Naapuri leikkaa pensasaitaa iltakymmeneltä
Kommentit (18)
Anna leikata. Keskity omiin asioihisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä melu ?
Zinc
Saks Saks
Olisikin käytössä sakset.
Miksei leikkais, mut aatteleppa jos leikkais aamu seiskalta,!!!
mitä väliä? Ei se sitä pensasaitaa koko kesää leikkaa, menee max 2 iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei leikkais, mut aatteleppa jos leikkais aamu seiskalta,!!!
Aamuuseiska on ihan ok, ilta ei, koska nukkumaankin olisi kiva mennä, että on sitten aamuseiskalta jo pirteänä matkalla töihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
mitä väliä? Ei se sitä pensasaitaa koko kesää leikkaa, menee max 2 iltaa.
Olisi ihan ok mulle, jos käytössä ei olisi moottorisaha. Toisen naapurin koirat haukkuu ton melun vuoksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Anna leikata. Keskity omiin asioihisi.
En tolta moottorisahan melulta pysty.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kohta lopettaa.
Toivotaan. Vielä pärisee.
ap
Mikset kysy voisko leikata vähän myöhemmin?
Itee käynnistän mehtäkoneen puoliltaöin, on meinaan sen verran kaukana Naapuri.
On se hirveetä jos yhden vaivaisen yön unet lyhenee vaikkapa tunnin.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat.
Tämähän on ongelmistani pienimmästä päästä. Harmittaa vaan, kun töissä pitäisi olla pirteä ja naapuri meluaa.
Minä kastelen kukkapenkit tunnin päästä. Naapurini parhaillaan leikkaa nurmikkoaan. Hellesäällä on illalla tehtävä nämä toimet. Kannattaa muuttaa kerrostaloon, jos ei kestä omakotiasujien töitä.
Vierailija kirjoitti:
On se hirveetä jos yhden vaivaisen yön unet lyhenee vaikkapa tunnin.
Sä olet sitten myötätuntoinen ihminen. Kaikkea hyvää sulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kastelen kukkapenkit tunnin päästä. Naapurini parhaillaan leikkaa nurmikkoaan. Hellesäällä on illalla tehtävä nämä toimet. Kannattaa muuttaa kerrostaloon, jos ei kestä omakotiasujien töitä.
Pyydätkö paloasemalta letkuauton, että saat ne kasteltua mahdollisimman äänekkäästi, siten että saat mahdollisimman monta työssäkäyvää naapuria ja pikkulasta hereille. Ne omakotialoasujat joilla on aivotoimintaa, tekevät äänekkäät työt päiväsaikaan, kuten tehdään myös kerrostaloissa. Muista ihmisistä piittaamattomat m*lkut voivat puolestani muuttaa metsän keskelle mahdollisimman kauas muista ihmisistä.
ap
Mikä melu ?
Zinc
Saks Saks