Mulle tuli eilen hirvee paniikkikohtaus
Kun unohdin suihkun jälkeen kuivata lattian niin vanhemmat huusi nimeltä MIKSI SÄ TEET NOIN! Miksi sä teet noin! Ihan kiusallaan teet !
Eikä kumpikaan kuunnellut kun sanoin että vahinko unohdin. Hirveä 3 maailmansota heti jos minä unohdan jotain saan vuoden huudot siitä sitten:) ja viikon päästä pitäisi mennä johonkin mökille . Huhhuh mitäköhän siitäkin tulee.
Kommentit (6)
MIKSI SIIS TEIT NOIN? YRITÄTKÖ IHAN TAHALLASI TUHOTA VANHEMPIESI KODIN? Auttaako?
Se helpottaa sitten, kun olet täysi-ikäinen ja voit muuttaa pois kotoa. Sitten sinulla on täysi vapaus valita, kuinka paljon olet vanhempiesi kanssa tekemisissä. Itsekin pääsin mielenterveysongelmistani vasta kun ei tarvinnut enää asua vanhempien kanssa.
Ei tuosta kannata panikoida. Ihmiset ovat tollasia. Ota opiksi äläkä koskaan itse suutu muutamasta vesipisarasta kylppärin lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta kannata panikoida. Ihmiset ovat tollasia. Ota opiksi äläkä koskaan itse suutu muutamasta vesipisarasta kylppärin lattialla.
Jos huutaminen johtaa paniikkikohtaukseen, se ei todennäköisesti ole enää mikään "ihmiset on tollasia" -juttu, vaan henkistä väkivaltaa. Henkistä väkivaltaa ei pidä normalisoida, muuten sitä pskaa katselee aikuisena parisuhteissaankin. Paniikkikohtaus ei muuten ole mikään tahdonalainen juttu.
Nykyaikana ihmisetn ei ole pakko kasvaa aikuiseksi ikinä. Valitettavasti. Muuta heti sieltä kristuksenvittuun kun vain pystyt.
Porukoillas on hermot kireellä ku takatuupparin peräreikä