Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nyt ei saa valittaa, kun on kerrankin lämmin!" No entäpä jos pidän enemmän viileämmästä säästä kuin helteistä?

Vierailija
15.06.2020 |

En ole ikinä innostunut etelän matkoista, auringonotosta ja paahteisesta säästä. Koko ajan on hiostava ja älllötävä olo, tulee nopeasti heikotusta, jos ei juo vettä, ei pääse pakoon oikein muualle kuin luonnonveteen tai suihkuun... Niin, ja mä siis en oo niitä, jotka vinkuu talvesta. Itse asiassa muutinkin osin sen perässä pohjoisempaan, sillä rakastan muun muassa lumikenkäilyä, hiihtämistä, avantouintia ja pilkkimistä. Tykkään myös syksyn kirpeistä keleistä ja kevään pienestä viileydestä. Kesä on muuten kyllä kivaa aikaa, mutta helteet uuvuttaa. Helteestä SAA valittaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ottaa toisten sanomisista itseensä? Ihmiset läpättää paljon tyhjää. Ne kannattaa jättää omaan arvoonsa.

En mä siitä ota itteeni, mutta joskus vähän ärsyttää, kun itellä tulee niin helposti huono olo paahteisessa auringossa eikä osa tunnu ymmärtävän, ettei kaikki oo helteiden ystäviä. Jos oon maininnut, etten pidä helteistä, oon saanut kummia katseita tai ihmettelyä. On myös kai jonkinlainen normi, että mennään etelään pakoon kylmää, koska "kaikkihan nyt haluais tehdä niin!" Mä haaveilen hiihtoreissusta Pohjois-Norjaan, en Espanjan aurinkorannoista. Jotkut pitää mua outona, kun oon oikeasti pohjoisen ilmaston ystävä enkä valita kylmästä.

Kun ei ollu koronasta tietookaan tutut teki lähtösuunnitelmia lämpimään. Multa kun kysyttiin minne aion talvilomalla, vastasin että Alaskaan katsomaan rekikoirakilpailuja.

Vierailija
22/25 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa valittaa. Puolin ja toisin. Ne, jotka eivät halua kuunnella tai lukea valitusta, voivat sulkea korvansa, olla lukematta viestejä jne.

Voimia kaikille helteestä kärsiville.

t. monisairas N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ILP jäähdyttää puolet päivästä ja takaa loistavat yöunet. Hintaa tulee sähkölaskun muodossa 20 senttiä päivä.

Vuokraisäntä kieltää asentamisen, ei auta edes lääkärintodistus.

Vierailija
24/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se valittaminen auttaa? Jos johonkin ei ole tyytyväinen, tee asialle jotain tai hyväksy asia. Kyllä minullekin pk-seudun ensimmäinen talvi oli shokki, mutta säälle ei voi koskaan mitään, joten hyväksyin asian. Ratkaisuni: käyn kerran talvessa pohjoisessa nauttimassa lumesta ja pakkasesta, ja sillä jaksan loppuvuoden.

Vierailija
25/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäis valittaa? Ärsyttää kaikenmaailman mankujat. Ymmärrän ettette tykkää kesästä tai talvesta, mut valittaminen on naurettavaa.