Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulapset alasti uimarannalla

Vierailija
17.06.2020 |

No siinäpä se lyhykäisyydessään otsikossa, mielipiteitä? Haittaako jotakin? Voiko haitata erityisen paljon vaikka eri kulttuureista tulevia?

Meillä oli eilen tilanne että ihan spontaanisti päädyttiin uimarannalle, ei ollut uikkareita mukana. Yllytin aluksi menemään pikkareilla mutta halusivat ihan nakkena, minä että mikäpä se siinä. 3- ja 4-vuotiaat kyseessä. Eikö se oo ihan sama?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan, että sama alastomuusfetissiäitini ei suostunut ostamaan mulle rintsikoita murrosikäisenä. Tissit hölskyen kuljin ja olin koko kylän vitsi. Äitini on hirviö.

Vierailija
82/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, että sama alastomuusfetissiäitini ei suostunut ostamaan mulle rintsikoita murrosikäisenä. Tissit hölskyen kuljin ja olin koko kylän vitsi. Äitini on hirviö.

Joku outo pakkomielle hänellä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojan kannalta olisi hyvä olla uimapuvut ja iho suojattu, aikuisena huomaa jos ei ole ollut. Toki teette miten haluatte. Liian kuuma helle, jos ei kastaudu välillä veteen, saa varmasti lapset repimään vaatteita irti. Kannattaa muistaa viilentää ja pysyä viileissä tiloissa, jos kovin on kuumaa.

Vierailija
84/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ysärillä oli ainakin ihan normaalia, että pikkulapset peuhasivat jotkut rannalla alasti eikä siitä kukaan ajatellut mitään. Mutta voisin lyödä vaikka vetoa että nykyään kaikesta loukkaantumisen ja itkemisen kulttuurissa tuokin asia on paheksuttavien listalla.

Itseäni ei haittaisi tuon taivaallista :)

Ysärillä ei vielä paljon ollut pedareita, eikä niitä siksi pitänyt pelätä.

Nykyään taas ei pedareiden takia edes uskalla ostaa lapsille niitä speedouikkareita vaan täytyy ostaa isommat shortsimalliset.

Kyllä oli, ihan yhtä paljon kuin nyt. Se mikä ysärillä puuttui oli some, jossa kaltaisesi hysteerikot pääsevät kuplassaan vahvistamaan toistensa ennakkoluuloja epäterveisiin mittoihin.

Vierailija
85/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ysärillä oli ainakin ihan normaalia, että pikkulapset peuhasivat jotkut rannalla alasti eikä siitä kukaan ajatellut mitään. Mutta voisin lyödä vaikka vetoa että nykyään kaikesta loukkaantumisen ja itkemisen kulttuurissa tuokin asia on paheksuttavien listalla.

Itseäni ei haittaisi tuon taivaallista :)

Ysärillä ei vielä paljon ollut pedareita, eikä niitä siksi pitänyt pelätä.

Nykyään taas ei pedareiden takia edes uskalla ostaa lapsille niitä speedouikkareita vaan täytyy ostaa isommat shortsimalliset.

Kyllä oli, ihan yhtä paljon kuin nyt. Se mikä ysärillä puuttui oli some, jossa kaltaisesi hysteerikot pääsevät kuplassaan vahvistamaan toistensa ennakkoluuloja epäterveisiin mittoihin.

Epätervettä on ihmisten olla julkisella paikalla alasti.

Vierailija
86/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on jotain sairasta, että pitää pienen lapsen alastonta vartaloa ällöttävänä. Miltei yhtä sairasta kuin pedofiliakin, tosin ei tietenkään kohteelle yhtä vaarallista. Jotenkin tuntuisi terveimmältä tunnereaktiolta pitää alastonta taaperoa joko neutraalina tai hellyttävänä näkynä.

Vierailija
87/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rupes vähän käymään kiusalliseksi ja kävi kyl mielessä, et kohta joku pervo saa kiksit tästä.

Ennen ei ajateltu noin. Vasta nykypäivänä on yleisesti alettu seksuaalistaa lapsia.

Pitää paikaansa. Ennen kesällä alle kouluikäiset oli pihoilla ja rannalla leikkimässä ihan nakuna. Se oli ihan normaalia ja sitä teki kaikki. Jos lähdettiin johonkin, piti laittaa vaatteet päälle. Kavereiden kanssa sai olla pihassa nakuna. Eikä siihen liittynyt mitään seksuaalista. Me lapset ei edes tajuttu, että siinä olisi ollut jotain kummallista. Vesileikkejä ja muita leikkejä ja kaikki nakuna. Tässä ajassa se tuntuu kummalliselta.

Vierailija
88/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä on jotain sairasta, että pitää pienen lapsen alastonta vartaloa ällöttävänä. Miltei yhtä sairasta kuin pedofiliakin, tosin ei tietenkään kohteelle yhtä vaarallista. Jotenkin tuntuisi terveimmältä tunnereaktiolta pitää alastonta taaperoa joko neutraalina tai hellyttävänä näkynä.

Miksi nimenomaan alastoman taaperon pitäminen hellyyttävänä olisi sinun mielestäsi luontevaa ja normaalia?

Vierailija
89/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h...tti minkälaisia kommentteja täällä on. Ilmiselviä pedoja joukossa mukana, ja kansa vaan jatkaa keskustelua kun ei mitään. Oksettavaa. Toivottavasti karma iskee ja lujaa.

Vierailija
90/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rupes vähän käymään kiusalliseksi ja kävi kyl mielessä, et kohta joku pervo saa kiksit tästä.

Ennen ei ajateltu noin. Vasta nykypäivänä on yleisesti alettu seksuaalistaa lapsia.

Pitää paikaansa. Ennen kesällä alle kouluikäiset oli pihoilla ja rannalla leikkimässä ihan nakuna. Se oli ihan normaalia ja sitä teki kaikki. Jos lähdettiin johonkin, piti laittaa vaatteet päälle. Kavereiden kanssa sai olla pihassa nakuna. Eikä siihen liittynyt mitään seksuaalista. Me lapset ei edes tajuttu, että siinä olisi ollut jotain kummallista. Vesileikkejä ja muita leikkejä ja kaikki nakuna. Tässä ajassa se tuntuu kummalliselta.

Mikä aika oli tämä maaginen "ennen"? Ei ainakaan ollut alastomat lapset normaalia 80 tai 90 luvulla. Monia kavereita ja sukulaislapsia lapsuuteeni kuului ja kukaan ei leikkinyt kotona, saati kylässä alasti. Yksi kaveri nukkui alasti, kuten vanhempansakin ja yöllä meni vanhempien viereen. Pidin sitä hyvin outona.

Vesisotaa pelattiin usein uimavaatteet päällä. Lähinnä alastonta oli yksi noin 3 vuotias lähistöllä asuva poika jolla ilmeisesti vähän huonot vanhemmat, kun vaippasillaan ilmestyi välillä yksinään hortoilemaan. Otettiin se sitten meidän porukkaan ja vietiin kotiin ennen kuin itse lähdettiin kotiin. Oltiin itse tuolloin 8-9 vuotiaita.

Vierailija
91/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio antaa lapseni olla alasti rannoilla, en edes ihan pienenä. Salakuvaaminen onnistuu keneltä vain ja sairaita ihmisiä on aivan liikaa. Ennemmin minimoin riskit ja ennakoin saaden mielenrauhan asian suhteen.

Vierailija
92/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että itselleni tulee seksi mieleen minkään ikäisestä rantanakuilijasta. Ei vaikka olisi oma tai naapurin mies. Jotenkin miellän seksin aivan muuksi. En ihannoi alastomuutta, mutta en inhoa tai saa traumoja siitä.

Vierailija
93/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi h...tti minkälaisia kommentteja täällä on. Ilmiselviä pedoja joukossa mukana, ja kansa vaan jatkaa keskustelua kun ei mitään. Oksettavaa. Toivottavasti karma iskee ja lujaa.

Niinpä. Selkeästi jotkut pedot yrittää saada enemmän nakuja lapsia julkisille paikoille ja talojen pihoille. 🤐

Vierailija
94/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ollenkaan ilmiselvää. Voisitko ystävällisesti nimetä ne kommentit, jotka "ilmiselvästi" ovat pedofiilien kirjoittamia? 

Vierailija
95/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaatteet tekee lapsellekin hyvää. Vähemmän hiekkaa ja roskiakin genitaaleissa.

Vierailija
96/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minua ainakaan haittaa tippaakaan. Omat lapset (3v ja 5v) käyttävät kyllä uikkareita mutta ne puetaan ja riisutaan rannalla ilman mitään pyyhkeen suojissa peittelyä.

Olen itse pitänyt kiinni tästä uimapukuhommasta (julkisilla rannoilla, mökillä ja keskellä metsää saavat toki uida nakuina jos haluavat) koska lapset eivät varsinaisesti ui, vaan kyykkivät ja pyllistelevät rantavedessä ja hiekalla haarat iloisesti auki, enkä halua että kukaan tiirailee liikaa.

Muiden lapset saavat tehdä miten haluavat, en paheksu tai ihmettele.

Vierailija
97/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, mutta tuo lihavoitu kohta kyllä herätti yhden muiston. Oltiin kaksossiskoni kanssa ehkä 6 tai 7-vuotiaita, ja juuri tultu mökille, joka oli kaukana kotoa ja jonne mentiin vain kerran kesässä. Meillä oli systerin kanssa tapana oleilla mökin pihapiirissä alasti. Tuona kesänä olikin naapurimökkiin tullut uusi omistajapariskunta, jotka yllättäen tulivat tervehtimään, kun oltiin siskon kanssa kaksistaan ulkona. Ja kyllä meitä nolotti! Kyyristeltiin vaan kalliolla eikä saatu sanaa suustamme kun nämä kyseli että onko äiti tai isä paikalla.

M44

Vierailija
98/115 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä minua ainakaan haittaa tippaakaan. Omat lapset (3v ja 5v) käyttävät kyllä uikkareita mutta ne puetaan ja riisutaan rannalla ilman mitään pyyhkeen suojissa peittelyä.

Olen itse pitänyt kiinni tästä uimapukuhommasta (julkisilla rannoilla, mökillä ja keskellä metsää saavat toki uida nakuina jos haluavat) koska lapset eivät varsinaisesti ui, vaan kyykkivät ja pyllistelevät rantavedessä ja hiekalla haarat iloisesti auki, enkä halua että kukaan tiirailee liikaa.

Muiden lapset saavat tehdä miten haluavat, en paheksu tai ihmettele.

Harva haluaa tiirailla ja on uimapuvusta kiitollinen. Hyvä, kun käytätte vaikka syy eri.

Vierailija
99/115 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat lapset ovat aina halunneet pitää uikkarit päällä rannalla. Ei niillä ole ollut hinkua olla alasti pyllistelemässä.

Mä oon varmaan liian siveyden sipuli, mutta mun mielestä oli hieman omituista, että naapurin 5- ja 6-vuotiaat tuli meidän uima-altaalle alasti, kun meidän omatkin lapset olivat uikkarit päällä. Myös liialta auringolta haluan heitä suojata.

Vierailija
100/115 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uihan nuo somppujen lapset uimahalleissakin alasti.Heillä on omat säännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän