mistä kivoja kietaisu bodeja 9kk-->?
Eli tytölle haluaisin vaaleanpunaisia tai valkoisia kietaisu bodeja.....mistä saisi ostettua kauniita? Vai onko kukaan nähnyt kietaisu paitoja tyttövauvoille? Siis 74cm eteenpäin?
Pääkaupunkiseutu
-himpula-
Kommentit (8)
juur eilen kattelin Huutiksesta vastasyntyneelle kietaisubodyjä ja yllättävän paljon oli myös isoja kietaisumalleja myynnissä siellä ;)
H&M ja KappAhl liikkeissä oli aiemmin ihan hyvä valikoima vastasyntyneen kietaisubodeja, mutta en yhtään tiedä onko kokoluokasta 74cm eteenpäin. Aikaisemmin itse etsin suuria kietaisubodeja ja en muista löysinkö jommasta kummasta liikkestä yhden tai toisen, sillä enimmäkseen tilasin niitä netistä.
Nettikaupoissa kietaisubodeja on enemmänkin tarjolla, mutta vain pieniä kokoja, mutta löysin kaksi kauppa, mistä saa myös suurempia kokoja:
http://www.anselmiina.fi
http://www.lelumaa.fi
Tuossa aiemmin mainittiin Marlon, heillä mahdollisesti voisi olla suurempiakin kokoja eli kannattaa Prismasta etsiä, sillä sieltä olen heidän tuotteita usein ostanut. Ja jos vaihtoehtona on tuo Marlon ja JOha, niin kannattaa muistaa että Marlon on täysin kotimainen tuote!
Kaikenlaiset vinkit pukeutumisessa ovat kivoja, joten kuulisin mielelläni, miten kietaisubody toimii viipeltäjällä. Näin äkkisältään ajateltuna tuntuu tosi epäkäytännölliseltä :).
Kietaisupaidathan on aikuisillakin muotia ;)
En vain ole törmännyt enää tämän ikäisillä kietaisupaitoihin. Ne olisi paremman näköisiä housujen tai puolihameiden kanssa. Onko kukaan nähnyt sitten kietaisupaitoja vauvoille/taaperoille?
Yritin bebesin verkkokaupasta katsoa kietaisupaitoja, mutta en löytänyt. Missä muualla myydään kys. merkkiä ja kuuluuko kietaisupaidat vakiomallistoon?
muutama erilainen kietaisupaita. Itse en asu Pääkaupunkiseudulla niin en tiedä, missä liikkeissä siellä myydään Noppies mallistoa.
Hei,
Stocka ja Halonen myyvät tanskalaista Johaa, jolta löytyy neppareilla kiinnitettävä yksivärinen (valkoinen) kietaisubody. Ei kyllä taida olla erityisen söpö, mutta toimiva kyllä.
Prismassa on kotimaista Marlonia, jolla on sekä kietaisubodyja että -paitoja. Väreinä ainakin valkoinen ja vaaleanpunainen. Noiden kietaisujuttujen kokoja en muista, mutta ainakin muissa vaatteissa kokoja riittää 90-100 cm asti.
-Tintti