Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on niin täydelliset karkkivalikoimat?!

17.06.2020 |

Olen lihonut n. 4.5kg eivätkä Suomen karkit auta asiaa ollenkaan! Valtava valikoima, sanoisin jopa paremmaksi kuin USAn valikoiman. Noin muuten laihduttamisen pitäisi onnistua aika kivuttomasti seuraavan 7 viikon aikana. Suomessa kuitenkin helppo löytää täyttävää ja vähäkalorista ruokaa sekä liikkumismahdollisuudet rajattomat!
...mutta v*ttu ne karkit!! Tänään jo syönyt puoli levyä suklaata sekä tuttifruttisekoitusta jossa suklaata ja lakua.... Ja sää niin kuuma ettei tuolla viitsi kuntoilla vasta kun auringon laskettua joka ei sekään edes laske! Klo 10 illalla on kuin keskipäivä valoisuudeltaan!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer on paras

2/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer on paras

No ainakin laajalle levittynyt. Itse suosin Maraboun suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa tykkää karkeista, joten valikoimaa pitää olla jokaiselle.

Vierailija
4/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia on helppo kusettaa liivatteella, sokerilla, väriaineilla ja vedellä, joista muodostuu kymmenien eurojen kilohintoja.

Suomalainen on yliherkkä ja heikko mielenterveysongelmainen metsäläinen, jota on helppo manipuloida kapitalismin oravanpyörän osaseksi, koska he eivät uskalla kuitenkaan vaatia parempia oikeuksia ja kapinoida kunnolla.

Sen takia.

Vierailija
5/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs joskus ostamaan irtokakkeja Yhdysvalloissa. On ihan onneton valikoima pelkkiä esanssilta maistuvia kammotuksia. Ruotsissa lähes yhtä surullinen tilanne. Kaikki hedelmäkarkit on mautonta kumia.

Vierailija
6/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi syödä vaikka olisikin valikoimaa. Jätä ne lapsille ja syö itse mansikoita.

7/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä tarvi syödä vaikka olisikin valikoimaa. Jätä ne lapsille ja syö itse mansikoita.

Näin teenkin! Ostan yleensä tikkareita/askeja jos karkkia tekee mieli. Mutta nyt tuli syötyä isän karkkikätköt!!

Vierailija
8/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on heikko luonne, sössöseni.

Vierailija
9/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSSSS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teenkin! Ostan yleensä tikkareita/askeja jos karkkia tekee mieli. Mutta nyt tuli syötyä isän karkkikätköt!!

Ainahan sulla pitää olla sugar daddy elättämässä.

Vierailija
10/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskidenialistin tekosyitä!!

11/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSSSSS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sulla pitää olla sugar daddy elättämässä.

Elätän kyllä itse itseni ja kyse oli biologisen isäni kätköistä. SD rahat säästyneet toistaiseksi.

Vierailija
12/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeille pitäsi tehdä sama kuin tupakalle. Tuo karkkivalikoiman määrä ihan sairas.

Vierailija
13/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkeille pitäsi tehdä sama kuin tupakalle. Tuo karkkivalikoiman määrä ihan sairas.

Makeanhimolla rahastetaan. Ostaisivat edes aitoa hunajaa muttakun sitä kaikista epäterveellisintä paskaa...

Vierailija
14/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makeanhimolla rahastetaan. Ostaisivat edes aitoa hunajaa muttakun sitä kaikista epäterveellisintä paskaa...

Hahah, aitoa hunajaa. Sehän se onkin herkullista. :D

Vierailija
15/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kuntoilla aamulla, sillä aamuisin on viileämpää kuin myöhään illalla.

käy kaupassa vain kerran viikossa, niin et tule sitten ostaneeksi karkkia kuin kerran viikossa.

Vierailija
16/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSSSS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai muistit oksentaa?

Vierailija
17/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot valikoimat suomessa. Paljon erilaisia suklaasekoituksia tai pehmeitä vienosti oksennukselle maistuvia karkkeja.

Vierailija
18/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Kun olin teini muija, sokeria meni tosi paljon. Aikuisena ei mene, koska aloitin ajattelun ja lopetin itseni säälimisen ja paijaamisen huonoilla tavoilla. Nyt maistuu maukas ruoka ja jälkkäri vain pieninä annoksina. Joten en osaa vastata aloittajan kysymykseen, sori.

Vierailija
19/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan aitoa oikea sössö?????

Missä olet ollut?

Vierailija
20/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla haluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi