Pitkät katseet mieheltä?
Kommentit (48)
Liepiö kirjoitti:
Sulla oli vain jäänyt hameen helma alushousujen sisään takana.
Ei, vaan tuijottaa silmiin! Onko kiinnostunut vai ei?
Ei kiinnosta. Ihmisen nyt vaan on johonkin katsottava. Joskus se olet sinä joskus jotain joka on takanasi.
Mitä lie miettii, ehkä auton katsastusta. Ei huomaa tuijottavansa ollessaan mietteissään.
Yleensä ei, jotkut miehet tykkää tuijotella. Oon useemman kerran harhautunut luulemaan, että kyse olis kiinnostuksesta. Ehkä sun ulkonäössä on vaan jotain poikkeuksellista tai olet vaan hyvännäköinen.
Ainahan miehiä kiinnostaa työntyä lähemmäs ja katsella että onko suostuvainen yhdyntään.
Jotenkin niitä innostaa sellainen myöntyvä katse, että yhdyntä kanssasi olisi ihan miellyttävä ja hyväksytty kokemus.
Joskus saattaa tuntua, että ihminen katsoo just minua itseä, mutta tarkemmin katsottuna hän tuijottaakin jotakin takanani olevaa..
Ei niistä katseista voi mitään päätellä. Mutta tokihan miehet ja naisetkin aina joskus katselee toista sukupuolta, ihan kiinnostus mielessä. Vaikkapa siksi, että onpa kivan näköinen ihminen tms. ja miellyttävä silmälle, ei siinä mitään sen kummempaa tarvitse olla.
Tuijotan mieluummin tisseihin kun silmiin.
Jos joku tuijottaa sinua niin mitä muuta se voi olla, kuin kiinnostunut.
T: Tuijottava mies
Jos sama mies toistuvasti, niin luultavasti kiinnostunut; jos useat miehet jatkuvasti, niin tuskin; ja jos kaikki miehet kaikkialla aina, niin vaihda lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Jos sama mies toistuvasti, niin luultavasti kiinnostunut; jos useat miehet jatkuvasti, niin tuskin; ja jos kaikki miehet kaikkialla aina, niin vaihda lääkitys.
sama mies.
Miehille on tärkeää nähdä silmistä että oletko suostuvainen paritteluun. Jos olet, niin se nostaa heidän itsetuntopisteitä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että he alkaisivat suinpäin paritella spontaanisti.
Toki miehet ovat aina valmiita paritteluun. Eihän parittelu välttämättä vie kuin minuutin pari, jos on oikein reipas ja rempseä.
Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?
Niillä on varmaan pahat mielessä.
Jos keskustellaan asioista niin on yleistä katsoa toista silmiin tai kasvoihin, niin toinen on varmasti kuulolla ja ymmärtää asiat. Yleensä johtajilla on tapana tehdä näin.
Toki katse voi olla myös parittelukatse. Siinä vastapuoli katsoo että onko toinen valmis paritteluun. Tämä ei välttämättä johda kuitenkaan paritteluun.
Minulle on monta kertaa todettu, että olen katsonut jotain henkilöä pitkään suoraan silmiin.
Valitettavasti en itse ole huomannut niin tapahtuvan, vaan nämä tilanteet tulevat yllätyksenä ja ilman että olen kyseisiä henkilöitä ikinä huomannutkaan.
Mitä lienen ajatellut?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin ap mutta minuakin katsoo yksi mies pitkään silmiin ja kasvoja. Mutta katsoo niin kauan että voiko olla ihan tarkoituksellista ja mitä sillä sitten viestii?
Novoihellanlettas, sehän on täysin lääpällään teikään. Oletko sinä siihen vai häiritseekö pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Silmää miellyttää
Sulla oli vain jäänyt hameen helma alushousujen sisään takana.