Luettele miehesi huonot puolet?
Ehkä omat miehemme alkavat tuntua hyviltä kun luemme toistemme miesten huonoja puolia =))
Kommentit (68)
Epäromanttinen.
Ei enää jaksa nähdä vaivaa parisuhteen eteen. Haluaisin edelleen jutella tuntitolkulla, pitää kädestä kiinni kävelylenkeillä, järjestää romanttisia kynttiläillallisia kotona...
Mies vaihtaa heti kotiin tultua epäseksikkäät verkkarit jalkaan ja vaatii, että telkkari on päällä, kun syödään. Mieluiten hän myös syö sohvalla telkkarin ääressä. Esileikki on nykyään sitä, että mies työntää kätensä paitani tai housujen sisään ja sen jälkeen ehdottaa, josko voisimme siirtyä sänkyyn.
Näen vain hyviä tai neutraaleja puolia miehessäni, mutta tiedän että tämä on subjektiivinen kokemus. Varmasti moni muu pitäisi samoja asioita huonoina puolina.
Asia mihin hän ei voi itse vaikuttaa: krooninen, vakava sairaus.
Onhan niitä ärsyttäviä pieniä juttuja aina välillä putkahdellut, mutta ärsyttävyys on unohtunut melko nopeaa kun olen päättänyt olla ruokkimatta omia ärtymyksentunteitani.
No, ehkä hieman lyhytpinnainen, mutta se heijastelee nähdäkseni suoraan stressitilannetta. Siihen pystyn minäkin jonkin verran vaikuttamaan ennakoivalla huomioimisella.
Ei ole Suomen komein, mutta ei minuakaan ole mallintöihin kadulta poimittu.
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta, joten voisin väittää tuntevani hänet jo jollain tavalla... Hankalia asioita ovat:
- vaikeus käsitellä minun esittämiäni asioita, jotka sinänsä eivät ole kovin kummallisia, mutta jollain tapaa sotkevat hänen omat kuvionsa/suunnitelmansa. Tällöin alkaa "mököttämään" tms. ja suostuu keskustelemaan koko asiasta vasta parin päivän päästä (yleensä todeten, että kyllä se käy ja olit ihan oikeassa).
- on muutenkin hirveän jäärä tietyissä asioissa ja haluaa päättää kaikesta ja se on rasittavaa, kun suostuu istumaan vain tietyllä paikalla, pitää aina kaukosäätimen jne. Sellainen minäminä-asenne kukoistaa.
- raha merkitsee turhan paljon ja on kovin saita.
- joissain asioissa empatiakyvyn puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Epäromanttinen.
Ei enää jaksa nähdä vaivaa parisuhteen eteen. Haluaisin edelleen jutella tuntitolkulla, pitää kädestä kiinni kävelylenkeillä, järjestää romanttisia kynttiläillallisia kotona...
Mies vaihtaa heti kotiin tultua epäseksikkäät verkkarit jalkaan ja vaatii, että telkkari on päällä, kun syödään. Mieluiten hän myös syö sohvalla telkkarin ääressä. Esileikki on nykyään sitä, että mies työntää kätensä paitani tai housujen sisään ja sen jälkeen ehdottaa, josko voisimme siirtyä sänkyyn.
Onko romanttisia naisia oikeasti olemassa? Minäkin kaipaan juuri tuollaisia asiita suhteelta, mutta naiset kaipaavat vain arkea, arkea ja arkea. Ja ilmeisesti en ole siinä kovin hyvä, koska lähtevät etsimään sitä jostain muualta aina jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta, joten voisin väittää tuntevani hänet jo jollain tavalla... Hankalia asioita ovat:
- vaikeus käsitellä minun esittämiäni asioita, jotka sinänsä eivät ole kovin kummallisia, mutta jollain tapaa sotkevat hänen omat kuvionsa/suunnitelmansa. Tällöin alkaa "mököttämään" tms. ja suostuu keskustelemaan koko asiasta vasta parin päivän päästä (yleensä todeten, että kyllä se käy ja olit ihan oikeassa).
- on muutenkin hirveän jäärä tietyissä asioissa ja haluaa päättää kaikesta ja se on rasittavaa, kun suostuu istumaan vain tietyllä paikalla, pitää aina kaukosäätimen jne. Sellainen minäminä-asenne kukoistaa.
- raha merkitsee turhan paljon ja on kovin saita.
- joissain asioissa empatiakyvyn puutetta.
Kuulostaa vahvasti aspergerpiirteiltä.
Tykkäät siis miehestä jota ei juuri kotona näy ja joka todennäköisesti hyppii vieraissa sängyissä. Ei kai siinä sitten. Tarjoaa kai niin hyvät puitteet, että sillä mennään.