Keskustellaan Kelan tuista
..katsotaan poistaako ylläpito tämänkin ketjun?! Esitin Kelalle kysymyksiä: mihin lainkohtaan/ ohjeistukseen Kela perusti päätöksensä maksaa toimeentulotukea pidemmältä kuin hakemuksessa ilmoittamaltani ajalta ilman minulta pyydettyä suostumusta? Mihin lainkohtaan/ ohjeistukseen Kela perustaa jatkossa mahdollisen päätöksensä maksaa toimeentulotukea pidemmältä ajalta kuin olen hakenut, nyt kun olen ehdottomasti KIELTÄNYT ilman suostumustani tukea maksettavan yhtään pidemmältä ajalta, mitä hakemuksessa on ilmoitettu? Vastaus: sekavaa soperrusta koronasta, kiireestä päätöksien teossa, mutta ei vastausta kysymyksiin. Käskivät soittaa palvelunumeroon. Minusta tämä toiminta on mielenkiintoista, mitä mieltä ovat palstalaiset? Toimiiko Kela lain mukaan?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Menisit nyt vaan töihin. Voit samalla viedä sun pierunhajusen sohvan kaatopaikalle.
En omista sohvaa, ei valitettavasti ole varaa sellaiseen. Et sitten aloituksen kysymykseen välittänyt kommentoida? Ja koska sinulla on tieto, mistä nimenomaan minun tilanteessani oleva ihminen saa töitä, niin kerrotko tulevan työnantajani yhteystiedot, jotta voin ilmoittaa aloittavani vaikka heti? Kiitos jo etukäteen ja aurinkoista kesää..
Menisit nyt vaan töihin. Voit samalla viedä sun pierunhajusen sohvan kaatopaikalle.