Miksi onnistun aina mokaamaan mahdollisuuteni tutustua kympin mieheen?
Menetän hillintäni ja veetuilen leikilläni, sanon asiat suoraan ja hymyilemättä käskien. Veetulainen mikä mua vaivaa? Ujouteni takia musta tulee täysi kuspää ja miehethän todellakin kiinnittää huomiota ensivaikutelmaan ja sitte mä oon tommonen moukka!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on samanlaisia. Sun pitäisi vaan löytää sellainen.
En halua öykkäriä. Tajuatko etten tahallani mokaile ja käyttäydy noin komeiden miesten edessä? Ujous tekee musta tämmösen ja usein käy niin että häpeän takia en kehtaa pyytää anteeksi vaan luikin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on samanlaisia. Sun pitäisi vaan löytää sellainen.
En halua öykkäriä. Tajuatko etten tahallani mokaile ja käyttäydy noin komeiden miesten edessä? Ujous tekee musta tämmösen ja usein käy niin että häpeän takia en kehtaa pyytää anteeksi vaan luikin pois.
Niin no, mitä kaikkea sitten voi laittaa ujouden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse möläytin "viattoman vitsin" tällaisen "10" miehen kanssa, päästessäni hänen kanssaan vihdoin kaksistaan. Mies sai järjettömän raivokohtauksen ja käski häipyä. Laitin sen hermoilun piikkiin, vaikka olin täysin järkyttynyt. Lähestyin häntä uudestaan ja hän vaikutti taas ihanalta. Totuus hänestä oli, että sairasti hoitamatonta skitsofreniaa (Harhoja, pakonomaista pettämistä, narsismia, psykoosikohtauksia) Pilasin elämästäni hänen kanssaan lähes 20 vuotta.
Olihan sulla jänskää
Zinc
Olet vain törppö. Mulla on joskus sattunut samaa, mutta kun ikää tulee, niin ei haittaa. Eikä ne naisetkaan kiinnostu enää.
On ikävä, että niin monet ihmiset luulevat huumorintajun olevan kuittailua ja veetuilua, naljailua, aina jotain negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
On ikävä, että niin monet ihmiset luulevat huumorintajun olevan kuittailua ja veetuilua, naljailua, aina jotain negatiivista.
Jos toisella on paska huumorintaju, niin se on vain kyllästyttävää. Eikä tuntemattomille kuittailla, ettei tule nenu kipeeks.
Ei jaksa ihan hirveästi nyt sinun ongelma kiinnostaa, mutta sen verran common sensea sinulle, että jos tyylisi ei toimi eikä tuota toivottuja tuloksia, muuta se tai ole hiljaa.
Mummo vainaa tapasi sanoa, että jos ei ole järkevää sanottavaa ole hiljaa tai tee se jossain muualla.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toisella on paska huumorintaju, niin se on vain kyllästyttävää. Eikä tuntemattomille kuittailla, ettei tule nenu kipeeks.
Tuo juuri on huonoa huumorintajua, Suomessa aika yleistä. Olen siitä kyllä samaa mieltä, että se on aika kyllästyttävää, mutta myös ikävää.
Mä en tiedä missä kohtaa piilovttuilusta tuli muka tekohauskaa hyvää huumoria.
Zinc
Mutta olen siinä kuitenkin melko haka ;)
Vierailija kirjoitti:
Mummo vainaa tapasi sanoa, että jos ei ole järkevää sanottavaa ole hiljaa tai tee se jossain muualla.
Zinc
Ja silti sinä auot päätäsi jatkuvasti. Kunnioittaisit edes mummosi muistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ja silti sinä auot päätäsi jatkuvasti. Kunnioittaisit edes mummosi muistoa.
Huomaatkos. Minä keskustelin aloituksesta. Sinä keskustelet keskustelijoista.
Kukahan se idiootti onkaan ?
Zinc
ps. osta peili ..
Vierailija kirjoitti:
En osaa neuvoa, mutta kieltämättä sun käytös kuvauksen perusteella on aika turn off. Laittaa kelaamaan, kuinka komentaa kun ollaan oltu viisi vuotta yhdessä.
Käytökseni on totaalinen turn off. En ole luonteeltani Justiina enkä komentelija, mutta ujous tekee musta mäntin ja häpeän käytöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samanlainen. Ja sitten lisäksi musta tulee jotenkin tosi ylpee ja välinpitämätön. Eli kaikkee muuta mitä mä oikeesti oon. Hyvin hyvin harva mies on tajunnut mistä kenkä puristaa ja sitten nekin on ollu niin hyvällä huumorintajulla varustettuja, että päädytään vaan nokkelasti kuittailemaan toisillemme loputtomasti, mutta mitään parisuhdetta ei niistä kyllä ole kehkeytynyt. Voi kun pääsiskin näyttämään jollekin oman mukavuutensa, rentoutensa ja herkkyytensä. En tiedä mistä johtuu, päässä vikaa varmaan, heh!
Musta tulee täysi mäntti ja yhdyn tuohon ylpeyteen ja välinpitämätön, vaikken oo sellanen.
Name them honey?