ovatko moottoripyöräilijät tavallista tyhmempää sakkia?
Kommentit (11)
Polkupyöräilijät on yhtä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät pärjää millään lapsen tekijöille. "Yhyy, mun kohtuuuu! Pakko päästä käyttämään. Haluuu-un!" Kehityksessä ameeban tasolla.
Mun on pakko myöntää; lapsen tekeminen ja moottoripyöräily tuntuu vaan niin upealta, että ekologiset arvot unohtuu. Voitit, vetäydyn tästä keskustelusta lyötynä ja nöyryytettynä!
T. Lapsellinen motoristi
Mä sanoisin kyllä, ettei tällainen stereotyypittelykään kovin älykkäästä ihmisestä kerro. Oon harrastanut moottoripyöräilyä nyt 13 vuotta, ja kaikenlaisia kanssamotoristeja oon tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin kyllä, ettei tällainen stereotyypittelykään kovin älykkäästä ihmisestä kerro. Oon harrastanut moottoripyöräilyä nyt 13 vuotta, ja kaikenlaisia kanssamotoristeja oon tavannut.
Oletko tavannut sellaista, joka ei ole rikkonut luitaan?
Eikä siinä vielä kaikki, joka kerta vaan tyhmenevät kun ajokerta alkaa. Viima jäähdyttää kypärää ja aivosolut tuhoutuvat. Miettikää miten vähällä järjellä minäkin joudun pärjäämään kun on pyörä ollut 80-luvun alkupuolelta asti!
Sääliä ja ymmärrystä pyydän, sillä en kuitenkaan ole ilkeä enkä ajattele tai puhu muista pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut sellaista, joka ei ole rikkonut luitaan?
Ei tule kovin montaa mieleen, jotka olisivat loukkaantuneet moottoripyöräillessä. Moni on kyllä rikkonut luitaan muuten. Kyllä mä oon tavannut sellaisia motoristeja, jotka on loukkaantuneet vakavamminkin. Mä oon kaatunut kerran, mutta peukalo vain hieman venähtu. Toivottavasti tää ei nyt ollut pettymys.
Niin, ja mun motoristikavereista se, joka on rikkonut eniten luitaan, on rikkonut niitä lumilautaillessa.
Ikäänkuin ihmisen tyhmyys olisi kulkuneuvosta riippuvaista tai Suomen x-tuhatta moottoripyöräilijää olisi jotenkin yhtenäinen joukko.
Hellekeleillä vetelet nahat päällä pitkin maanteitä, kuuma on ku saunassa. Ihmettelen sitä viehätystä.
Vierailija kirjoitti:
Hellekeleillä vetelet nahat päällä pitkin maanteitä, kuuma on ku saunassa. Ihmettelen sitä viehätystä.
Ajoviima viilentää melkoisesti. Maantievauhdissa ei tule kuuma.
Viehätys on vaikea selittää sellaisille ihmisille, jotka eivät asiaa harrasta. Se vain on hauskaa.
Ainakin ne tiellä 134 kilpa-ajoja pitävät meluidiootit.
Eivät pärjää millään lapsen tekijöille. "Yhyy, mun kohtuuuu! Pakko päästä käyttämään. Haluuu-un!" Kehityksessä ameeban tasolla.