Voi kun tulisi sade
Huuhtoisi pölyt pois raikastaisi ilman ja sitten loppuisi.
Kommentit (15)
Viime yönä Helsingissä klo 3-4 aikaan satoi. Oli ihanaa, menin parvekkeelle hengittelemään. Sataisi vaan tänäänkin.
Nordicweatherin mukaan lauantaista muutama päivä 18-20 päivälämpötila. Sopii mulle.
Pää kiinni nyt ei sada mitään. Aurinkoa aurinkoa siitä naattikaamme.
Niin, missä helkutissa se sade viipyy? Tänään piti ukkosrintaman olla juuri meidän päällämme koko iltapäivän ja vettä piti tulla saavista kaataen. No juu ei tule vettä, vaan aurinko paistaa ja veden tulosta ei tietoakaan. Eilen illalla ja yöllä vähän ripotteli, mutta nyt jo maa taas rutikuiva.
Tokihan minä auringosta pidän, mutta luonto huutaisi nyt vettä ja jos tätä menoa jatkuu niin loppukesästä on taas kaivo tyhjä.
t: maalla asuva
Vierailija kirjoitti:
Niin, missä helkutissa se sade viipyy? Tänään piti ukkosrintaman olla juuri meidän päällämme koko iltapäivän ja vettä piti tulla saavista kaataen. No juu ei tule vettä, vaan aurinko paistaa ja veden tulosta ei tietoakaan. Eilen illalla ja yöllä vähän ripotteli, mutta nyt jo maa taas rutikuiva.
Tokihan minä auringosta pidän, mutta luonto huutaisi nyt vettä ja jos tätä menoa jatkuu niin loppukesästä on taas kaivo tyhjä.
t: maalla asuva
Noissa ukkossateissa on juuri se ongelma, että ovat hyvin paikallisia ja esim. vesistöt jakavat niitä tehokkaasti. Täälläkin sadetta kaivattaisiin, ukkosta ei niinkään.
toinen maalla asuva
Täällä rytisee ja sataa kaatamalla.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Täällä rytisee, ja sataa kaatamalla.
Mikähän on täälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä rytisee, ja sataa kaatamalla.
Mikähän on täälläsi?
E-Pohjanmaa
Koronasade?
Vierailija kirjoitti:
Koronasade?
Tuskin 😆
Odotin koko päivän sadetta, ei tullut. Nyt paistaa jo taas aurinko.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Täällä Treella satoi eilen illalla ja tänään aamulla ja sen johdosta ilma oli niin kosteaa, ettei tiennyt mitä olisi voinut tehdä olon helpottamiseksi. Nyt iltapäivästä alkaen ei ole enää satanut ja kosteus on jo siedettävää kun aurinko kuivattaa paikat.
Nythän se on tulossa. Ei se pahaa tee kunhan ei jää riesaksi. Helle takaisin heti sen perään.
Vierailija kirjoitti:
Nythän se on tulossa. Ei se pahaa tee kunhan ei jää riesaksi. Helle takaisin heti sen perään.
Siinäpä sitten hyvä perunaruton idätysilma.
Ei huolta sateet tulevat viikon päästä koska minun lomani alkaa silloin.
Missä päin asut? ainakin osassa Suomea pitäisi tulla ukkossateita nyt yön ja aamupäivän aikana.