En ole koskaan saanut sitä naista johon olen ollut ihastunut
Olin ensimmäisen kerran kunnolla ihastunut 15-vuotiaana, ja jo 13-vuotiaana oli pienempiä tunteita...Siltikään en koskaan päässyt minkäänlaiseen kanssakäymiseen näiden tyttöjen kanssa.
Tietysti naiviisti ajattelin aina että en vain ole vielä kohdannut sitä oikeanlaista tyttöä.
Vuodet kuitenkin vierivät, ja pian sain huomata olevani yli parikymppinen mies. Olin kuitenkin pelissä mukana, ja olihan tämä peli erilaista kuin teiniajan vastaava. Nyt olimme aikuisia.
Lopputulos oli silti aina sama; pettymykset ja yksinäiset aamut
24-vuotiaana aloin hiljalleen alitajuisesti luovuttaa, kun pään hakkaaminen seinään ei tuntunut enää hyvältä...Sinnikyys loppui kesken.
Nykyään olen 34-vuotias lähes kaikesta syrjäytynyt pitkäaikaistyötön mies.
Minulla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia päihdeongelmia, enkä edes polta tupakkaa.
Urheilen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Sosiaalisesti, taloudellisesti ja työelämän suhteen olen kuitenkin täydellisen syrjäytynyt.
Aikani menee urheilun, tietokoneen, television ja musiikin parissa.
Onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Just joo, ja elämä olisi mallillaam, ura ja massia vaikka muille jakaa kuhan just kuolaamasi misu olisi tajunnut antaa. Jep jep. Otahan kuule ihan vastuu elämästäsi ja ala tehdä jotain muutakin kuin itsesäälissä vellominen.
Aina tää sama aloitus uudestaan ja uudestaan. Tee nyt hyvä mies jotain ja lopeta se märehtiminen! Laita elämäsi kuntoon, niin ei tarvitse naisen perään itkeä! Naista et pysty väkisellä saamaan, mutta elämästä voit saada paremman, kunhan jaksat nähdä vähän vaivaa asian eteen.