Luettele miehesi huonot puolet?
Ehkä omat miehemme alkavat tuntua hyviltä kun luemme toistemme miesten huonoja puolia =))
Kommentit (68)
Miksi sitoudut mieheen loppuelämän ajaksi jos hänessä on jotain todella häiritseviä asioita?
Se jo kertoo siitä että suhde ei tule pidemmän päälle toimimaan ja olet itsekkin keskenkasvuinen jos silti et kykene näkemään onko mies sinulle oikea etkä uskalla elää yksin ilman suhdetta. Onneksi olen sinkku en haluisi haukkua miestäni missään palstalla, todella lapsellista ja kertoo itsestä enemmän. Mielestäni ihmiset jotka tarvitsevat jatkuvasti suhteen eivätkä kykene olemaan yksin ovat heikkoja kun ovat niin kovasti kiinni toisessa ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitoudut mieheen loppuelämän ajaksi jos hänessä on jotain todella häiritseviä asioita?
Se jo kertoo siitä että suhde ei tule pidemmän päälle toimimaan ja olet itsekkin keskenkasvuinen jos silti et kykene näkemään onko mies sinulle oikea etkä uskalla elää yksin ilman suhdetta. Onneksi olen sinkku en haluisi haukkua miestäni missään palstalla, todella lapsellista ja kertoo itsestä enemmän. Mielestäni ihmiset jotka tarvitsevat jatkuvasti suhteen eivätkä kykene olemaan yksin ovat heikkoja kun ovat niin kovasti kiinni toisessa ihmisessä.
No niinhän minä juuri sanoin, että nimenomaan nuoren ikäni takia kaipaan sitä perpektiiviä, joka mahdollisesti voisi auttaa siinä päätöksen teossa sitoutumisen suhteen. Enkä myöskään ole ketään haukkunut. Et taida ihan täysillä käydä itsekään.
Nää on huvittavia kun naiset joko kieltäytyvät kirjoittelemasta pahaa tai sanovat jotain luonteeseen tai käyttäytymiseen liittyvää. Miehet taas vastaavissa ketjuissa surutta ruotivat naisen ulkonäön kaikki viat ja kuinka kuvottava läski se puoliso on.
Käyttää rahat vääriin asioihin, eikä osaa säästää. Suuttuu helposti. Ei tee yhtään kotitöitä. Ei viihdy kotona.
Minun miehessä ei ole mitään vikoja, onneksi. Sopivan painoinen, varakas, kiltti, hyvä rakastelija, kehuu aina minua. Ostaa joskus kukkia. Osaa kieliä. Ei ole kovin hyvä remontoija, mutta rahalla saa. Siisti. Huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä koet tällaisen keskustelun haukkumiseksi? Minusta ainakin on ihan hyvä tiedostaa sen oman puolison huonotkin puolet ja on kiva katsoa millaisia muiden suhteet ovat. Se on ihan normaalia ja tervettä. Kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää rahat vääriin asioihin, eikä osaa säästää. Suuttuu helposti. Ei tee yhtään kotitöitä. Ei viihdy kotona.
Noi sopis mullekkin, mutta olen nainen ja kotitöitä on pakko tehdä.
Epäsosiaalisuus. Hänellä on muutama hyvä kaveri, eikä ole pätkääkään kiinnostunut tutustumaan muihin saatika uusiin ihmisiin. Tulee toimeen vain just tietynlaisten ihmisten kanssa, joilla samat kiinnostuksen kohteet kuin hänellä. Muiden kanssa ei tule juttuun.
Ehdottomuus ja joustamattomuus, johon liittyy myös itsekeskeisyys. Minä haluan. Tämä tehdään nyt näin. Minä en missään tapauksessa suostu tähän. Kun sitten kysyn varovasti, että onko hän tullut ajatelleeksi asiaa minun tai lasten kannalta, tai että mehäen emme sitten voi tehdä xxx tai lähteä xxx, koska en voi syystä xxx, mies näyttää usein aivan hämmästyneeltä. Ei, hän ei todellakaan ollut tullut ajatelleeksi asiaa.
Epäkäytännöllisyys. Maalaisjärjen puute. Idea ja ehdotukset ovat usein todella, siis todella omituisia. Viimeksi olisi halunnut viritellä meillä piha-aidan päälle jotakin fleecepeittoja, ettei auton ovi vahingossakaan naarmuunnu, jos ovi osuu aitaan. Näin mielessäni kirjavilla vilteillä päällystetyn puutarha-aidan ja ehdotin, että mitä jos vaan yritetään olla kolauttamatta auton ovea aitaan.
Mietin että jos olisin nainen voisinko seurustella itseni kanssa.
No en :(
Kukaan - toistan - KUKAAN ei ole täydellinen. Ja siinä kun kaksi ihmistä lyö hynttyyt yhteen on kovin tavallista että jostakin hiertää. Elämässä pärjää kun valitsee ne taistelut, joita suostuu käymään. Ja itse ne on päätettävä. Esimerkiksi itse en katselisi miestä, joka kokee, että *ittuilu on välittämistä. Huomasin sen jo hyvin nuorena yhden miehen kanssa. Sitä taistelua en halua käydä, ja jollekulle muulle se tosiaan on niin, että *ittuilu on välittämistä ja hyvä asia. Sen sijaan mies, joka on AINA myöhässä KAIKKIALTA, kelpaa hyvin. Se ei ylitä sietokykyäni, kun taas jollekin muulle se olisi ehdoton ei. Jokaisella meistä on omat kipukohtamme ja toisaalta ne kohdat joissa olemme valmiit katsomaan muualle tahi kääntämään toisen posken. Oleellista on tunnistaa ne omansa ja pyrkiä elämään sellais(t)en ihmisten kanssa joiden kanssa elämä sujuu. Täydellistä kumppania ei ole kellään ja jos on niin siinä on muhkea valhe. Toiset vain osaavat antaa olla. Se on hyödyllinen taito oppia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos olisin nainen voisinko seurustella itseni kanssa.
No en :(
Mä seurustelisin mieluusti itseni kanssa. Tai siis sellaisen ihmisen kanssa joka on 100 % niin kuin mä. Pitkän itsetutkiskelun ja itsensä kehittämisen tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan - toistan - KUKAAN ei ole täydellinen. Ja siinä kun kaksi ihmistä lyö hynttyyt yhteen on kovin tavallista että jostakin hiertää. Elämässä pärjää kun valitsee ne taistelut, joita suostuu käymään. Ja itse ne on päätettävä. Esimerkiksi itse en katselisi miestä, joka kokee, että *ittuilu on välittämistä. Huomasin sen jo hyvin nuorena yhden miehen kanssa. Sitä taistelua en halua käydä, ja jollekulle muulle se tosiaan on niin, että *ittuilu on välittämistä ja hyvä asia. Sen sijaan mies, joka on AINA myöhässä KAIKKIALTA, kelpaa hyvin. Se ei ylitä sietokykyäni, kun taas jollekin muulle se olisi ehdoton ei. Jokaisella meistä on omat kipukohtamme ja toisaalta ne kohdat joissa olemme valmiit katsomaan muualle tahi kääntämään toisen posken. Oleellista on tunnistaa ne omansa ja pyrkiä elämään sellais(t)en ihmisten kanssa joiden kanssa elämä sujuu. Täydellistä kumppania ei ole kellään ja jos on niin siinä on muhkea valhe. Toiset vain osaavat antaa olla. Se on hyödyllinen taito oppia.
AP Kiittää, erittäin ajatuksia herättävä kommentti.
Liian sinisilmäinen, arka puhumaan tunteista tai mistään. Iso muna ja lompakko löytyvät joten annettakoon nuo negatiivisuudet anteeksi :)
Mun mies hukkaa kaikki sen omat tavarat ja pyytää aina mua etsimään niitä :D
Huonompana päivänä voisi löytyä enemmänkin, mutta
-juo kännit 2xvko ja viikolla pari olutta/pvä
-tuhlaileva, kallis harrastus (rahaa ei kuitenkaan ole paljoa, joten velkaa)
-jääräpäinen (se on välillä ihan hyväkin ominaisuus)
-keskustelee vain omista asioistaan
-huono musiikkimaku
Mutta se lopetti tupakanpolton! Toistaiseksi ainakin.
Minun mieheni on pääsääntöisesti mielestäni ihan 11/10 mies, mutta toki jotkin pienet asiat ärsyttää:
Ei aina kuivaa pesuhuoneen lattiaa käytyään suihkussa.
Jättää laturien johtoja pitkin poikin asuntoa, vaikka meillä rullaa roboimuri, ja johdot pitäisi aina nostaa pois, ettei imuri jää jumiin.
Käyttää nikotiinituotteita vielä 2 vuotta tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja kiukkuaa, jos ne pääsee loppumaan.
Tällaisia pikkujuttuja. Mutta kaikilla meillä on näitä. Mikään ei ärsytä näistä niin paljon, että edes sanoisin asiasta. Kai sitäkin ärsyttää pikkujutut minussa.
Hieman neuroottinen epäloogisella tavalla, voisi kiinnittää ulkonäköönsä vähän enemmän huomiota, ei tienaa paljoa. Näiden kanssa voin elää. Minkään pettäjän, työnarkomaanin tms kanssa todellakaan en.
Kertoisitko vielä millä tämän perustelet? Olen kiltti nuori nainen ja teen parhaani ollakseni hyvä tyttöystävä. Jos olisit lukenut ketjun, varmaan tietäisit että perustin tämän siksi, että painin erittäin ongelmillisiksi kokemieni asioiden kanssa ja tahtoisin saada vähän perspektiiviä. Enkä edes ole miehestäni pahaa sanaa täällä maininnut.