Poikaystävä ilmoitti että nyt loppuu Pieni talo preerialla ohjelman katsominen
Rakastan Pieni talo preerialla sarjaa mutta itken melkein joka jaksoa. Tämän päivän jaksoa itkin niin paljon että poikaystävä sanoi että en saa enää katsoa sitä koska ei halua minun itkevän jatkuvasti. Tiedän että ei se oikeasti kiellä jos haluan katsoa mutta pitäisikö lopettaa tuollaisten ohjelmien katsominen kun menee aina itkuksi.
Kommentit (26)
Oli hyvä jakso ja minuakin itketti vaikka arvasin miten tuossa käy.
Jätä se sika.
Ansaitset jotain parempaa, esim James Ingallsin.
Multa on "kielletty" Titanicin katsominen samasta syystä mutta aina se uudestaan katsotaan.
Miehet kokevat jollain lailla uhkaksi sen kun nainen itkee eivätkä pysty tekemään mitään.
Itkeehän miehetkin kun Suomi voittaa lätkäkultaa.
Kauppiaan Rouva on paras. Ainut aito ihminen. Muut vaan mielistelee toisiaan ristiin rastiin. Erityisesti se Ingalsiin Rouva. Ällö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä tapahtui?
Mr Edwards ja Grace menivät naimisiin ja adoptoivat kolme orpoa että lapsia ei erotettaisi.
Ihana jakso, vaikka niin ennalta-arvattava. Tiesittekö muuten, että tuo suloinen pikku-Alicia on Real Housewives of Beverly Hillsin Kyle Richards?
Ja totta hitossa jatkat katselua, poikaystävä voi suksia kuuseen!
Minunkin mies kiusaantui ennen siitä kun itkin tv-ohjelmia. Nyt se on jo koulutettu sietämään sitä. :)
Onpa sekin kerran itkenyt kun joku suomalainen sai yleisurheilumitalin.
Missä mustat ja miesparit ja muunsukupuoliset kun jo toksinen sarja asenteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni Talo Preerialla on täyttä vi tun jee sus pas kaa.
Jep, koko sarja on imelää jenkkisontaa.
Olipa taas kauniisti kirjoitettu. Pakottaako joku sinut TVn aareen katsomaan ohjelmaa josta et pida? Mina kaantaisin kanavaa.
Mikä siinä itketti? Lapset sai perheen ja saivat pysyä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itkeehän miehetkin kun Suomi voittaa lätkäkultaa.
En todellakaan itke. Parasta koronassa oli se ettei näitä typeriä kisoja pidetty.
Kisat olivat tärkeitä minulle kun olin alle 20v.
m40
Täähän nyt riippuu ihan siitä miten rankasti parut ja ootko muuten tasapainoton. Joidenkin kohdalla varmasti aivan asiallista laittaa jäähylle runsaasti tunnekuohuja aiheuttava ohjelma, jos se haittaa normielämää.
Muistakaa naiset että miehet ajattelee näin:
Naisen itku = ongelma joka pitää ratkaista jotenkin.
Kestää hyvin pitkään oppia tuosta pois.
Mun mies on jo onneksi oppinut, ei enää uskalla edes ehdottaa kanavan vaihtoa.
Kaipa sä itse tiedät mitä ohjelmia haluat katsoa?