Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät katseet mieheltä?

Vierailija
15.06.2020 |

Tarkoittaako että on kiinnostunut?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vaivaantunut olo kun tänään olin lapseni kanssa syömässä ravintolassa ja parin pöydän päästä joku mies yritti koko ajan ottaa katsekontaktia. Aina kun nostin katsetta lautasestani, huomasin hänen toljottavan. Hänen piti kääntää vielä päätäkin niin jatkuvasti se oli kääntyneenä mun suuntaan, ärsyttävää.

Vierailija
22/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kiinnostunut, ei oikeasti katso sinua vaan sinuunpäin tai sinussa jotain mikä kiinnitti hänen katsoon. Viimeisessa tuo jokin ei pakosti ole mitenkään eroottista tai parisuhteellista. Ihmisessä voi hiukset, vaate, kävelytyyli tai jokin muu seikka erottaa ihmisen muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun ihmisten pitää olla niin pessimistejä toisia kohtaan?

Onks ihmiset niin katkeria ja itsesiittoisia tyyppejä, kuten nyt täällä?

Vierailija
24/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti juu.

Vierailija
25/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?

Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.

Vierailija
26/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarkoittaa jotakin, siis mitä tahansa kiinnostuksesta jonkin epäkohdan ihmettelyyn, tai sitten ei tarkoita mitään. Saan esimerkiksi itse usein väärinkäsityksiä aikaan kun mulla on tapana pitää keskustelukumppaniin suomalaisittain melko intensiivinen katsekontakti. Miehet alkaa aina flirttailla.

Ei voi katseesta kyllä päätellä siis mitään. Käytös on parempi indikaattori: muuttuuko se jotenkin kun mies huomaa sinut?

Vierailija
27/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa vaivaantunut olo kun tänään olin lapseni kanssa syömässä ravintolassa ja parin pöydän päästä joku mies yritti koko ajan ottaa katsekontaktia. Aina kun nostin katsetta lautasestani, huomasin hänen toljottavan. Hänen piti kääntää vielä päätäkin niin jatkuvasti se oli kääntyneenä mun suuntaan, ärsyttävää.

Haha, näitä käy aina joskus!

Kyse ei kuitenkaan aina ole siitä, että hakisi katsekontaktia naiseen. Ensin on saattanut vahingossa katsoa naista hiukan pitkään, sitten nainen huomaa. No, sitten se nainen tietysti alkaa kuikuilla aina aika ajoin, että tuijottaako tuo minua. Mies tiedostaa tämän ja varmistelee aina välillä, että kyttääkö se nyt minua ja luulee joksikin pervoksi. Sitten aina joka toisella vilkaisulla nainen ja mies vilkaisevat samaan aikaan ja molemmat luulee mitä luulee. 

Todella kinkkinen tilanne eikä siitä oikein tule loppua muuta kuin lähtemällä pois siitä tilasta. 

Olen siis mies ja näin käy joskus. Kyse ei ole siitä, että mitenkään aktiivisesti hakisin katsekontaktia naiseen. Sinullakin lapsi mukana niin saattaa olla, että kyse oli kuvaamani kaltaisesta tilanteesta.

Vierailija
28/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silmäilee?

Vierailija
29/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, näitä käy aina joskus!

Kyse ei kuitenkaan aina ole siitä, että hakisi katsekontaktia naiseen. Ensin on saattanut vahingossa katsoa naista hiukan pitkään, sitten nainen huomaa. No, sitten se nainen tietysti alkaa kuikuilla aina aika ajoin, että tuijottaako tuo minua. Mies tiedostaa tämän ja varmistelee aina välillä, että kyttääkö se nyt minua ja luulee joksikin pervoksi. Sitten aina joka toisella vilkaisulla nainen ja mies vilkaisevat samaan aikaan ja molemmat luulee mitä luulee. 

Todella kinkkinen tilanne eikä siitä oikein tule loppua muuta kuin lähtemällä pois siitä tilasta. 

Olen siis mies ja näin käy joskus. Kyse ei ole siitä, että mitenkään aktiivisesti hakisin katsekontaktia naiseen. Sinullakin lapsi mukana niin saattaa olla, että kyse oli kuvaamani kaltaisesta tilanteesta.

Sanoinkin että hän joutui oikein kääntämään päätään ja sen teki. Tuskin näki mun katseen suuntaa kun silmälasinikin heijastavat eikä mun tarvinnut kuin silmätä siihen suuntaan eli ns. syrjäsilmällä kun hänen päänsä kääntämisen huomasin. Sen liikkeen siis. En minä noista motiiveista tiedä eikä niin kiinnostakaan, lapsi hänellä itselläänkin oli mukana.

Vierailija
30/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?

Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?

Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.

Vierailija
31/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sattunut käymään niin että olet juuri hänelle silmänilo.

Vierailija
32/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä se kun katse valahtaa lantion seudulle? Onko naama niin epämiellyttävä ettei ilkeä katsoa?

Vierailija
33/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja jotenkin katsoo semmoisella koiranpentumaisella lempeällä katseella. Haluisin vaan painautua häntä vasten jäädä siihen ja silitellä.

Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.

Vierailija
34/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä se kun katse valahtaa lantion seudulle? Onko naama niin epämiellyttävä ettei ilkeä katsoa?

Minä katson ihastustani päästä varpaisiin ja sormepäihin, varovasti ja nopeasti salaa, toki. IIKjossehuomaa!

Vierailija
35/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se haluaa juurikin samaa? Saatko suutasi auki ja kysäistyä silleen kautta rantain vihjaillen epämääräisen lumoavasti hänen kiinnostustaan samalla viehkosti ilmaisten omasi.

En mä ikävä kyllä uskalla 🥶 Täälläkin sanotaan että mies tekee kyllä aloitteen jos on kiinnostunut.

Vierailija
36/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liepiö kirjoitti:

Sulla oli vain jäänyt hameen helma alushousujen sisään takana.

Ei, vaan tuijottaa silmiin! Onko kiinnostunut vai ei?

Yrittää olla katsomatta sitä oudosti nousevaa mekonhelmaa...

Vierailija
37/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti, jos mies on sellainen joka ei itseä kiinnosta. Sitten jos mies on kiinnostava, en uskalla elätellä toiveita molemminpuoleisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
38/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?

Mikä ettei, vaan sormus sormessa hänellä, siksi katsominen hämmentää.

Ja saalistajan vaistosi heräsivät.

Vierailija
39/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ikävä kyllä uskalla 🥶 Täälläkin sanotaan että mies tekee kyllä aloitteen jos on kiinnostunut.

95 % täällä sanotusta on täyttä roskaa. Jos ei uskalla elää elämäänsä, niin tämä palsta on oiva paikka katkeroitumiseen.

Vierailija
40/48 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani parittelu kestää minimissään parisen minuuttia.

Ei vaadi kamalasti vaivaa tai aikaa saati rohkeutta. Eläimetkin tekee sitä hyvin usein.

Kukaan ei välttämättä useinkaan pääse todistamaan sitä, paitsi osallistujat ja kukaan ei siitä loukkaannu, päinvastoin.

Sen jälkeen on molemmilla helpompi olla, kun on hommat hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan