALSTANPITÄJÄN mukaan tehty.

Vierailija
8/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten saa laittaa varmaan myös myynti ja ostoilmoitukset, seuranhakua yms. Ihmiset ei ajattele nenäänsä pidemmälle. Kiva lukea palstaa jossa joka viides aloitus on jotain muuta kuin mihin palsta on PALSTANPITÄJÄN mukaan tehty.

Tämä on aihe vapaa-palsta. Ei kannata avata keskusteluja jotka ei kiinnosta, otsikosta näet jo selvästi että tämä koskee nimiä. Älä avaa ketjua jos et kestä🙈

Vierailija
9/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti todella tarkkaan mikä se sukunimi on, ettei tule sellaista kuin Mette Makkonen, tai Sofi Sohvinen, tai Ellen Elleleä. Kaveri laittoi semmosen nimen lapselle joka oli melkein sama kuin hänen sukunimi, ja hieman ihmettelin....

Vierailija
10/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin kliseiset nimivaihtoehdot kuin voi vain olla 🙄

Vierailija
11/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aihe vapaa-palsta. Ei kannata avata keskusteluja jotka ei kiinnosta, otsikosta näet jo selvästi että tämä koskee nimiä. Älä avaa ketjua jos et kestä🙈

Jaa mulla lienee oikeus mielipiteeseeni siinä missä sinullakin. Tosin mun mielipiteeni oli perusteltu, jota sun ei. Jos et kestä toisten mielipiteitä. mene korpeen ja sulje netti.