Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät katseet mieheltä?

Vierailija
15.06.2020 |

Tarkoittaako että on kiinnostunut?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa vaivaantunut olo kun tänään olin lapseni kanssa syömässä ravintolassa ja parin pöydän päästä joku mies yritti koko ajan ottaa katsekontaktia. Aina kun nostin katsetta lautasestani, huomasin hänen toljottavan. Hänen piti kääntää vielä päätäkin niin jatkuvasti se oli kääntyneenä mun suuntaan, ärsyttävää.

Haha, näitä käy aina joskus!

Kyse ei kuitenkaan aina ole siitä, että hakisi katsekontaktia naiseen. Ensin on saattanut vahingossa katsoa naista hiukan pitkään, sitten nainen huomaa. No, sitten se nainen tietysti alkaa kuikuilla aina aika ajoin, että tuijottaako tuo minua. Mies tiedostaa tämän ja varmistelee aina välillä, että kyttääkö se nyt minua ja luulee joksikin pervoksi. Sitten aina joka toisella vilkaisulla nainen ja mies vilkaisevat samaan aikaan ja molemmat luulee mitä luulee. 

Todella kinkkinen tilanne eikä siitä oikein tule loppua muuta kuin lähtemällä pois siitä tilasta. 

Olen siis mies ja näin käy joskus. Kyse ei ole siitä, että mitenkään aktiivisesti hakisin katsekontaktia naiseen. Sinullakin lapsi mukana niin saattaa olla, että kyse oli kuvaamani kaltaisesta tilanteesta.

Sanoinkin että hän joutui oikein kääntämään päätään ja sen teki. Tuskin näki mun katseen suuntaa kun silmälasinikin heijastavat eikä mun tarvinnut kuin silmätä siihen suuntaan eli ns. syrjäsilmällä kun hänen päänsä kääntämisen huomasin. Sen liikkeen siis. En minä noista motiiveista tiedä eikä niin kiinnostakaan, lapsi hänellä itselläänkin oli mukana.

Tuon takia en harrasta silmäpelejä. Olen ujompi muutenkin ja oletan, että nainen kuitenkin ärsyyntyy ja vaivaantuu, joten jääköön pelit pelaamatta. Yksin on helpompaa.

Vierailija
42/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?

Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.

Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.

Kirjoitan sivusta, mutta itse yritin tätä. Käytin kai liian vihjailevaa kieltä, kun mies ei tajunnut sitten yhtään mitään. Luovutan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä veikkaan että on kiinnostusta. Itse ainakin ihastustani katson usein.

Vierailija
44/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?

Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?

Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.

Ja saalistajan vaistosi heräsivät.

Kyllä, nälkäinen kissapeto heräsi uniltaan.

Vierailija
45/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä katso ketään tuntematonta silmiin,eikä tuijottaa,ellen keskustele,se rehellisyyden merkki tavallaan.Suomikin on monikulttuurinen maa,esim.muslimimiestä ei saisi katsoa silmiin,se tarkottaa mennää naimisiin.Monta muuta,suomi Sirpa luulee että ihastunut kun tuijotetaan,tissivako näkvillä,täällä,täältä .Näin moni mies tulkitsee asian.Nythän me ollaan ihminen tai nimi,ei ole miestä naista ;)

Vierailija
46/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.

Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.

Kirjoitan sivusta, mutta itse yritin tätä. Käytin kai liian vihjailevaa kieltä, kun mies ei tajunnut sitten yhtään mitään. Luovutan.

Voi olla. Kysäise ensi kerralla vaikka kahveelle tai jotain.

Vierailija
47/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?

Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.

Ja saalistajan vaistosi heräsivät.

Kyllä, nälkäinen kissapeto heräsi uniltaan.

ps. ja rikkoa en halua asioita vaikka ihastua ehdinkin.

Vierailija
48/48 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän