Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää mummo olettaa että me tehdään kaikki heidän piha ja kotityöt

Vierailija
16.06.2020 |

Sitten hän puhuu p*skaa meidän serkuista jos he eivät ehdikään ajaa nurmikkoa.
Kai nyt kaikilla saa olla oma elämä eikä tarvi juosta jonkun mummelin pihassa töissä?
Sitten hän suuttuu kun sanoo ettei kerkeä töiden takia eikä edes jaksa. Ja ei huoli kunnan apua sinne turha sitten itkeä ja valittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso piha?

Vierailija
2/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kunnon kokoinen eikä mulla ole energiaa töiden jälkeen hoidella toisten asioita. Ja vielä kun heille on apua tarjottu kunnalta moneen otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota vihaan vanhuksissa he ei pidä muiden työpäiviä minkään arvoisena, kyllä NUORENA jaksaa saat sitten nalletikkarin ku oot tehny meiän kotityöt. Ja seuraava työ on listalla ja pitää hoitaa jo tänään. Prkle

Vierailija
4/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeette mummelille suosittelemaan kerros- tai rivitaloasuntoa jos ei enää jaksaa omaa pihaansa hoitaa. Ei todellakaan ole toisten asia siellä raataa, jokaisella omat työnsä.

Vierailija
5/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitte voivoi jos ei kunnan apu kelpaa. Ei voi muita pakottaa tekemään. Tää on tosi ärsyttävää.

Vierailija
6/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske hankkia robottileikkuri.

Vierailija
7/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä, jotka valitti, kun lapsia ei pienenä saanut joka ilta ja viikonloppu mummolle hoitoon.

Vierailija
8/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ihan ite lapset hoitanu ei tartte muita pyydellä😏

Vierailija
9/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani kuoli vähän yllättäen viime talvena. Vaikka hänellä oli ikää, niin kaiken oli itse hoitanut, luonut lumet ja leikannut nurmikot. Nyt mammani syyllistää minua, kun kukaan ei auta... asun yli 100km päässä, vanhempani vielä kauempana.

Vierailija
10/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ihmisiä täällä. Kyllä kuntosalille jaksetaan mennä työpäivän jälkeen ja pyllistellä insta kuviin. Mutta annas olla jos pitäisi tehdä oikeita töitä ja auttaa vähän vanhaa, haurasta sukulaista niin johan iskee kiireet ja väsy. Lastenhoitoapu varmasti kelpaa kyllä kun pitäisi mennä festivaaleille ja kapakkaan!

Hävetkää!

Vierailija
11/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummomme on juuri tuollainen. Aina vaatimassa jotain ja kaikki pitäisi olla ilmaista/tehdä ilmaiseksi ja samantien. Jos häntä nyt sitten ei samantien joku ole auttamassa alkaa mäkätysmantra "ei minua kukaan koskaan auta" valittaa tai pahimmassa tapauksessa soittaa jollekin ja nillittää tälle jolle soittaa ja kysyy milloin pääsisi auttamaan. Haukkuu ihmiset seläntakana jos ei olekaan mieliksi. Maailman negatiivisin ihminen. Ja kyllä, on raskas ihminen kaikinpuolin. Sitä hämmästelee miten ihminen voi olla niin sokea omaa toimintaan kohtaa. Olen ihmetellyt pariinkin otteeseen että olemmeko tosiaan sukua :D

Vierailija
12/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette palkkaa jotain nuorta hoitamaan pihatöitä? Ei tulisi mieleenkään alkaa kenenkään toisen pihaa enää kuopsuttamaan, duunarit hoitakoon sellaiset työt.

Vierailija
13/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummomme on juuri tuollainen. Aina vaatimassa jotain ja kaikki pitäisi olla ilmaista/tehdä ilmaiseksi ja samantien. Jos häntä nyt sitten ei samantien joku ole auttamassa alkaa mäkätysmantra "ei minua kukaan koskaan auta" valittaa tai pahimmassa tapauksessa soittaa jollekin ja nillittää tälle jolle soittaa ja kysyy milloin pääsisi auttamaan. Haukkuu ihmiset seläntakana jos ei olekaan mieliksi. Maailman negatiivisin ihminen. Ja kyllä, on raskas ihminen kaikinpuolin. Sitä hämmästelee miten ihminen voi olla niin sokea omaa toimintaan kohtaa. Olen ihmetellyt pariinkin otteeseen että olemmeko tosiaan sukua :D

Elämä voi näyttäytyä aika erilaisena nuoren silmin, jota on viimeiset 20 vuotta ruokittu ja paapottu, jolle on kannettu oppia ja virikettä, haastetta ja palkintoa. Mummosi on elänyt todennäköisesti siihen päälle suunnilleen noin 60 vuotta ilman mitään tätä, itse hoitaen asiansa ja pahimmassa tapauksessa muidenkin asiat. Ei varmaan itseäsikään siinä vaiheessa naurattaisi.

Vierailija
14/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oma valinta, teetkö pihatöitä vai en. Minä olen elänyt koko ikäni kerrostalossa, jotta ei tarvitse sellaisia tehdä, ja vanhemieni on aivan turha odottaa, että alan heidän pihaansa laittaa. Sitten kun ei itse selviä kotinsa ylläpidosta, täytyy vaihtaa asumismuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi