Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä blogia luet?

Vierailija
16.06.2020 |

Ja miksi? Mistä suosikkiblogisi kertoo?

Itse seurasin muutamaa matkailu ja lapsertomuusblogia, jotka nyt vaienneet ja kaipaisin uutta lukemista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexadagmar, lindajuhola, annikaollila ja mariannan. en pidä noista mistään mutta tottumuksesta luen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrysen Uuden Suomen blogia. Väykkä on viime aikoina ollutkin erityisen aktiivinen.

Vierailija
4/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungolifea. Alapeukuttajat alapeukuttaa, tykkään silti.

Vierailija
5/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä viherahon youtube videoiiiita joskus katellut. Ei oikein oo tulllut luettua. Pitäiisi varmaan ite alkaa kirjoittamaaan jotain päiväkirjaa etttä tämä kijrallinen ilmaisuni jotenkin parantuisi siten etttä ajatukseni ilmaisu ja ajatteleminen itsessääänkin paranisi sitä kautta.

Vierailija
6/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmistaan blogia mutta olen niin kateellinen hänen helpista elämästään että taidan lopettaa lukemisen.

Vierailija
7/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Kolun ja Stella Harasekin blogeja luen. Paitsi että Stellan blogikin hiipumassa, onneksi instagram-stooreja sentään päivittää suht ahkeraan.

Tuokin on vähän sellaista korviketoimintaa. Kaikki alun perin seuraamani blogit ovat loppuneet. Joskus 2000-luvun alussa siis jo aloitin.

Vierailija
8/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku hyvä. Kaikki on nykyään pelkkää kaupallista sontaa

Vierailija
9/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva Kolun ja Stella Harasekin blogeja luen. Paitsi että Stellan blogikin hiipumassa, onneksi instagram-stooreja sentään päivittää suht ahkeraan.

Tuokin on vähän sellaista korviketoimintaa. Kaikki alun perin seuraamani blogit ovat loppuneet. Joskus 2000-luvun alussa siis jo aloitin.

Paitsi muistinkin juuri, että yksi noista kauan sitten seuraamistani bloggaa edelleen, eli tyyliä metsästävä Veera. Mutta vilkuilen hänen blogiaan vain satunnaisesti, kun tyyli ja muoti ei ole ykköskiinnostuksen kohde. Toista se oli silloin livejournal-aikoina, kun kaikki avautuivat oikeista asioista ja suoraan.

Vierailija
10/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku hyvä. Kaikki on nykyään pelkkää kaupallista sontaa

Siinäpä se, ei ole kerrottavaa, kun kaikki on kaupallista sontaa.

Ehkä kannattaa vain ajelehtia päättömästi intuition ohjaamana blogista toiseen. Mikä nykyään on kyllä vaikeampaa, kun harvemmin enää toisten blogeihin kommentoidaan niin, että jätetään linkki omaan blogiin. Sillä tavalla minä aikoinaan löysin suosikkini.

Vierailija
11/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen muutamaa blogia. Yhtä jossa bloggaajalla on liki samanikäinen lapsi kuin itselläni. Aloin lukea blogia jo raskausaikanani, jolloin luin paljon muitakin vauva/perheblogeja. Ajan myötä muut jäivät mutta tämä pysyi lukulistalla. On tosin muuttunut enemmän lifestyleblogin suuntaan.

Toinen blogi jota tulee seurattua on ikäiseni naisen, joka blogin alussa oli melko samankaltaisessa elämäntilanteessa kuin itsenkin olin, eli hoitovapaalla. Myöhemmin erosi ja blogin linja muuttui enemmän sellaiseksi "keski-ikäistyvä nainen etsii itseään ja voimaantuu". Blogissa on paljon lifestyle juttuja mutta myös kertontaa (epäonnisesta) parisuhteen etsinnästä tinderissä ym. Etupäässä luen tätä koska blogi on hauskasti ja aidosti kirjoitettu mutta pakko on sanoa että tätä lukiessa myös korostuu kiitollisuus omasta hyvästä parisuhteesta ja elämäntilanteesta.

Joitain muitakin sisustus- ja lifestyleblogeja käyn satunnaisesti lukemassa, tosin näiden pääpaino on siirtynyt instaan.

Vierailija
12/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutalobabyä, se on musta ihana, ihan ykkössuosikki. Joskus luin lähiömutsia, se oli kans kiva aikoinaan mutta nyt on tosi kaupallinen eikä siksi oikein enää jaksa kiinnostaa. Arkijärki-blogia olen lukenut vuosia, ihana kun ei ole mainontaa ja kirjoittaja kirjoittaa tosi hyvin. Vuosi ostamatta mitään on kans mielenkiintoinen, vaikken itse niin eko olekaan. Ihana maatuska on kiva ja sitä seurailen suht säännöllisesti. Kolmistaan-blogia myös seurailen, vanhasta tottumuksesta, itsellä ei enää vauvaikäisiä, niin siksi ei ehkä enää niin iske.

Vierailija
13/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä

Vierailija
14/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän