Pystyykö Puuhamaahan menemään aikuinen ilman, että joutuisi uimaan?
Tuttavapariskunta itä-suomesta ehdottelee. että poikkeaisimme yhdessä heidän lomaviikollaan puuhamaassa. En millään halaisi esiintyä uikkareissa siinä seurassa. Onko Puuhamaa sellainen kohde, jossa näyttää typerältä, jos ei aikuinen ui?
Kommentit (8)
Minä en myöskään mennyt uimaan eikä uikkareitakaan ollut, kahlasin pienoiseni kanssa lyhyen hameen kanssa...
Vai tietääkö joku sellaisen paikan?
Vesiliukumäet ovat hieman isompia lapsia varten, minä katselin vieressä kun lapset laskivat mäkiä. Ikää heillä oli 6v ja 4v.
Sen kun päätät etteivät lapset mene sinne missä sinun olisi oltava uimapuvussa.
Me oltiin lasten ja mummon kanssa Puuhamaassa yks päivä. Kukaan ei käyty uimassa, ei ollut edes uikkareita mukana. Ensiksikin en tykkää esiintyä uikkarissa ihmispaljoudessa ja toiseksi oli se aika kuukaudesta, että ei huvita paljoa polskutella. Enkä kyllä polskuttele muutenkaan ellei vesi ole n. 30 asteista. Viimeksi olen käynyt uimassa ehkä joskus 8 vuotta sitten.
Lapset 1v ja 3v. Kahlailin lyhythihaisella ja hameella lastenaltaassa.
Enkä ollut ainoa.
Mutta voin sanoa että kyllä teki mieli uida. 30 astetta lämmintä ja vesi ihanan viileää.
Olisin mennyt jos olisi ollut uimapuku.
Jotta pääsee Puuhamaan portista sisään on ensin vaihdettava bikinit päälle. Muuten ei portti aukene teille. Onneksi siellä on ihan asialliset pukuhuoneet siinä parkkipaikan vieressä. Ei tarvitse ihan siinä portilla vaihtaa. Miehille ja naisille on omat pukuhuoneet, sekin on plussaa. Että ei tarvitse siinä samassa tilassa olla vaihtamassa.
Kyllä pienimpien altaassa tarvitaan aikuinen, mutta ehkä 4 ja siitä isommat pärjäävät lasten altaassa...