Pitkät katseet mieheltä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?
Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.
Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.
Kirjoitan sivusta, mutta itse yritin tätä. Käytin kai liian vihjailevaa kieltä, kun mies ei tajunnut sitten yhtään mitään. Luovutan.
Kyllä veikkaan että on kiinnostusta. Itse ainakin ihastustani katson usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?
Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?
Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.
Ja saalistajan vaistosi heräsivät.
Kyllä, nälkäinen kissapeto heräsi uniltaan.
Ikinä katso ketään tuntematonta silmiin,eikä tuijottaa,ellen keskustele,se rehellisyyden merkki tavallaan.Suomikin on monikulttuurinen maa,esim.muslimimiestä ei saisi katsoa silmiin,se tarkottaa mennää naimisiin.Monta muuta,suomi Sirpa luulee että ihastunut kun tuijotetaan,tissivako näkvillä,täällä,täältä .Näin moni mies tulkitsee asian.Nythän me ollaan ihminen tai nimi,ei ole miestä naista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.
Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.
Kirjoitan sivusta, mutta itse yritin tätä. Käytin kai liian vihjailevaa kieltä, kun mies ei tajunnut sitten yhtään mitään. Luovutan.
Voi olla. Kysäise ensi kerralla vaikka kahveelle tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?
Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.
Ja saalistajan vaistosi heräsivät.
Kyllä, nälkäinen kissapeto heräsi uniltaan.
ps. ja rikkoa en halua asioita vaikka ihastua ehdinkin.
Tuon takia en harrasta silmäpelejä. Olen ujompi muutenkin ja oletan, että nainen kuitenkin ärsyyntyy ja vaivaantuu, joten jääköön pelit pelaamatta. Yksin on helpompaa.