Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat vanhainkodissa vierailulla?

Vierailija
17.06.2020 |

Hoitoalan ammattilaisilta lähinnä kyselisin tiedättekö onko vierailijakissat kuinka tervetulleita vanhainkoteihin?
Itselläni on äärimmäisen ihmisrakas kissa, joka ei ollenkaan tykkää olla yksin. Pitää vieraista, huomiosta ja sylittelystä, ei ole eläessään raapinut ketään. Olisiko se tervetullut päivävieraaksi vanhainkotiin? Minä hyötyisin, kun ei pitäisi olla huolissaan kissasta päivällä, kissa hyötyisi seurasta ja toivottavasti vanhainkoti hyötyisi hoitovapaasta kissasta, joka olisi vähintään yöt ja monet päivätkin omassa kodissaan, mikäli siis tuntuu että siellä tällaista kissaa kaivattaisiin päiväkylään.
Onko ihan onneton idea?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä kaikista pöllöin idea, mitä olen pitkään aikaan kuullut, siis kaikkien kannalta. Niin kyseisen kissan sekä vanhainkodin asukkaiden suhteen. Kissa pyörii ympäriinsä ja aloittajasta jotenkin aistin, että kissansa on tottunut rajoituksetta olemaan kaikkialla mihin vain kykenee kiipeämään, tarjoilulautasista vessanpönttöön. Siellä sitten on kaikkien lääpittävänä ja bakteereja levittämässä. Tuossa ylempänä joku fiksu kirjoitti, että ympäristön vaihdos sopii huonosti kissoille. Pitänee paikkansa uskon. Sitten vielä sellainen asia kuin allergia, tätä on sekä henkilökunnassa että potilaissa. Sitäkö ei tarvitse ollenkaan huomioida. Hyi sanon minä!

Vierailija
22/23 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voisit tuoda kissan hoitoon :) talvella tosin vaan, koska tää parveke ei ole turvallinen kisulle.

Olen katsellut kissakameraa ja taas ihan koukussa. Seurasin synnytyksenkin ja nyt odotan, koska pentujen silmät aukeaa. Emo otettu turvaan, ihan villikissa, mutta hienosta nämä "kissatalon" ihmiset osaa sitä kohdella. Sori OT ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa oli juttu vanhainkodista, jossa keskusteltiin vanhusten unelmista ja pyrittiin toteuttamaan niitä. Yksi mummo oli toivonut, että voi kun vielä kerran elämässäni saisin nähdä kissan. Hoitaja oli sitten tuonut oman kissansa työpaikalleen ja oli liikuttavia kuvia, kun vanhukset silittivät kissaa silmät loistaen ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän