Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karmein paikka missä olet lomaillut?
17.06.2020 |
ja miksi?
Mulla turkin antalya ehdoton ykkönen. Rumia ja päällekäyviä miehiä, kaikkealla roskaista ja epäsiistiä, meri varsinkin yllättävän likainen.
Aivan päätöntä menoa tuolla.
Kommentit (6)
Venetsia oli pettymys likaisuutensa takia. Toki oli kaunista, mutta se haju ja likainen ympäristö vei kyllä pisteet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kouvola, Lahti .. onhan noita ..
Zinc
Alue: Aihe vapaa
Mikset vaan nostele noita 727228383 muuta ketjua samasta aiheesta?