Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tavata amerikkalaisen mormonimiehen. Onko se mielestänne realistinen toive?

Vierailija
17.06.2020 |

Tiedän, että mormonit avioituu vaan keskenään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sä voit kääntyä, sieltä kirkosta niitä löytyy.

Mulla ois kolleganakin yksi, kiva ja komea mies

.

Vierailija
2/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kulkee pareittain kaupungilla, tunnistaa valkeista paidoista, kravateista, kulmahousuista ja nimilätkästä. Usein polkupyörillä. Ennen jopa kiersivät ovelta ovelle. Helposti tapaat ja pääset juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä todennäköistä kuin se että minä tapaan Pohjanmaalla ladyboyn ja meillä synkkaa.

Vierailija
4/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Espoon Leppävaaran. Täällä niitä on nurkat väärällään.

Vierailija
5/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovin todennäköistä.

Vierailija
6/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "lähetyssaarnaajat" saa tyttöjä tapailla. Vain pariaan. Sellaiset saa kyllä kylään ja mielellään tulevat, tottakai, se on heidän työnsä Suomessa, jutella ja yrittää kännyttää, yleensä vanhempiensa pakottamia. Tietty oma lapsenusko mukana. Tuollahan on netti pullollaan niiden omia deitin appeja. Ei ne kaikki ole kirkkoaktiiveja, eikä vaadi kumppaniksi jäsentä. Terveelliset elämäntavat on hyviä ja perhearvot mukavat, mutta niiden profeetalla oli monia vaimoja ja nuorin n.13v. Tuosta aiheesta eivät tykkää jutella. Utahissa käytetään Jenkeissä eniten masennuslääkkeitä. Ei varsinaisesti huonoa sanottavaa muuta, sekopäitäkin sieltä löytyy.

t.sellaisen ex :)

Vierailija
7/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku sanoo ettei todennäköistä. Sellaisen saa kuka vaan haluaa. Enemmän niillä vaikeuksia löytää kumppani uskonsa takia. Tunnen monia tuon porukan piiristä, siksi lähinnä ihmettelen että kuka haluaa. Se tosiaan hyvä että ovat perherakkaita, eivät juo eikä polta. 

Vierailija
8/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku sanoo ettei todennäköistä. Sellaisen saa kuka vaan haluaa. Enemmän niillä vaikeuksia löytää kumppani uskonsa takia. Tunnen monia tuon porukan piiristä, siksi lähinnä ihmettelen että kuka haluaa. Se tosiaan hyvä että ovat perherakkaita, eivät juo eikä polta. 

No ei tosiaankaan saa kuka vaan haluaa. Tuskinpa haluavat jotakin juntt..ia suomalaista.

Vierailija
9/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis katolilainen itse ja usko on minulle tärkeää. Ap

Vierailija
10/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa se on jos avioparilla on eri uskonnot, mormonit juoksevat jatkuvasti kokouksissa ja miehellä on pappeus ja sen mukanaan tuomat velvollisuudet. Naimisiin pitäisi mennä mieluiten temppelissä mutta sinne et pääse, jos olet muunuskoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi